fuck regelgevingquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens meegemaakt dat het flitsboem was.
Mis. Ik had ooit een inslag op het winkelcentrum waar ik liep, en dan *precies* bij de glazen overkapping, dus ook nog eens volop zicht....quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan is ie relatief in de buurt, ik ook trouwens. maar alsnog als je het gaat rekenen is het was nog een halve km of verder weg geweest.
leg uit punt?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bijna.
Maar je snapt het punt blijkbaar niet.
ja maar dan zit er niks tussen flits/boem. dat kan natuurlijk, maar echt heel vaak komt dat niet voor, voor meesten?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Mis. Ik had ooit een inslag op het winkelcentrum waar ik liep, en dan *precies* bij de glazen overkapping, dus ook nog eens volop zicht....
Echt, een kabaal...!En me rotgeschrokken...
Ik ga altijd uit van de grove eenentwintig, tweeëntwintig, drieëntwintig (en verder) tellen, die ik rustig doe.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan zit er niks tussen flits/boem. dat kan natuurlijk, maar echt heel vaak komt dat niet voor, voor meesten?
Ik denk angst voor onweer is niet onwijs gegrond, je maakt meer kans op een ongeluk met andere dingen als met onweer lig, veel meer trouwens.
Dat ZEGT men hier toch ook?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan zit er niks tussen flits/boem. dat kan natuurlijk, maar echt heel vaak komt dat niet voor, voor meesten?
Ik denk angst voor onweer is niet onwijs gegrond, je maakt meer kans op een ongeluk met andere dingen als met onweer lig, veel meer trouwens.
Dan heb je ook een metalen constructie om je heen, een kooi van Faraday en dan ben je wel veilig.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Mis. Ik had ooit een inslag op het winkelcentrum waar ik liep, en dan *precies* bij de glazen overkapping, dus ook nog eens volop zicht....
Echt, een kabaal...!En me rotgeschrokken...
ik ook mijn wiskunde klopt hierbij wel ook, hahaha zeg het niet uit het niks. haargoed er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar die treffen zeg maar 0,001 %quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit van de grove eenentwintig, tweeëntwintig, drieëntwintig (en verder) tellen, die ik rustig doe.
Dan is het wel ongeveer 333 m/s![]()
Per 3 'tellen' idd 1 km ver. Of het nou in de wolken is, of op de grond.
Ja klopt, maar was een voorbeeld van Flits-Boem. Als het niet onderhand Boem-Flits wasquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan heb je ook een metalen constructie om je heen, een kooi van Faraday en dan ben je wel veilig.
Oh, lekker.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook mijn wiskunde klopt hierbij wel ook, hahaha zeg het niet uit het niks. haargoed er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar die treffen zeg maar 0,001 %
Euhm of je moet t opzoeken of in een locatie wonen waar dus wel die bliksem meer inslaat.
Maar ok was er vroeger bang voor ook hoor als kind, maar nu denk ik, tja maak meer kans in een vliegtuig om neer te storten, (wat al hele kleine kans is) alsdan ik hier nu door bliksem geraakt ga worden.
En als het zo is, dan is het mijn lot denk en is mijn lieve God niet zo tevreden over me
Warme melk schijnt ook lekker te zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, lekker.
Ik hoop dat je een bakkie Thee komt brengen? Koffie nu dan slaap ik niet zo goed meer![]()
(wat ik zo wel ga doen)
Hmja klopt, maar die drink ik niet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Warme melk schijnt ook lekker te zijn
Kun je niet kiezen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmja klopt, maar die drink ik niet.
Meestal Rooibosthee voor het slapen![]()
Of iets als Kamillethee.
quote:
Bij elkaar gooien.quote:
Misschien kun je vast de ark in gereedheid brengen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:31 schreef kree het volgende:
God moet het oosten wel haten denk dan. hebben jullie iets verkeerd gedaan?
Mss is het ook dat het daardoor altijd regent nu terwijl het mooi weer zou moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |