Neem de kindjes van je zus maar eens mee naar buiten in de zon zonder in te smeren.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:05 schreef kree het volgende:
ik denk jeugd van tegewoordig en ben zo blij dat ik niet kind ben in deze tijd.
laat maar binnen zitten hoor achter iPad, ipv buiten hutten bouwen spelen en noem het op.
Want OEH straks verbrand ie nog........ WTF

haha van m'n schoonzus dus en broertje, ja die doen dat ook, ik ga me er daar echt niet mee bemoeien.....quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:21 schreef maily het volgende:
[..]
Neem de kindjes van je zus maar eens mee naar buiten in de zon zonder in te smeren.
Eens kijken hoe zij reageert.
Ga je dat dan ook zeggen?

Vandaar dat je nog rookt, en Chinees eet van zoveel dagen geleden en je niet insmeert in de zon. Duidelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
Mijn vader had leverkanker.........
en alvleesklierkanker, niks te maken met roken dat btw.
neef overleden aan bloedkanker voor 20?
Zijn opa ervoor hartproblemen. en zit in de familie.
Mijn oma werd 97
Er is gewoon geen pijl op te trekken jongens en meiden, soms ga je eerder dood, en ook mensen die goed leefde?
maatje van mij 20. Lymfeklier kanker. die overleefde het na een hele zware tijd....

Ik voor paard?quote:

Laat het duidelijk zijn, ik maak me helemaal geen zorgen over mijn gezondheid. Heb genoeg andere dingen op m'n bordje op dit moment en heeft niets met kanker te maken. Maar wil nog niet zeggen dat je alles maar dan ook maar alles moet verwerpen en overal tegenin moet gaan, omdat het je 'opgelegd' wordt. Gewoon gezond verstand en nadenken. Sta gewoon eens open voor andere inzichten i.p.v. alles meteen als onzin afdoen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:20 schreef kree het volgende:
er is niks duidelijk over alle ons. en laat dat duidelijk zijn, je kunt morgen dood zijn door een ongeluk.
Of een ellendige weg hebben? met ziekte?
Tja, er zorgen over maken, dat heeft vooral geen zin iig.

ja tis duidelijk, wil het liefst doodquote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:23 schreef maily het volgende:
[..]
Vandaar dat je nog rookt, en Chinees eet van zoveel dagen geleden en je niet insmeert in de zon. Duidelijk.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is iig een stuk makkelijker leven
En eenieder zijn ding laten doen ook.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@

sta ik ook? en lees het echt wel hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Laat het duidelijk zijn, ik maak me helemaal geen zorgen over mijn gezondheid. Heb genoeg andere dingen op m'n bordje op dit moment en heeft niets met kanker te maken. Maar wil nog niet zeggen dat je alles maar dan ook maar alles moet verwerpen en overal tegenin moet gaan, omdat het je 'opgelegd' wordt. Gewoon gezond verstand en nadenken. Sta gewoon eens open voor andere inzichten i.p.v. alles meteen als onzin afdoen.

Harder opgevoed als in hoe jij bent opgevoed? Ben je daar beter van geworden?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:24 schreef kree het volgende:
vind sowieso al dat ze veel harder opgevoed zouden moeten worden, maar mss is dat meer makkelijk gezegd vanaf buiten.
Ik vind ze nl wel alle twee lief en schatjes mijn neefjes en m'n nichtje. maar is niet mijn taak dat.

W.T.F.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja tis duidelijk, wil het liefst dood
LOL?

ik ben ok opgevoed? het was wel harder als was nu met een klap hier en daar, maar nou ook weer niet zoveel bijzonders.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Harder opgevoed als in hoe jij bent opgevoed? Ben je daar beter van geworden?

was suggestief op reacties he Enzo, er werd gezegd als je dat eet ga je dood, merendeel stemde voor ?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |