Ok...quote:
Tja. Ik ken best veel vrouwen die ooit zoiets hebben meegemaakt. Toen ik een jaar of 18 was ook het nodige meegemaakt op het werk. Ik heb soms echt tikken moeten uitdelen, en nog was die vent niet onder de indruk. Sterker nog, daar werd ie nog hitsiger van. En naar je baas ging je niet, want die lul werkte daar al jaren.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:25 schreef Abdullah2 het volgende:
Ernstig hoe veel vrouwen hier vergelijkbare dingen hebben meegemaakt..!
Ja lijkt wel alsof al die figuren elkaar kennen net als die bnn presentatorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Marokkaan helpt Marokkaan is ook weer niet heel raar. De onder- en hiphopwereld kent best veel raakvlakken
Het schokkende is niet zozeer dat het gebeurt, dergelijke (vieze) machtsspelletjes zie je overal. Maar het schokkende is dat het uit het kamp Taghi komt.quote:
Taghi in Tha house.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De laatste uren niet online geweest, watskeburt?
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:52 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Tja. Ik ken best veel vrouwen die ooit zoiets hebben meegemaakt. Toen ik een jaar of 18 was ook het nodige meegemaakt op het werk. Ik heb soms echt tikken moeten uitdelen, en nog was die vent niet onder de indruk. Sterker nog, daar werd ie nog hitsiger van. En naar je baas ging je niet, want die lul werkte daar al jaren.En ik had een jaarcontract, dus dan wil je niet met zo'n verhaal aankomen. Dan was het einde baan geweest na een jaar.
Onbegrijpelijk. En zo onrespectvol naar jou als slachtoffer.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb ooit op het politiebureau gezeten en wilde aangifte doen van stalking en huiselijk geweld ex. De agent zei me dat ik beter een cursus kon doen om m’n grenzen beter aan te leren geven, en als ik aangifte ging doen kon het nog erger worden, moest ik maar rekening mee houden.
Ik moest er nog maar eens goed over nadenken. Dus maar niet gedaan.
Ze zijn nog bij hem thuis langs gegaan en koppelden me nog terug dat het bij hem thuis netjes en opgeruimd was, en dat ze een lijst hebben van mogelijke signalen dat stalken en huiselijk geweld uit de hand loopt en als het netjes thuis is bij de vermoedelijke dader valt het allemaal wel mee. Niet te geloven eigenlijk als ik het zo terug lees.
Op deze manier komt Fok! nooit af van het incel etiketquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:35 schreef vosss het volgende:
Stiekem hoop ik dat Ali vrijgesproken wordt. Man wat zullen de bekken van al die overjarige zure huisvrouwen schuimen hier.
Overigens vind ik het zogenaamde bewijs flinterdun. Denk dat het gewoon een player is die wat blauwtjes gelopen heeft en een labiel persoon daadwerkelijk geneukt heeft die daar jaren later oneens spijt van kreeg.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:53 schreef Claudia_x het volgende:
Vanavond zit Belleman weer bij Renze. @:mascara-klodder, snel een tv kopen.
Dooddoener is inderdaad het goede woord.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:21 schreef SOG het volgende:
[..]
"alleen maar verliezers"echt zo'n dooddoener
Echt verdrietig om dit allemaal te lezen.. Dus nog verdrietiger om mee te maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:52 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Tja. Ik ken best veel vrouwen die ooit zoiets hebben meegemaakt. Toen ik een jaar of 18 was ook het nodige meegemaakt op het werk. Ik heb soms echt tikken moeten uitdelen, en nog was die vent niet onder de indruk. Sterker nog, daar werd ie nog hitsiger van. En naar je baas ging je niet, want die lul werkte daar al jaren.En ik had een jaarcontract, dus dan wil je niet met zo'n verhaal aankomen. Dan was het einde baan geweest na een jaar.
Het is inmiddels tien jaar geleden dus hopelijk is het verbeterd.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit is echt zo erg verdrietig en helaas ook herkenbaar![]()
Nee, maar de rechter mag best een (flink) hogere straf uitdelen.quote:
Ja, maar het impliceert dat Taghi dan wel eens een rol kan gaan spelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:57 schreef Coeus het volgende:
Maar wacht even, het komt van de advocaat van Taghi, niet van Taghi zelf toch?
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:58 schreef Rianne84 het volgende:
Gordon betwijfelt 'eerlijk proces' tegen Ali B: 'Het blijft een mens': www.rtl.nl/boulevard/ente(...)is-om-eerlijk-proces
Gordon heeft ook een mening
Ach bah, die dwaas moet er ook weer zijn plasje overheen doenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:58 schreef Rianne84 het volgende:
Gordon betwijfelt 'eerlijk proces' tegen Ali B: 'Het blijft een mens': www.rtl.nl/boulevard/ente(...)is-om-eerlijk-proces
Taghi kan zelf wat moelijk bellen..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:57 schreef Coeus het volgende:
Klopt, hoewel je natuurlijk ook niet weet of die advocaat misschien door Taghi gestuurd is hierin.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:57 schreef Coeus het volgende:
Gordon mag ook wel gaan uitkijken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:58 schreef Rianne84 het volgende:
Die is aan het voorsorteren op zaken tegen hemzelfquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]! Gordon roept ook alles om relevant te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |