Nice onequote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
voor jou is al die ongezonde dingen wel prima om te doen, je lurkt toch al aan die kankerstaafjes
Dat het nu nog niet echt zonnig is, wil niet zeggen dat we de afgelopen jaren niet volop zon hebben gehad en de komende maanden zal het vast nog zonnig worden. Maar goed, doe jij geen moeite om je in te smeren, maar dat wil nog niet zeggen dat ieder ander dat niet hoeft te doen he. Ik verbrand al bij een kwartier in de zon, dus voor mij is het gewoon verstandig om het wel te doen en dat doe ik niet omdat er een lobby is, maar omdat het verstandig is en ik geen huidkanker of roodverbrande huid waar de vellen bij hangen, wil hebben. Bekijk het ook eens van een andere kant i.p.v. alleen vanuit jezelf.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik maak me er niet zoveel zorgen over? welke zon trouwens?
de lobby doet alsof we hier in een sahara wonen (en ben er geweest en weet ja dan verbrand je)
Hier keertje 1x per jaar goh. beetje rood meer is het niet.
Drama over niks. er zijn belangrijkere dingen.
goed dat je bewust bent dat het je mening is, want je hebt behoorlijk de neiging om het door te douwen alsof het een feit isquote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:07 schreef kree het volgende:
naja hou erover op, want draaf door en krijg ik zo weer gezeik erover, maar weet dat is wel mijn mening. en btw ik leef nog na het gegeten te hebben wat mijn dood zou zijn haast
ik zeg niet dat anderen dat niet moeten doen (insmeren). doe wat je wil, ik zeg alleen het zal niet zo'n vaart lopen wss.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat het nu nog niet echt zonnig is, wil niet zeggen dat we de afgelopen jaren niet volop zon hebben gehad en de komende maanden zal het vast nog zonnig worden. Maar goed, doe jij geen moeite om je in te smeren, maar dat wil nog niet zeggen dat ieder ander dat niet hoeft te doen he. Ik verbrand al bij een kwartier in de zon, dus voor mij is het gewoon verstandig om het wel te doen en dat doe ik niet omdat er een lobby is, maar omdat het verstandig is en ik geen huidkanker of roodverbrande huid waar de vellen bij hangen, wil hebben. Bekijk het ook eens van een andere kant i.p.v. alleen vanuit jezelf.
Verbranden is kans op kanker. Jij bent geen dokter en hebt er niet voor geleerd, dus jij weet niet of het zo'n vaart niet zal lopen. Kanker komt pas na een jaar of 10 of 20 of weet ik veel ineens opzetten en vaak is het dan te laat helaas. En dan denk je, had ik maar.............quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg niet dat anderen dat niet moeten doen (insmeren). doe wat je wil, ik zeg alleen het zal niet zo'n vaart lopen wss.
Dan hou je je nu aan je eigen advies?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:10 schreef kree het volgende:
ik vind het allemaal beetje te overdreven gedoe, maar is echt mijn mening he? Het is geen advies om daar in tegen te gaan?
Zal mij een zorg zijn, smeer je in etc/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
ja maar na alle onderzoek is zowat alles slecht voor je? en is er betere keuze, ik weet dat wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:09 schreef Sally het volgende:
Ah komop @:kree
Hou je woede ff wat in.
Er is reëel gevaar van UVB en UVA straling.
En nee, geen lobby.
Maar er na 40 jaar door onderzoek achter komen dat in je jeugd verbranden écht schade aan de huid oplevert.
In het ergste geval idd melanomen.
Niks om mee te spotten.
Groeten van een (voormalig) notulist op de afdeling Radiologie van de Tumor Werkgroepen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan hou je je nu aan je eigen advies?linkje van maken. gehele weet niet wat ik daar zei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Ga heen, je kan toch een nummer van de post wel zien?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:12 schreef kree het volgende:
[..]
linkje van maken. gehele weet niet wat ik daar zei?
En ook dat mss nog wat andere, ja.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:14 schreef Shii het volgende:
Ik geef het op..............
M'n vader had door vaak in de zon te zijn en daardoor verbranden huidkanker gekregen, plekjes weg laten halen, het is gewoon een rotziekte, maar gelukkig is daar dokter kree, Fuck alles en iedereen want ik laat me niets opleggen... het zal zo'n vaart niet lopen......
ach laat hem maar lekker zijn ding doenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:14 schreef Shii het volgende:
M'n vader had door vaak in de zon te zijn en daardoor verbranden huidkanker gekregen, plekjes weg laten halen, het is gewoon een rotziekte, maar gelukkig is daar dokter kree, Fuck alles en iedereen want ik laat me niets opleggen... het zal zo'n vaart niet lopen......
Maar die ene zijn oma werd 97 ermee, dus bestaat het nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:13 schreef Sally het volgende:
Kom niet klagen over je slokdarm over 10-15 jaar hè.
Mss wel binnen nu en 5 jaar.
Of over je longen.
En dan is het mss nog niet eens het gevreesde K-woord.
Kusje.
Mijn vader had leverkanker.........quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:14 schreef Shii het volgende:
Neem de kindjes van je zus maar eens mee naar buiten in de zon zonder in te smeren.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:05 schreef kree het volgende:
ik denk jeugd van tegewoordig en ben zo blij dat ik niet kind ben in deze tijd.
laat maar binnen zitten hoor achter iPad, ipv buiten hutten bouwen spelen en noem het op.
Want OEH straks verbrand ie nog........ WTF
haha van m'n schoonzus dus en broertje, ja die doen dat ook, ik ga me er daar echt niet mee bemoeien.....quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:21 schreef maily het volgende:
[..]
Neem de kindjes van je zus maar eens mee naar buiten in de zon zonder in te smeren.
Eens kijken hoe zij reageert.
Ga je dat dan ook zeggen?
Vandaar dat je nog rookt, en Chinees eet van zoveel dagen geleden en je niet insmeert in de zon. Duidelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
Mijn vader had leverkanker.........
en alvleesklierkanker, niks te maken met roken dat btw.
neef overleden aan bloedkanker voor 20?
Zijn opa ervoor hartproblemen. en zit in de familie.
Mijn oma werd 97
Er is gewoon geen pijl op te trekken jongens en meiden, soms ga je eerder dood, en ook mensen die goed leefde?
maatje van mij 20. Lymfeklier kanker. die overleefde het na een hele zware tijd....
Ik voor paard?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |