Het zal redelijk eenvoudig zijn om zo'n systeem op een ander chassis te zetten.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het om zo'n ding te ontwikkelen, te maken, en dat ie operationeel is?
Als hij raak schiet onder realistische omstandigheden is ie af. En daar kan wel een tijdje overheen gaan gezien het ontwikkelingstraject van de pruttel.quote:Op zondag 16 juni 2024 14:14 schreef ExTec het volgende:
Dit zijn feitelijk onderdelen die ze al hebben. Oekraine heeft al een tijdje die skyranger PoC, de turret dus, maar dan op een boxer AFV.
Kan je relatief snel in elkaar zetten, maar wanneer vind je het af.
1000+1 tests en certificeringen etc ben je jaren verder.
Ik durf zelfs te beweren dat de Skyranger op een Leo1 onderstel beter schiet dan op een Boxer onderstel aangezien het een stabielere basis is. Een Leo2 zou nog beter zijn.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:25 schreef Ulx het volgende:
Het zal redelijk eenvoudig zijn om zo'n systeem op een ander chassis te zetten.
Meloni was toch het extreemrechtse gevaar???quote:
Volgens mij doet ze nog verrassend constructieve dingen. Valt iig mee.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Meloni was toch het extreemrechtse gevaar???
Hoe Giorgia Meloni de weg toont voor extreemrechts in Europa
Ja.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als het om Oekraïne gaat zijn de populisten het juist niet met elkaar eens. Je ziet Meloni juist pro Oekraïne is terwijl andere bijvoorbeeld de AFD of FPO weer pro Rusland zijn. Dus het is heel verschillend per land.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
In Duitsland waren ze wat minder overtuigd van de Italiaanse heldenkwaliteiten. Tenminste mijn oudere Duitse familieleden.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:26 schreef capricia het volgende:
[..]
(Overigens wordt Mussolini nog steeds wel vereerd in Italië. Zo ook de Italiaanse veteranen die in Stalingrad - aan de Duitse kant - vochten, dat zijn helden daar, zelf mogen aanschouwen.)
Zeker. Ze hebben geen goede naam aan het front. Maar dat neemt niet weg dat ze thuis wel geeerd worden door zo'n heel dorp.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:34 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
In Duitsland waren ze wat minder overtuigd van de Italiaanse heldenkwaliteiten. Tenminste mijn oudere Duitse familieleden.
On-topic: Meloni lijkt het wel aardig te doen, tot nu toe.
Schijnt een vertaalfout te zijn.quote:
Het zijn wel 1e wereldoorlog veroveringen, veel slachtoffers voor en voetbalveld.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:48 schreef LethalNinja het volgende:
Ondanks alle high tech wapens die Oekraine ontvangen heeft is het toch weer Rusland die nieuw gebied heeft veroverd.
Dit is btw ook een bron van History Legends
Hoeveel vierkante meter?quote:Op zondag 16 juni 2024 18:48 schreef LethalNinja het volgende:
Ondanks alle high tech wapens die Oekraine ontvangen heeft is het toch weer Rusland die nieuw gebied heeft veroverd.
Dit is btw ook een bron van History Legends
Ga hem stellen in BNW, daar ben je sowieso kind aan huis zie ik. Dan blijven we in topic tenminste verschoond van debielen die zichzelf reuze "onafhankelijk" vinden maar wel 1 op 1 kremlin talkingpoints na praten.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:35 schreef Alarmonoff het volgende:
De vraag blijft voor mij of de claim op waarheid berust, nl dat
Dat valt erg mee, het maandgemiddelde ligt nu op 5km2/dag, maar lijkt weer wat af te nemen.quote:
Daar en hier.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ga hem stellen in BNW, daar ben je sowieso kind aan huis zie ik. Dan blijven we in topic tenminste verschoond van debielen die zichzelf reuze "onafhankelijk" vinden maar wel 1 op 1 kremlin talkingpoints na praten.
Het is gewoon attritie. Op een gegeven moment stort de boel in. En Rusland heeft gewoonweg meer mensen.quote:Op zondag 16 juni 2024 18:54 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het zijn wel 1e wereldoorlog veroveringen, veel slachtoffers voor en voetbalveld.
En dat kost Rusland zo'n 1200 doden en gewonden per dag.quote:Op zondag 16 juni 2024 19:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat valt erg mee, het maandgemiddelde ligt nu op 5km2/dag, maar lijkt weer wat af te nemen.
Waarom zetten ze die dan niet gewoon allemaal tegelijk in?quote:Op zondag 16 juni 2024 20:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is gewoon attritie. Op een gegeven moment stort de boel in. En Rusland heeft gewoonweg meer mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |