je neemt het te zwaar hoor? ik neem medici echt wel serieus. die zij het hele probleem niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:48 schreef Sally het volgende:
Nog 1 ding en dan wil ik het proberen achter me te laten, @:kree
Ik vind (dus mening), en dat vind ik uitermate jammer, dat je spot met de medische wetenschap (nota bene mijn eigen opleiding en vakgebied geweest). En dat je zo ongeveer tart met levens.
Dat jij je eigen leven niet veel waard vindt, iig niet genoeg blijkbaar om zonnebrand iets nuttigs te vinden, mag jij vinden.
Maar wat iemand al zei; leg het een ander niet op.
En nog belangrijker wellicht, of op zn minst prettiger: zeg het 1 keer.
En blijf er alsjeblieft niet mee doorgaan...
Maar ja, my 3* cents.
*opzettelijk
doe ik ook denk ik toch wel?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
Je mag je gewoon bescheidener opstellen hieromtrent
nee totaal nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik ook denk ik toch wel?
Ik heb er wel een mening over? en of die klopt of niet, tja dat is maar de vraag.
Maarre je kunt mij niet betichten dat ik hier mensen disrespectvol behandel over hun mening, (overgestemde wel waar, maargoed)
tja min of meer, ik zie er geen drama in hoor, haargoed altijd als ik kritisch ga worden hier dan krijg ik toch drama. hahahaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:02 schreef Sally het volgende:
Ik doelde op je opmerkingen over lobby voor de zonnebrandmiddelen.
Wat betreft de THT zal het me een reet roesten, want daar let ik zelf ook zelden op, behalve bij vis en kip.
En je mag ook je telefoon wel opnieuw "en zo" leren (het is mét spatie, mss snaptie het dan beter).
Net als "of zo". Ook mét spatie. Werkt ook vast beter.
Dan hoeven we niet steeds te denken aan Enzo Knol, of de prachtige Griekse eilanden![]()
![]()
Al zou je de foon óók best 'enzo' & 'ofzo' kunnen aanleren. Dat versta ik ook wel
Dan nog.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik noem geen namen he?????? tis maar wie zich aangesproken voelt. enne ok voor jou dan, je bent er niet eentje van hoor
Wat mooiquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was mooi aan het einde van de dag had al het personeel een soort erehaag gemaakt voor de gasten.
Bedenk even of een magnum in je maag wel lekker ligt...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik slapen of een magnum eten, in allebei wel zin
beter niet idd, heb gewoon een mega gezonde maaltijd op, dan verpest ik het weerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Bedenk even of een magnum in je maag wel lekker ligt...
Oeh welke magnums heb je?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik slapen of een magnum eten, in allebei wel zin
hmmmm uit wijsheid ga ik er niet over door. maar kan een heel aantal TR doen over rest ook wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Gelukkig mag jij gewoon jouw mening geven hier en ieder ander die dat doet noem jij een zuiger voor drama. Gast, wake up.... Zou eigenlijk een TR moeten zetten voor je beschuldigingen dat iedereen die probeert op je te reageren in een nette discussie nu een zuiger voor drama wordt genoemd door jou, maar laat het maar. Je kunt je niet altijd blijven verschuilen achter je slachtoffergedrag en gaan piepen bij de admins.![]()
![]()
Ah, jammer van de terugreis, maar wel fijn dat de stortbui niet was net als je in de achtbaan zat, dat lijkt me geen pretje danquote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja was leuk maar we liepen de efteling uit dikke stortbui met onweer etc. Gebeurde nog een ongeluk voor ons moesten we lang wachten kwam er rook uit de auto van ons onweer ging met ons mee blij dat ik thuis ben.
Die klinken ook wel spannend!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
"double sunlover" en "blueberry cookie"
Heb je ooit gehoord van discussiëren en naar elkaars argumenten luisteren zonder elkaar beschuldigen van zuigen en drama?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm uit wijsheid ga ik er niet over door. maar kan een heel aantal TR doen over rest ook wel.
Je hoeft t niet eens te zijn met mij>? maakt me niks uit eigenlijk.?
maarre jullie of althans het algemene wil wel graag dat ik in verdediging ga en er iets komt waarop makkelijk op te pakken is?
Die zag ik ook in de AH to Go, 3 euro per stukquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die klinken ook wel spannend!
Ik had ook nog Euforia, maar die vind ik niet zo lekker
denk maar eens wat er als reactie komt als ik wat zeg wat ik meen Enzo....... is dat dan ok discussie?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord van discussiëren en naar elkaars argumenten luisteren zonder elkaar beschuldigen van zuigen en drama?
WtH...?!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm uit wijsheid ga ik er niet over door. maar kan een heel aantal TR doen over rest ook wel.
Nou, blijkbaar wel...?quote:Je hoeft t niet eens te zijn met mij>? maakt me niks uit eigenlijk.?
Nee, jij gaat gewoon snel in de verdediging, zelfs in de aanval als het niet jouw mening of visie is.quote:maarre jullie of althans het algemene wil wel graag dat ik in verdediging ga en er iets komt waarop makkelijk op te pakken is?
Ik zet niemand een TR, dat hele ding kwamen anderen mee aan naar mij?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:23 schreef Sally het volgende:
[..]
WtH...?!
[..]
Nou, blijkbaar wel...?
Want je gaat ons een TR zetten.
Voor wat? Omdat wij het niet met je eens zijn?
Waren we niet netjes in hoe we het brachten...?
[..]
Nee, jij gaat gewoon snel in de verdediging, zelfs in de aanval als het niet jouw mening of visie is.
Sorry hoor, maar deze reactie type ik graag nog even van mij af. Net zoals jij dat ook vaak doet.
De simpelheid ten top die ik hier lees...
Dan ben ik toch ERG benieuwd wat je met deze zinsnede bedoelt. Precies bedoelt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zet niemand een TR, dat hele ding kwamen anderen mee aan naar mij?
heb nooit gedaan eigenlijk, of het moet erg uit de hand lopen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:19 schreef kree het volgende:
maar kan een heel aantal TR doen over rest ook wel.
Ik snap niets van deze zin.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
denk maar eens wat er als reactie komt als ik wat zeg wat ik meen Enzo....... is dat dan ok discussie?
Ja sommige ook verkleed als die personages was tof.quote:
dat zal ik je uitleggen, als ik net zo kritisch was als andere naar mij dan had ik die inderdaad al talloze keren kunnen doen onder weet ik hoeveel mogelijke verwensingen of idee ten opzichte van mij.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan ben ik toch ERG benieuwd wat je met deze zinsnede bedoelt. Precies bedoelt.
Want ik vat 'm verrekte fout op.
[..]
Ik geloof ook niet dat ik er alles van begrijp.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-06-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dan is het meer een dreigement, verder vindt hij dat ie zich heel bescheiden opstelt hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan ben ik toch ERG benieuwd wat je met deze zinsnede bedoelt. Precies bedoelt.
Want ik vat 'm verrekte fout op.
[..]
Oh, maar zet dan aub de woorden "had kunnen doen" - want nu staat het er echt alsof je het *zou* doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
dat zal ik je uitleggen, als ik net zo kritisch was als andere naar mij dan had ik die inderdaad al talloze keren kunnen doen onder weet ik hoeveel mogelijke verwensingen of idee ten opzichte van mij.
Doe niet omdat ik weet tis een discussie topic en eens en oneens. maar shet is soms op het randje hoor wat ik denk ok.
Wat is op het randje?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
dat zal ik je uitleggen, als ik net zo kritisch was als andere naar mij dan had ik die inderdaad al talloze keren kunnen doen onder weet ik hoeveel mogelijke verwensingen of idee ten opzichte van mij.
Doe niet omdat ik weet tis een discussie topic en eens en oneens. maar shet is soms op het randje hoor wat ik denk ok.
zal het duidelijker maken, niet mijn sterke punt dit. wacht.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik er alles van begrijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |