Ik had de laatste jaren alleen maar gedoe met tweets posten , hij doet het weerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is 3...
Laat het maar aan @:Rianne84 over, die is toch het snelst
Nee, zeker niet. Ik kan je verwijzen naar eerdere posts in deze reeks waarin ik daar dieper op inga. Als je dat wilt lezen zoek ik die voor je op.quote:
Dit is de echte BOM!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:38 schreef kwiwi het volgende:
Deze rechtszaak neemt zo op het nippertje nog even een hele aparte wending
Wat naarquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:42 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik ben door een zogeheten life coach verkracht begin dit jaar. Zal er nooit werk van maken. Bang om niet geloofd te worden, bang voor wraak en nog banger omdat ik toch al weet dat hij zich eruit gaat lullen en mij de schuld gaat geven.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:21 schreef Za het volgende:
[..]
Een man die in hun ziel duikt, deze speciale aandacht geeft, het brengt iets teweeg waardoor er een flirterige sfeer ontstaat waarbij ze hem ook aanhalen, bv Birgit. Ik heb zo vaak gedacht hier staat iets te gebeuren wanneer de camera's weg zijn.
De laatste uren niet online geweest, watskeburt?quote:
Herkenbare verhalen allemaalquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:42 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik ben door een zogeheten life coach verkracht begin dit jaar. Zal er nooit werk van maken. Bang om niet geloofd te worden, bang voor wraak en nog banger omdat ik toch al weet dat hij zich eruit gaat lullen en mij de schuld gaat geven.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De laatste uren niet online geweest, watskeburt?
OM aan het woord, daarna de verdediging. Toen kwam een advocaat van een aantal slachtoffers aan het woord (onder wie Ellen). Vanaf dat moment kun je misschien het beste teruglezen. Die liet niets heel van de verdediging en kwam hiermee:quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De laatste uren niet online geweest, watskeburt?
Tnxquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:39 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Was jouw ex een narcist? En in dat geval zo'n grandioze of juist verborgen?
Het is meer dan erg wat ik lees. Ik heb veel respect voor je. Wat ben je een sterke vrouw
quote:
Defuckquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
OM aan het woord, daarna de verdediging. Toen kwam een advocaat van een aantal slachtoffers aan het woord (onder wie Ellen). Vanaf dat moment kun je misschien het beste teruglezen. Die liet niets heel van de verdediging en kwam hiermee:
[ x ]
Thanks. Heb het vandaag ook allemaal niet kunnen volgen, helaas.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
OM aan het woord, daarna de verdediging. Toen kwam een advocaat van een aantal slachtoffers aan het woord (onder wie Ellen). Vanaf dat moment kun je misschien het beste teruglezen. Die liet niets heel van de verdediging en kwam hiermee:
[ x ]
bekeren tot islam?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:48 schreef Abdullah2 het volgende:
[..] Ik kan wel adviezen geven opdat zodat je het in de toekomst kan voorkomen, mocht je dat fijn vinden.
Ok...quote:
Tja. Ik ken best veel vrouwen die ooit zoiets hebben meegemaakt. Toen ik een jaar of 18 was ook het nodige meegemaakt op het werk. Ik heb soms echt tikken moeten uitdelen, en nog was die vent niet onder de indruk. Sterker nog, daar werd ie nog hitsiger van. En naar je baas ging je niet, want die lul werkte daar al jaren.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:25 schreef Abdullah2 het volgende:
Ernstig hoe veel vrouwen hier vergelijkbare dingen hebben meegemaakt..!
Ja lijkt wel alsof al die figuren elkaar kennen net als die bnn presentatorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Marokkaan helpt Marokkaan is ook weer niet heel raar. De onder- en hiphopwereld kent best veel raakvlakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |