SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Überhaupt dat zitten op het aanrecht.. verder vond ik het een redelijk saaie aflevering. Wel leuk dat Robert zo'n leuk schilderij maakte voor zijn kleinzoon, voor iemand die dit voor de eerste keer deed zag het er leuk en goed uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:25 schreef KinKiJan het volgende:
Ook leuk dat geflikflooi op dat aanrecht terwijl er mensen bezig zijn daar, ga die kamer op, flikker een slipper voor de deur en val ons er verder ook niet mee lastig
Ik zat ook met verbazing te kijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
Die felle Robbert, mopperkont, zeikerd en dan gaan zitten schilderen en echt leuk!!!! verbazend leuk...
je opaschap haalt onvermoede kwaliteiten naar boven???
Ga door en laat ons wat meer zien!!!
Ja, want wat ik zag was echt niet verkeerd, eerst die olifant, waarvan ik dacht dat hij die niet gemaakt had, en toen die twee op de schommel, echt leuk!!quote:
Ze zenden soms ook in omgekeerde volgorde uit. Kijk maar eens naar de kledingquote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:36 schreef freaky40 het volgende:
Daarom is het zo klote dat er geen streams zijn, zo kun je als kijker nooit de realiteit in perspectief zien. Met korte snippets is dat niet te doen, of je moet echt 2 uur per dag uitzending hebben, dan misschien.
Wat bedoel je met omgekeerde volgorde?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:48 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Ze zenden soms ook in omgekeerde volgorde uit. Kijk maar eens naar de kledingze kunnen inderdaad knippen en plakken wat ze willen.
En ook nog eens te beroerd om niet vertoonde beelden op Instagram te zetten i.p.v. alleen voorstukjes wat toch al in de uitzending zit. Daarom kijk ik er nooit dus maak het relevant die Socials en vertoon daar beelden die je niet in de uitzending ziet!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Tja, was niet zo moeilijk te voorspellen dat de slangen het kneuzenbondje zouden worden![]()
Overigens lijkt de febo een regel te hebben om minimaal 1 klef stelletje te hebben en daarmee elke uitzending te besmeuren. Maak er gewoon een kort clipje van i.p.v. allemaal stukjes door de uitzendingen heen. Er gebeuren vast meer dingen daar om uit te zenden, zoals we al kunnen vernemen van oud-bewoners.
Dat ze maandag iets laten zien en dinsdag laten ze beelden zien die eigenlijk gebeurde voor wat ze maandag al lieten zien. Dit kun je opmaken uit kleding (maandag droeg iemand blauw, dinsdag groen en even later toch weer blauw), wat er gezegd wordt en soms door licht/donker buiten ook door het tijdstip.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met omgekeerde volgorde?
Ja dat doen ze bij LLDL ook. Ander geluid onder beeld zetten of de tijd volgorde aanpassen. Stiekem weet je dat als kijker ook wel. Als je heel goed oplet zie je dit terug als er slecht geknipt is. Met de opdrachten kunnen ze ook zomaar even het shirt van Jan wisselen en doen alsof er 1 dag voorbij is terwijl ze misschien meerdere opdrachten op 1 dag opnemen. Hoef niet, maar is soms misschien wel zo. Of in de ochtend oefenen en de avond spelen, zeker nu het langer licht wordt. Die ingehuurde mensen komen ook niet 2 dagen opdraven voor de opdrachten. En als ze de deelnemers dan ook nog zo nep casten is het natuurlijk makkelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:24 schreef freaky40 het volgende:
Zo maken ze verhaallijntjes smeuïger dan dat ze daadwerkelijk zijn dus.
Leuk is een groot woord maar in vergelijking met wat ik van hem gezien heb bij de Slechtste Chauffeur vind ik hem wel een stuk beter te pruimen, en inderdaad terecht dat hij Rob aansprak.quote:Op zondag 16 juni 2024 17:16 schreef Cirilico het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Bradley leuk vindt. Terecht dat ie Rob aansprak op zijn kruidengemekker.
Bradley kan wat mij betreft na de Bondgenoten gelijk door naar de nieuw te maken Show De Slechtste Loverboy en daarna inschijven voor de Rottigste ShowDeelnemer en daarna proberen of íe nog op TV mag bij De Wanhopigste Kaartenbakzitterquote:Op zondag 16 juni 2024 18:03 schreef eponine het volgende:
[..]
Leuk is een groot woord maar in vergelijking met wat ik van hem gezien heb bij de Slechtste Chauffeur vind ik hem wel een stuk beter te pruimen, en inderdaad terecht dat hij Rob aansprak.
quote:Op zondag 16 juni 2024 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bradley kan wat mij betreft na de Bondgenoten gelijk door naar de nieuw te maken Show De Slechtste Loverboy en daarna inschijven voor de Rottigste ShowDeelnemer en daarna proberen of íe nog op TV mag bij De Wanhopigste Kaartenbakzitter
Kleinzoon? Heb jij wel op zitten letten? Het kind heet Novi Lynn. Lijkt me geen jongensnaam.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:44 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Überhaupt dat zitten op het aanrecht.. verder vond ik het een redelijk saaie aflevering. Wel leuk dat Robert zo'n leuk schilderij maakte voor zijn kleinzoon, voor iemand die dit voor de eerste keer deed zag het er leuk en goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |