En precies dan?quote:
Vrouwen zijn wat misselijkheid wel gewend, mannen denken gelijk dat ze dood gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon een dag kotsen en diarree, das best te overleven.
nou denk niet dat het dat gaat worden eigenlijk, maar ok heb het pas uurtje of 3 geleden op, dus wie weet.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon een dag kotsen en diarree, das best te overleven.
Dan horen we het morgen wel. JusKusquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, dus dat wordt lastig om er dan over te praten
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wat misselijkheid wel gewend, mannen denken gelijk dat ze dood gaan.
snelheid van geluid opzoeken dus?quote:
Ik ben een badeend.quote:
Oh ja, soms vergeet ik dat, stom van mequote:
Dit is nog steeds een benaderingquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
snelheid van geluid opzoeken dus?
dat is ongeveer iets van 300 m/s
Licht dus van die flits kun je aardig verwaarlozen erop./. (300.000 kilometer per second)
dit is hoe het is hoor?quote:
Ik heb het wel eens meegemaakt dat het flitsboem was.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
dit is hoe het is hoor?
Dus bang zijn voor flits is al niet nodig want als je geraakt wordt vertel je het niet na sowieso.
bang zijn van de donder erop is heeeeeeel eind verder was en is het kwaad al geschied.
Ergens anders of in de lucht tussen wolken waar je donder van hoort.
Basiskennis.quote:
nou dan is ie relatief in de buurt, ik ook trouwens. maar alsnog als je het gaat rekenen is het was nog een halve km of verder weg geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens meegemaakt dat het flitsboem was.
quote:
Te laatquote:
nouja dat wil ik niet zeggen, maar denk dit krijg je beetje op VMBO al ofzo met natuurkunde en wiskunde of weet ik veel. of hoor je het van andere wijze mensen.quote:
Ik ook en dat daarna boom voor me doormidden isquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens meegemaakt dat het flitsboem was.
gezien en check. hahaha arme boomquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook en dat daarna boom voor me doormidden is
Nee, het is regelgeving gerelateerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste beetje teveel aan die datum hangen hoor, tis industrie gecreëerd ook trouwens, want typ weg en koop nieuw. meeste is nog echt wel ok tot THT en nog dagen erna ook, mits je het goed bewaard.
Ik ook, was de boom bij de buren.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook en dat daarna boom voor me doormidden is
Bijna.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
dit is hoe het is hoor?
Dus bang zijn voor flits is al niet nodig want als je geraakt wordt vertel je het niet na sowieso.
bang zijn van de donder erop is heeeeeeel eind verder was en is het kwaad al geschied.
Ergens anders of in de lucht tussen wolken waar je donder van hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |