nou je zou het haast denken nu?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien kun je vast de ark in gereedheid brengen.
toch hoor je verhalen he, buiten bijbel om dat er wat in zit van waarheid, maar dat is lastige met bijbel, het omschrijft t nooit duidelijk.....quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Misschien kun je vast de ark in gereedheid brengen.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:32 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Rooibos!
Thnx
En trusten dan meteen maar
met honing?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:32 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Rooibos!
Thnx
En trusten dan meteen maar
Neen dank u.quote:
Ik overdrijf ook, maar kan niet zoveel met dat god straft.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
nou je zou het haast denken nu?
Hahaha ik overdrijf beetje he, en is niks persoonlijks, maar ok.
neiinquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Duurt lang.
Zou ze haar zonnebril al gevonden hebben? @:KissingBird
dat is geen limburgs!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik een hulplijn inzetten ?
@:Kissingbird
Ik ook niet, maar ik heb sowieso twijfels altijd al gehad Enzo over goed en kwaad en oog om tand wat in de bijbel staat en begrijp ik ben ermee opgevoed zo dus ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik overdrijf ook, maar kan niet zoveel met dat god straft.
Als jij er goeds in ziet en houvast hebt, prima. Fijn voor jou ook!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb sowieso twijfels altijd al gehad Enzo over goed en kwaad en oog om tand wat in de bijbel staat en begrijp ik ben ermee opgevoed zo dus ook.
Maar zeker wel heb ik mijn twijfels erover, ik denk helemaal niet nl dat het zo zwart en wit is. en ok dan kun je meer naar nieuwe testament gaan en meer goedheid en toekomst zien.
Al met al, blijf ik nog steeds bij mezelf en neem het mee hoor echt wel, maar er door laten lijden als schaap echt niet dus. Maar zie er ook goeds in.
o oeps te laatquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb sowieso twijfels altijd al gehad Enzo over goed en kwaad en oog om tand wat in de bijbel staat en begrijp ik ben ermee opgevoed zo dus ook.
Maar zeker wel heb ik mijn twijfels erover, ik denk helemaal niet nl dat het zo zwart en wit is. en ok dan kun je meer naar nieuwe testament gaan en meer goedheid en toekomst zien.
Al met al, blijf ik nog steeds bij mezelf en neem het mee hoor echt wel, maar er door laten lijden als schaap echt niet dus. Maar zie er ook goeds in.
klopt en dit is precies waarheid wat je nu zegt, nl "zolang het je niet opgedrongen word". dat is de key he?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Als jij er goeds in ziet en houvast hebt, prima. Fijn voor jou ook!![]()
Zolang het maar niet opgedrongen wordt.
Wie weet heb je het nodig in november/december.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn zonnebrand zit veel te lang onaangeroerd na veel gebruikt te hebben rond eind april/begin mei
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Wie weet heb je het nodig in november/december.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |