Huh dat bedoel ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom moet ik van jou altijd doen alsof ik al 40+ ben, vervelende oude knar
Beetje je onderhandel skills gebruiken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:21 schreef Koen66 het volgende:
Vanmiddag weer gesprek bij keukenboer. HDP
Die fase is tof, maar honderden keukens bekijkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik mooi.
Houd van afdingen.
Bij mij had ik die keukenboer mooi klem. Die zat steeds hele dure apparatuur aan te prijzen.
Maar bleef bij iets goedkopers.
De deal was rond, mijn vriendin zei al is goed enzo.
Ik zeg ineens het gaat niet door, we stoppen nu.
Huh waarom? Nou ik wil al die apparatuur die je aanprijste voor dezelfde prijs (we hadden al de standaard 60% onderhandelt) en na een boel mits en maren, ik doen alsof ik wegging ging die ineens akkoord.
Omg ik heb ook een tijdje een jongen in m'n leven gehad die zoiets wilde, ze zouden de perfecte match zijn voor elkaarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vertelde wel al vrij vroeg in de relatie dat dat iets was dat haar opwindend leek en dat ik daar toestemming voor had.
Je bent zelf Gen X, opaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh dat bedoel ik helemaal niet.
Bovendien slaap ik nog steeds uit als het kan zeg ik toch dus als 40 jarige kun je geluk hebben.
Pff Gen XYZ.
offciele mededeling?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Het mooie weer wordt weer uitgesteld.
AH okee. Nou in dat geval: Officiële mededelingquote:
Dit komt nooit meer goed. Tweede kutzomer op rij. Volgend jaar wordt ook weer niks.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Ze zeggen elke keer "volgende week wordt het beter!" Maar dan wordt het weer uitgesteld.
nieuwe telefoon gekocht?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:44 schreef Ama het volgende:
Toch nog even kunnen slapen.Hyped wachten op de wasmachine en telefoon.
maar het is niet zo erg. over paar maanden ga ik klagen over de hittequote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
AH okee. Nou in dat geval: Officiële mededeling
Ja, deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
vanochtend stortregende het wel even met onweer, maar toen lag ik lekker in bed een stripboekje te lezenquote:
Die bui vannachtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
vanochtend stortregende het wel even met onweer, maar toen lag ik lekker in bed een stripboekje te lezen
Het wordt nooit volgende week.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Ze zeggen elke keer "volgende week wordt het beter!" Maar dan wordt het weer uitgesteld.
op de melodie van strangers in the night van frank sinatraquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:43 schreef Karzai het volgende:
slipjes in de wind, ze ruiken naar lavendel mijn vrind
dat zijn slipjes in de wind
Ik moet nog naar de Jumbo helaas.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja valt mee, ik ga toch nergens heen vandaag
Heb ik mijn achtertuinterras ook gedaan laatst.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Daar peer ik wel een kilo zout overheen of zo.
Oehh, wat heb je gehaald?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is het ook wel lekker uit de wind. De markt gehad en nu op naar de kaaswinkel.
Dat is heerlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
vanochtend stortregende het wel even met onweer, maar toen lag ik lekker in bed een stripboekje te lezen
Was sowieso een vrouw met aparte fetisjes, waar ze open en eerlijk over was.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg ik heb ook een tijdje een jongen in m'n leven gehad die zoiets wilde, ze zouden de perfecte match zijn voor elkaar
Ik beschouw mijn schreeuwende buurvrouw als een soort onweer. Dan heb je er minder last van. Een soort natuurfenomeen dat vanzelf overtrekt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:57 schreef Crack_ het volgende:
Dat is heerlijkik heb het niet meegekregen of het onweerde hier niet. Buurvrouw werd weer gek en ging schreeuwen om 2 uur 's nachts
was weer gezellie politie
Verstoring van de openbare orde?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:58 schreef Crack_ het volgende:
Krijg je een boete ofzo als je 's nachts zo staat te schreeuwen of mag je dat gratis doen?
Ik raad baking soda aanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de afwas maar doen. En steek dat onkruid in de tuin ook maar in je reet. Daar peer ik wel een kilo zout overheen of zo.
Vond de zonnebril van Davids leukerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)land-zoveel-losmaakt
Headline news in Nederland. Man man man
Is te heftig onweerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik beschouw mijn schreeuwende buurvrouw als een soort onweer. Dan heb je er minder last van. Een soort natuurfenomeen dat vanzelf overtrekt.
Vraag me af of ze die krijgen?quote:
Huh?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
O jee het is nu Dame Dolores Umbridge
Ja, hier kwam de politie dan ook wel. Gelukkig is het nu rustiger.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
Is te heftig onweer
Ze gaat door tot er politie is en dan wordt het rustig
Ik denk het niet eigenlijk.quote:Vraag me af of ze die krijgen?
brr, nachtmerrie.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
O jee het is nu Dame Dolores Umbridge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |