Die klinken ook wel spannend!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
"double sunlover" en "blueberry cookie"
Heb je ooit gehoord van discussiëren en naar elkaars argumenten luisteren zonder elkaar beschuldigen van zuigen en drama?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm uit wijsheid ga ik er niet over door. maar kan een heel aantal TR doen over rest ook wel.
Je hoeft t niet eens te zijn met mij>? maakt me niks uit eigenlijk.?
maarre jullie of althans het algemene wil wel graag dat ik in verdediging ga en er iets komt waarop makkelijk op te pakken is?
Die zag ik ook in de AH to Go, 3 euro per stukquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die klinken ook wel spannend!
Ik had ook nog Euforia, maar die vind ik niet zo lekker
denk maar eens wat er als reactie komt als ik wat zeg wat ik meen Enzo....... is dat dan ok discussie?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb je ooit gehoord van discussiëren en naar elkaars argumenten luisteren zonder elkaar beschuldigen van zuigen en drama?
WtH...?!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm uit wijsheid ga ik er niet over door. maar kan een heel aantal TR doen over rest ook wel.
Nou, blijkbaar wel...?quote:Je hoeft t niet eens te zijn met mij>? maakt me niks uit eigenlijk.?
Nee, jij gaat gewoon snel in de verdediging, zelfs in de aanval als het niet jouw mening of visie is.quote:maarre jullie of althans het algemene wil wel graag dat ik in verdediging ga en er iets komt waarop makkelijk op te pakken is?
Ik zet niemand een TR, dat hele ding kwamen anderen mee aan naar mij?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:23 schreef Sally het volgende:
[..]
WtH...?!
[..]
Nou, blijkbaar wel...?
Want je gaat ons een TR zetten.
Voor wat? Omdat wij het niet met je eens zijn?
Waren we niet netjes in hoe we het brachten...?
[..]
Nee, jij gaat gewoon snel in de verdediging, zelfs in de aanval als het niet jouw mening of visie is.
Sorry hoor, maar deze reactie type ik graag nog even van mij af. Net zoals jij dat ook vaak doet.
De simpelheid ten top die ik hier lees...
Dan ben ik toch ERG benieuwd wat je met deze zinsnede bedoelt. Precies bedoelt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zet niemand een TR, dat hele ding kwamen anderen mee aan naar mij?
heb nooit gedaan eigenlijk, of het moet erg uit de hand lopen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:19 schreef kree het volgende:
maar kan een heel aantal TR doen over rest ook wel.
Ik snap niets van deze zin.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
denk maar eens wat er als reactie komt als ik wat zeg wat ik meen Enzo....... is dat dan ok discussie?
Ja sommige ook verkleed als die personages was tof.quote:
dat zal ik je uitleggen, als ik net zo kritisch was als andere naar mij dan had ik die inderdaad al talloze keren kunnen doen onder weet ik hoeveel mogelijke verwensingen of idee ten opzichte van mij.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan ben ik toch ERG benieuwd wat je met deze zinsnede bedoelt. Precies bedoelt.
Want ik vat 'm verrekte fout op.
[..]
Ik geloof ook niet dat ik er alles van begrijp.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-06-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dan is het meer een dreigement, verder vindt hij dat ie zich heel bescheiden opstelt hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan ben ik toch ERG benieuwd wat je met deze zinsnede bedoelt. Precies bedoelt.
Want ik vat 'm verrekte fout op.
[..]
Oh, maar zet dan aub de woorden "had kunnen doen" - want nu staat het er echt alsof je het *zou* doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
dat zal ik je uitleggen, als ik net zo kritisch was als andere naar mij dan had ik die inderdaad al talloze keren kunnen doen onder weet ik hoeveel mogelijke verwensingen of idee ten opzichte van mij.
Doe niet omdat ik weet tis een discussie topic en eens en oneens. maar shet is soms op het randje hoor wat ik denk ok.
Wat is op het randje?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
dat zal ik je uitleggen, als ik net zo kritisch was als andere naar mij dan had ik die inderdaad al talloze keren kunnen doen onder weet ik hoeveel mogelijke verwensingen of idee ten opzichte van mij.
Doe niet omdat ik weet tis een discussie topic en eens en oneens. maar shet is soms op het randje hoor wat ik denk ok.
zal het duidelijker maken, niet mijn sterke punt dit. wacht.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat ik er alles van begrijp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |