SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Überhaupt dat zitten op het aanrecht.. verder vond ik het een redelijk saaie aflevering. Wel leuk dat Robert zo'n leuk schilderij maakte voor zijn kleinzoon, voor iemand die dit voor de eerste keer deed zag het er leuk en goed uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ook leuk dat geflikflooi op dat aanrecht terwijl er mensen bezig zijn daar, ga die kamer op, flikker een slipper voor de deur en val ons er verder ook niet mee lastig
Ik zat ook met verbazing te kijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
Die felle Robbert, mopperkont, zeikerd en dan gaan zitten schilderen en echt leuk!!!! verbazend leuk...
je opaschap haalt onvermoede kwaliteiten naar boven???
Ga door en laat ons wat meer zien!!!
Ja, want wat ik zag was echt niet verkeerd, eerst die olifant, waarvan ik dacht dat hij die niet gemaakt had, en toen die twee op de schommel, echt leuk!!quote:
Ze zenden soms ook in omgekeerde volgorde uit. Kijk maar eens naar de kledingquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:36 schreef freaky40 het volgende:
Daarom is het zo klote dat er geen streams zijn, zo kun je als kijker nooit de realiteit in perspectief zien. Met korte snippets is dat niet te doen, of je moet echt 2 uur per dag uitzending hebben, dan misschien.
Wat bedoel je met omgekeerde volgorde?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:48 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ze zenden soms ook in omgekeerde volgorde uit. Kijk maar eens naar de kledingze kunnen inderdaad knippen en plakken wat ze willen.
En ook nog eens te beroerd om niet vertoonde beelden op Instagram te zetten i.p.v. alleen voorstukjes wat toch al in de uitzending zit. Daarom kijk ik er nooit dus maak het relevant die Socials en vertoon daar beelden die je niet in de uitzending ziet!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Tja, was niet zo moeilijk te voorspellen dat de slangen het kneuzenbondje zouden worden![]()
Overigens lijkt de febo een regel te hebben om minimaal 1 klef stelletje te hebben en daarmee elke uitzending te besmeuren. Maak er gewoon een kort clipje van i.p.v. allemaal stukjes door de uitzendingen heen. Er gebeuren vast meer dingen daar om uit te zenden, zoals we al kunnen vernemen van oud-bewoners.
Dat ze maandag iets laten zien en dinsdag laten ze beelden zien die eigenlijk gebeurde voor wat ze maandag al lieten zien. Dit kun je opmaken uit kleding (maandag droeg iemand blauw, dinsdag groen en even later toch weer blauw), wat er gezegd wordt en soms door licht/donker buiten ook door het tijdstip.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met omgekeerde volgorde?
Ja dat doen ze bij LLDL ook. Ander geluid onder beeld zetten of de tijd volgorde aanpassen. Stiekem weet je dat als kijker ook wel. Als je heel goed oplet zie je dit terug als er slecht geknipt is. Met de opdrachten kunnen ze ook zomaar even het shirt van Jan wisselen en doen alsof er 1 dag voorbij is terwijl ze misschien meerdere opdrachten op 1 dag opnemen. Hoef niet, maar is soms misschien wel zo. Of in de ochtend oefenen en de avond spelen, zeker nu het langer licht wordt. Die ingehuurde mensen komen ook niet 2 dagen opdraven voor de opdrachten. En als ze de deelnemers dan ook nog zo nep casten is het natuurlijk makkelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:24 schreef freaky40 het volgende:
Zo maken ze verhaallijntjes smeuïger dan dat ze daadwerkelijk zijn dus.
Leuk is een groot woord maar in vergelijking met wat ik van hem gezien heb bij de Slechtste Chauffeur vind ik hem wel een stuk beter te pruimen, en inderdaad terecht dat hij Rob aansprak.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:16 schreef Cirilico het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Bradley leuk vindt. Terecht dat ie Rob aansprak op zijn kruidengemekker.
Bradley kan wat mij betreft na de Bondgenoten gelijk door naar de nieuw te maken Show De Slechtste Loverboy en daarna inschijven voor de Rottigste ShowDeelnemer en daarna proberen of íe nog op TV mag bij De Wanhopigste Kaartenbakzitterquote:Op zondag 16 juni 2024 18:03 schreef eponine het volgende:
[..]
Leuk is een groot woord maar in vergelijking met wat ik van hem gezien heb bij de Slechtste Chauffeur vind ik hem wel een stuk beter te pruimen, en inderdaad terecht dat hij Rob aansprak.
quote:Op zondag 16 juni 2024 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bradley kan wat mij betreft na de Bondgenoten gelijk door naar de nieuw te maken Show De Slechtste Loverboy en daarna inschijven voor de Rottigste ShowDeelnemer en daarna proberen of íe nog op TV mag bij De Wanhopigste Kaartenbakzitter
Kleinzoon? Heb jij wel op zitten letten? Het kind heet Novi Lynn. Lijkt me geen jongensnaam.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:44 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Überhaupt dat zitten op het aanrecht.. verder vond ik het een redelijk saaie aflevering. Wel leuk dat Robert zo'n leuk schilderij maakte voor zijn kleinzoon, voor iemand die dit voor de eerste keer deed zag het er leuk en goed uit.
Dat dus.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:23 schreef spapaars het volgende:
Wat een onzin, met zoveel camera's daar een krant verbranden.
Daar hoef je niet voor worden verraden, dat hebben ze allang gezien.
Uiteraard met een restrictie om niet te veel te verklappen.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:30 schreef King_Merc het volgende:
Morgen een verassing dus ? Ik gok een bezoek van wat oud bondgenoten
Denk dat ze morgen bekend maken dat ze voorlopig nog niet gaan stoppen met het programma. Misschien dat oud inwoners dat komen vertellen.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:30 schreef King_Merc het volgende:
Morgen een verassing dus ? Ik gok een bezoek van wat oud bondgenoten
Oh sorry... kleindochterquote:Op maandag 17 juni 2024 14:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Kleinzoon? Heb jij wel op zitten letten? Het kind heet Novi Lynn. Lijkt me geen jongensnaam.
Verschrikkelijk saai maar zal er om woke quota redenen bij zitten net als Fatima en Bo(s). Wat stond Bo lekker 'het mannetje' uit te hangen bij dat handballen, lekker uit 'zijn' muil fluimen en als een Bokito heen en weer springen...quote:Op maandag 17 juni 2024 22:51 schreef woxxel2 het volgende:
Ik denk dat Bruce eerder uit zichzelf zal vertrekken, ik vind hem er totaal niet tussen passen
Volleybal. En inderdaad, ben je eerst een meisje geweest en leer je je als jongen het smerigste aan wat sommige jongens doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 02:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk saai maar zal er om woke quota redenen bij zitten net als Fatima en Bo(s). Wat stond Bo lekker 'het mannetje' uit te hangen bij dat handballen, lekker uit 'zijn' muil fluimen en als een Bokito heen en weer springen...
Vind ik niet zo bijzonder, komt al vaak genoeg voorbij.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:37 schreef wolffie het volgende:
Ik verwacht familie voor de bewoners, maar oudbewoners zou leuk zijn. Aan Sam te zien zal het wel family zijn🤣😄
Achterklap van de rancuneuzen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:27 schreef spapaars het volgende:
Hij is weer begonnen met YT filmpjes te maken.
Valt wel mee, meeste moeite hadden ze toch met Gerrit, net 2 maanden daar, slechts 3 x kans, en gaat er met die ton naar huis.quote:
Dat gebeurde ook met die lange dooie sukkel van een paar cyclussen geleden.. totale mislukkeling en binnen 8 weken een tonquote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Valt wel mee, meeste moeite hadden ze toch met Gerrit, net 2 maanden daar, slechts 3 x kans, en gaat er met die ton naar huis.
Oranje gevoel moet natuurlijk ff gespekt wordenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. ik snap het .. dit is weer zo'n "Geef ze maar alles"
Snap ook niet waarom er zoveel dagen tussen zit.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Een belated fathersday opgenomen op dinsdag vorige week...nice. En ze hebben de hofleverancier van opblaasbare spellen maar weer gecontracteerd net als bij EJVJL. Febo zat de snelheid van het ding gewoon op afstand te manipuleren en woke kandidaatje Bruce en een deel Beau, hadden de eer om alle boxen af te vinken en zo zagen ze afgelopen zondag Nederland van Polen winnen wat wij van de week pas te zien krijgen.
Daar heb je alleen de eerste dagen wat aan, daarna moeten ze elke dag een aflevering brengen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:04 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben blijkbaar tijd nodig om te editen/monteren. Daar gaat in Nederland dagen over heen blijkbaar, en misschien ook geen mankracht/genoeg budget voor om dit te doen. BB zat altijd dichter op de actualiteit/streams maar bij EJVJL en nu bij DB zit er een week tussen zelfs.
De regie had ook een max aantal punten per persoon als regel kunnen doen. Dit was idd een verplicht weggevertje.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. ik snap het .. dit is weer zo'n "Geef ze maar alles"
SPOILER: naam van de blijverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:32 schreef KinKiJan het volgende:
Promo op insta laat zien dat er iemand alsnog een maand extra blijftGodverdoeme!SPOILER: naam van de blijverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Promo op insta laat zien dat er iemand alsnog een maand extra blijftSPOILER: naam van de blijverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Promo op insta laat zien dat er iemand alsnog een maand extra blijftMeen je niet.. Die doet dus een EdutjeSPOILER: naam van de blijverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik snap 'm helemaal.. er zit geen lekker wijf meer om op te focussen, alles is "bezet" dus moet Regie er weer een casten in de volgende cyclus , intussen moet Grote Bo maar weer een maandje aftrekkkenquote:Op woensdag 19 juni 2024 17:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Meen je niet.. Die doet dus een Edutje![]()
Ja, das Judy van BB 2023, als ik me niet vergis ging zij er als eerste uitquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:11 schreef wolffie het volgende:
Die vrouw met dat oranje haar ken ik, heeft zij ooit ergens aan mee gedaan?
En Bo gaat naar huis einde van de maan olee kijken hoe Chelsea dan is, die moeder mag hem niet. Gaat niks worden in de buitenwereld.
Was zij die er gelijk uit moest in BB?quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Och BB Judy mocht ook even langskomen voor Chelsea
Ja, kan net zo goed een ander konijn zijn, geen idee hoe ie eruit moet zienquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:22 schreef chufi het volgende:
Dat komijn hebben maanden niet gezien en opeens heeft ie het overleefd ?
Sinds de binnenkomst van Rick was dat konijn nooit meer in beeld gekomen. Ik was m helemaal vergeten.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:22 schreef chufi het volgende:
Dat komijn hebben we maanden niet gezien en opeens heeft ie het overleefd ?
een shop over .... naar een echte ventquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:23 schreef Pindakaastostie het volgende:
Allemaal mauwen tegen Serena. Kleine Bo mag ook wel eens een shop onder zijn reet krijgen.
Om de vaart erin te houden bleek 1 vertrek met 1 vervanger per maand te weinig.quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Chelsea heeft blijkbaar nog contact met Julie uit Big Brother, die was bij haar bezoek. Die moeder is dus het voorland zoals Chelsea er over een aantal jaren uit gaat zien, ik zou me bedenken als ik Bo was....
Verder wel een ongemakkelijke kutstreek van Serena om Bo zo voor de groep te kakken te zetten. Die moeder wel gelijk happen dus het feest was compleet. Lekker dan.
Die Beau is zo geil van zichzelf en dus zo'n eigenpijper die gaat dus inderdaad niet weg. Maar hoorde dat Bo ook weg gaat, dat vind ik dan wel weer jammer. Die had nog wel even mogen blijven, maar zijn rol is min of meer al overgenomen door Branie gozertje Max dus dat zal de gedachten zijn van de Febo, qua casting type speler.
Heeft er 2 weken ingezeten,en duikt overal op.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, das Judy van BB 2023, als ik me niet vergis ging zij er als eerste uit
Zou leuk zijn, Belgen zijn vaak bescheiden mensen😋quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:01 schreef freaky40 het volgende:
Straks de eerste Belg in het programma dus...
Ik start nu met kijken na de ek-wedstrijd. Is meestal zo'n 10 minuten later, kan ik die onzin en een deel van de reclame ook spoelen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kijk effe terug, en zie dat ik nix van de logische ontwikkelingen gemist heb...![]()
[ afbeelding ]
Die Boo is niet helemaal goed tussen de oortjes, en Mama van Chels herkent wel degelijk dat bizarre gedragquote:Op donderdag 20 juni 2024 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Lekker ongemakkelijk allemaal met die 'schoonmoeder' die je er bij krijgt.
Ja die zien momenten van hem waar Chels niet bij is.quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die ½Boo is niet helemaal goed tussen de oortjes, en Mama van Chels herkent wel degelijk dat bizarre gedrag
We zien zo wel of ½Boo lering trekt uit backstab van schoonmama.. maar ik denk het niet, erger nog, die twee fake's, acteren er nu nog harder op los met deze geweldige feedbackquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja die zien momenten van hem waar Chels niet bij is.
Als je ze blind zou neerzetten en ik moest raden bij wie die mensen zouden horen, zou ik direct Sam/Serena aangewezen hebbenquote:
Komt wel èrg gescript over.. alsof ze de uitzendingen niet meer gevuld krijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
En de verplichte geile massage mag niet ontbreken..
"Je ben echte een fflleuuwwwrrt,," Aldus Rowena![]()
[ afbeelding ]
Jup..de angst van Ro om de zoveelst Showhoer te moeten uithangen is wel duidelijk.. maar ze zwicht wel voor het scriptquote:Op donderdag 20 juni 2024 20:46 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Komt wel èrg gescript over.. alsof ze de uitzendingen niet meer gevuld krijgen.
Ik denk dat ze alleen maar hoopt dat mannen die op hem lijken haar berichtjes gaan sturen. Dan vist ze de leukste uit haar IG.quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
En de Kliphangert voor straks.. Fatima droomt geil van Grote Bo.. jaja me reet of dat script ooit gaat lopen![]()
[ afbeelding ]
Ze weet wel drommels goed dat ze snel in de gunst van de Regie moet komen met iets.. Bruce of GroteBo meer keuze heeft ze nietquote:Op donderdag 20 juni 2024 22:04 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen maar hoopt dat mannen die op hem lijken haar berichtjes gaan sturen. Dan vist ze de leukste uit haar IG.
Lodewijks gebit was niet in orde, maar het stond m toch beter dan die vervelende tanden van Beau..
Ze hebben zoveel tijd om na te denken daar, dus als ze teleurgesteld was om die nieuwe zijn vruchtbaarheidsangst, heeft ze dit goed bedacht.
Vrouwe Sidonia…quote:Op donderdag 20 juni 2024 14:47 schreef 5thencounter het volgende:
Alleen hiervoor zou ik als de tyfus zo snel dombootje Chelsey dumpen![]()
[ afbeelding ]
Nahh.. die afstand is nogal groot ben ik bang..quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:26 schreef TowtjeMar het volgende:
[..]
Vrouwe Sidonia…Als ze dit kapsel altijd gerockt heeft, weet ik bijna zeker dat ze er vaak naar genoemd is. Bijdehante dame. Absoluut liever ook, dan Wendy.
Vergelijking Sidonia is natuurlijk onzin en dat is iets dat zij en Chelsea beter begrijpen dan BoRat.
Ik moest eigenlijk direct denken aan Ilse Warringa, denk niet dat het een misplaatst compliment is
Maar die pony gaat wel heel ver van achter naar voren hequote:Op donderdag 20 juni 2024 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. die afstand is nogal groot ben ik bang..![]()
[ afbeelding ]
Maar echt hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Op het moment van typen hebben ze het weer voor elkaar gekregen om de uitzending nog niet op kijk te zetten.
![]()
![]()
Die haaien deden toch aan 'blonderen'. Heb vroeger eens een buurjongen gehad, met zwart haar, die zijn haar wilde blonderen. Ook bij hem werd het knaloranje. Ligt dus waarschijnlijk aan het feit dat hij zwart haar heeft.quote:Op donderdag 20 juni 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Nah.. de KomkommerKliphangert.. Sukkel Diderik heeft zijn haar oranje geverft.. 'tuurlijk daar konden we op wachten![]()
[ afbeelding ]
Nah ja , het maakt mij niet zo uit welke kleur zijn gimmick krijgt, maar het is wel toevallig op voetbaltijdquote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Die haaien deden toch aan 'blonderen'. Heb vroeger eens een buurjongen gehad, met zwart haar, die zijn haar wilde blonderen. Ook bij hem werd het knaloranje. Ligt dus waarschijnlijk aan het feit dat hij zwart haar heeft.
Ook op NLZIET stond hij er niet op. Dus noodgedwongen maar via de gids terug gekeken van NLZIET, met commercials. Ik moet zeggen de beeldkwaliteit is wel veel beter daar, terwijl dat juist andersom zou moeten zijn, zonder commercials.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:59 schreef MacDeMarco het volgende:
Op het moment van typen hebben ze het weer voor elkaar gekregen om de uitzending nog niet op kijk te zetten.
![]()
![]()
De herhaling om half één 's nachts 136.000.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:58 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag, start EK 2024, en dat is te zien.
Kijkdichtheid: 2,2 Marktaandeel: 9,8 Kijkcijfer: 368.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 22.
De lineaire kijkcijfers van eergisteravond (nog vergeten te vermelden gisteren) 348.000 kijkers overigens.
Dat is geen script, het is echt dat zie aan hun koppies🤪quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup..de angst van Ro om de zoveelst Showhoer te moeten uithangen is wel duidelijk.. maar ze zwicht wel voor het script![]()
[ afbeelding ]
ja duhhh dat hebben we gezien, dan wel erg raar dat hij gaat vragen waar de choc is geblevenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Roobeert blijkt dus zijn eigen chokolaaa gejat te hebben
[ afbeelding ]
Staaltje van door de mand vallen tijdens een foute rel startenquote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja duhhh dat hebben we gezien, dan wel erg raar dat hij gaat vragen waar de choc is gebleven
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die heeft duidelijk haar "bek aan de schijterij"
Ja, deed ze ook met die 'hondenbak'.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Fatima flipt wel heel erg snel voor een " 30jarige " in de KoekiesGate
Blijft wel raar dat de ChokolaGate uitdooft en de KoekieGate uitgewerkt wordtquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ja, deed ze ook met die 'hondenbak'.
Drammen en zagen om niks doen ze beiden graag, snap wel dat dat botst
ja toch .. prima Eurocopa kapselquote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Diderik is er klaar voor.. Nederland-Frankrijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
Diderik is er klaar voor.. Nederland-Frankrijk![]()
[ afbeelding ]
Blijkbaar gebeurt er dan niet veel als ze dit kunnen knippen en plakken. Het is ook niet echt zomer dus de zomersfeer ontbreekt ook een beetje ja. En wij kijken maar een half uur per dag, zij 24u. Als je een kwartier weet te vullen over een etenskwestie zegt dat al genoeg. Gaat nog een lange zomer worden dan.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 03:13 schreef Clemanyana het volgende:
Wat een saaie aflevering. Dat het beste wat ze op een vrijdag kunnen doen?
Met een extra reclameblok is dat dus een minuutje of 7 werkelijke tijd langer.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Vanaf 1 juli begint De Bondgenoten vanwege de zomerstop van LLDL al om 19:30. Het duurt wel nog steeds tot 20:30, dus de afleveringen worden langer. Of dit blijvend is, is nog niet bekend.
Bron.
Haha, denk inderdaad zoals destijds bij EJVJL; een extra reclameblok en weinig 'extra materiaal'.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een extra reclameblok is dat dus een minuutje of 7 werkelijke tijd langer.
Misschien geslaapwandeld??quote:Op vrijdag 21 juni 2024 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja duhhh dat hebben we gezien, dan wel erg raar dat hij gaat vragen waar de choc is gebleven
Ja reclame duurt 8 minuten. Nou dan moeten ze wel wat meer doen in de zomer anders krijgen we nog meer uitgesmeerde verhaallijntjes. Het is nu al per dag minder leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 11:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een extra reclameblok is dat dus een minuutje of 7 werkelijke tijd langer.
Daar dacht ik ook nog aan, zou een goede smoes geweest zijn. Maar glashard liegen bewijst dat hij het bewust gedaan heeft.quote:
Robert leverde gewoon het bewijs dat RelGates stelselmatig in scene gezet worden voor TV, het feit dat Chelsie de reactie van Febo kon onderscheppen was een vieze tegenvaller.. en snel onder het tapijt geveegdquote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook nog aan, zou een goede smoes geweest zijn. Maar glashard liegen bewijst dat hij het bewust gedaan heeft.
Wel vreemd dat hij er kontakt over opneemt om te weten te komen wie het gedaan heeft.
Toch nog 344.000 kijkers lineair vlak voor Nederland-Frankrijk, gisterenavond.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 03:13 schreef Clemanyana het volgende:
Wat een saaie aflevering. Dat het beste wat ze op een vrijdag kunnen doen?
Klopt. Daarom zie je vaak Aziaten en Afrikanen/donkere mensen met oranje-geel haar. Zwart haar wordt eerst bruin-rood-oranje en moet later opnieuw gebleekt worden om blond te bereiken.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Die haaien deden toch aan 'blonderen'. Heb vroeger eens een buurjongen gehad, met zwart haar, die zijn haar wilde blonderen. Ook bij hem werd het knaloranje. Ligt dus waarschijnlijk aan het feit dat hij zwart haar heeft.
Voor iemand die niet houdt van de toon van Bradley heeft zij wel echt een grove grote bek. Ik zou niet met haar kunnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die heeft duidelijk haar "bek aan de schijterij"
In plaats van dat ie sorry zegt en het niet meer doet. Ik geloof er niks van dat hij die schaal zelf nog heeft afgewassen voordat ie het gebruikte.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
En de Oudjes nog effe doorzeiken over de Brood uit de HondenSchaalGate ...![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Rob vertrekt.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 01:01 schreef freaky40 het volgende:
Geweldige troll is die Robert toch. Hij doet tenminste wat om nog een beetje TV te maken. Denk zijn laatste kunstje, hij zal wel vertrekken na deze cyclus. Rob is eigenlijk voor hem in de plaats gekomen, ook wel een guitig ventje die wel TV kan maken.
Of hij was het vergeten? Liegen is niet echt een bewijs. Kan me goed voorstellen dat ie niks zegt nadat ie er zo'n heisa van gemaakt heeft omdat ie anders voor schut staat.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook nog aan, zou een goede smoes geweest zijn. Maar glashard liegen bewijst dat hij het bewust gedaan heeft.
Wel vreemd dat hij er kontakt over opneemt om te weten te komen wie het gedaan heeft.
Er zijn al diverse "Gates" geweest,pindakaas,hagelslag, frikandellen,pannenkoeken,boterhammen, diverse Aandingenlikkengates, Dingenvervrerbrandengates.. elke cyclus moet blijkbaar een verplichte "Gate" hebben, op advies van coach Febo of zelfverzonnen... de reden blijft altijd vaag maar onuitroeibaarquote:Op zondag 23 juni 2024 11:22 schreef wolffie het volgende:
Kunnen 2 dingen zijn, of hij sliep nog half en heeft de chocolade onbewust opgegeten, of hij deed het bewust. Om een relletje te maken.
En beet op d't lip ook nog..quote:Op maandag 24 juni 2024 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
Sam tegen Rowena of ze wel eens een ,kus heeft gehad met een tongpiercing en dus zoenen die twee
Died pikt het niet en groot gelijk heeft hij.
De suggestie en het tempo van alle suggestieve erotische complotjes aldaar die creatief bijelkaar geknipt worden de laatste tijd tart alle verwachtingen.. en de beroerd gespeelde teleurstellingen idem zoveelquote:Op maandag 24 juni 2024 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een gebek joh
Ik keek tot vlak voor Capser eruit ging. Nu schreeuwen ze niet, maar tongen ze
Deze sfeer kan ik beter aan dan die constante agressie
Haha ik kijk nu voor het eerst in maanden weer. Dus moet nog even een mening ontwikkelenquote:Op maandag 24 juni 2024 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De suggestie en het tempo van alle suggestieve erotische complotjes aldaar die creatief bijelkaar geknipt worden de laatste tijd tart alle verwachtingen.. en de beroerd gespeelde teleurstellingen idem zoveel
Voorlopig is de de erotische stand ;quote:Op maandag 24 juni 2024 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik kijk nu voor het eerst in maanden weer. Dus moet nog even een mening ontwikkelen
quote:Op maandag 24 juni 2024 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Voorlopig is de de erotische stand ;
Chelsie & ½Boo loopt nog
Rowena & Max loopt net vast.. Ro zoend met RelKut Sam, Max is zogenaamd beledigd/verdrietig
Rick & Bradlie hadden een beetje wat, maar mekkeren ineens weer
Faitma Geilt nog steeds op Bruce maar die wil niet.
De Ouwe garde Wendie & Rob doen geen moer alleen zeiken over de rest
In plaats van alles in avond opvreten, konden de slangen met hun -100 punten een voorraadje aanleggen of mag dat niet van de febo? Er zat imo voor meerdere dagen aan junkfood in de geleverde kisten.quote:Op maandag 24 juni 2024 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Vrete vrete en noges vrete?? en hoor wie het zegt...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 juni 2024 20:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slinger hem net aan (begint het nou om half acht?) Wel vers gestart
Ben wel benieuwd hoe het nu een paar maanden later is
Haaien blonderen? Bijzonder
Doe hoofdhuid van die knakker ziet er gewoon niet uit. Het ziet er zo pijnlijk uit
Ja, die mag ook niet om honger zeuren. Het is brood, ze deed alsof het stront ofzo was.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Vreten zát blijkbaar..maar de Elite denkt daar anders over Fatima heeft er gaan zin an.. Rob wel
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, die mag ook niet om honger zeuren. Het is brood, ze deed alsof het stront ofzo was.
Rob deed me wel weer even aan Erik denkenAls je 10 maanden met een tube tandpasta kan doen ben je een ProSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Welkom terug!
Vanaf maandag begint het om half 8. Waarschijnlijk wel een reclameblok meer dan
Wat heeft Died ermee te maken? Waarom zou hij het niet pikken dat Sam en Rowena zoenen?quote:Op maandag 24 juni 2024 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
Sam tegen Rowena of ze wel eens een ,kus heeft gehad met een tongpiercing en dus zoenen die twee
Died pikt het niet en groot gelijk heeft hij.
Volgens mij haal jij Max en Diederik door elkaar. Diederik heeft niks met Rowena. Diederik heeft het niet over 'geen klasse'. Dat was Max.quote:Op maandag 24 juni 2024 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
Died is klaar met haar, hij houd er niet van en getuigd niet van klasse.
Max toch?quote:Op maandag 24 juni 2024 20:00 schreef Chanel5 het volgende:
Died is klaar met haar, hij houd er niet van en getuigd niet van klasse.
2x8 minuten reclame ja. Dus maximaal 45 minuten beeld zelf.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:13 schreef wolffie het volgende:
Half 8 maandag?
Uurtje? Mat half uur reclame zeker😄
quote:Op dinsdag 25 juni 2024 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, die mag ook niet om honger zeuren. Het is brood, ze deed alsof het stront ofzo was.
Rob deed me wel weer even aan Erik denkenNu nog iemand in de bondgenoten die aan Mirthe doet denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind echt de hele huidige groep totaal niks. Behalve Diederik, ik hoop dat hij niet opeens van gedrag gaat switchen, zoals ook toen met Oliver die plotseling heel vals werd. Is Rob trouwens niet stiekem Mr. Nightlife onderkoffer?![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Blij dat ik altijd terugkijk en zodra de reclame begint gewoon even wat anders lees of kijk. Ook de irritante intro kunnen skippenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:13 schreef wolffie het volgende:
Half 8 maandag?
Uurtje? Mat half uur reclame zeker😄
Heb het opgenomen , ga ik vanaf volgende week dagelijks doen opnemen terug kijken, weg reclame😋quote:Op dinsdag 25 juni 2024 16:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Blij dat ik altijd terugkijk en zodra de reclame begint gewoon even wat anders lees of kijk. Ook de irritante intro kunnen skippen
Slim, scheelt een hoop tijd en verwarring hierquote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:33 schreef wolffie het volgende:
[..]
Heb ik nu ook gedaan, ga ik vanaf volgende week dagelijks doen opnemen terug kijken, weg reclame😋
Buh!!!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Ah.. vanaf Maandag dus 15 minuten extra reclame
Nope, dit was afgelopen maanden de ranking voor de knockouts:quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog steeds dat de haaien telkens bovenaan staan?
Oh ! interessant lijstje, dank je welquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, dit was afgelopen maanden de ranking voor de knockouts:
7 Vossen-Slangen-Haaien-Gieren
6 Gieren-Slangen-Vossen-Haaien
5 Slangen-Vossen-Gieren-Haaien
4 Haaien-Vossen-Gieren-Slangen
3 Vossen-Haaien-Gieren-Slangen
De laatste 3 maanden werden ze juist steeds laatste in de eindstand, ze verloren de laatste keer ook de knockouts van de gieren.
Gezellig voor Boef!! Maar dan toch weer nog een stelletje!quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Regie moet toch nu snel een Konijn uit de hoed halen voor Groen
Verschrikkelijk die analyses!! En ook nog hoe iemand denkt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Wendy (?) Oudere blonde vrouw is ook een wijsneus met even benoemen hoe iedereen in elkaar zit
Haha ze vonden het te kansloos worden denk ikquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
De Brief.. 25 % punten delen en natuurlijk gaan die naar Groen( van -100 naar -15) ..geen idee waarom , zal wel moeten van Febo
[ afbeelding ]
25 % van hun punten weggeven.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Vaag spelletje weer.. de Negatieve Brief.. stuur de Lezer per acuut naar huis dát is pas een Negatieve Brief
Ik dacht dat ze daar een dun pennetje voor hadden, moet de febo bezuinigen na het weggeven van meerdere 100.000 cheques?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Op de meter nauwkeurig met die dikke vinger op dat kutkaartje .. zo knap dat Febo dat weet![]()
[ afbeelding ]
Hij gebruikte die niet, de ander wel.quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar een dun pennetje voor hadden, moet de febo bezuinigen na het weggeven van meerdere 100.000 cheques?
Zelfs mét penneje is die punt zo dik dat zelfs op 1km precies niet lukt op dat minikaartje. amper 10inch tablet schermpjequote:Op donderdag 27 juni 2024 15:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar een dun pennetje voor hadden, moet de febo bezuinigen na het weggeven van meerdere 100.000 cheques?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |