Er lijkt een lijntje te zijn via de zoon van Taghi, zo maakte ik uit een snelle google-search op.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Marokkaan helpt Marokkaan is ook weer niet heel raar. De onder- en hiphopwereld kent best veel raakvlakken
@Zipportalquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Taghi hier ook bij betrokken? Dat is echt raar.
Precies dit. Daarom kan ik niet vaak genoeg benadrukken dat je alle wegen er naar toe moet afsnijden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:31 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
Zeker. En die zullen er in een rot systeem helaas alleen maar bij blijven komen..
Juist nietquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn advocaat zou die van Ellen ten Damme hebben gebeld dat ze haar aanklacht moet indienen? Wtf
Dit is nog steeds realiteit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef prunus het volgende:
[..]
Triest. Welke tijd was dit? Ik hoop dat het nu wat anders gaat. Maar heb er een hard hoofd in.
man man man maily, je stelt mij teleur. jij out of all peoplequote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn advocaat zou die van Ellen ten Damme hebben gebeld dat ze haar aanklacht moet indienen? Wtf
Yep, mijn vader had nog aangifte voor mij kunnen doen (ik was minderjarig), waren direct uit het ziekenhuis naar het politiebureau gegaan, daar zat hij inmiddels in de cel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit is echt zo erg verdrietig en helaas ook herkenbaar![]()
Bart Zwier wist dit niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oke dus is er bewijs dat dit is gebeurd? want je kan toch makkelijk dat hele gesprek opnemen? dan delen met de rest, dan weten de rechters precies wat voor acties de advocaten van Ali B proberen uit te halen.
In NL wel idd..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:29 schreef prunus het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat de meeste vrouwen in hun leven weleens (seksuele) intimidatie en iig aanranding hebben meegemaakt. Helaas.
Wowquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
Wat meer informatie over wat Ruth Jager zei over de advocaat van Taghi:
[..]
Intrekken eerderquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:33 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, mijn vader had nog aangifte voor mij kunnen doen (ik was minderjarig), waren direct uit het ziekenhuis naar het politiebureau gegaan, daar zat hij inmiddels in de cel.
Ik zei "Ze kunnen hem 6 uur vasthouden, dat is dus tot morgenochtend 6 uur, waar denk je dat om 5 over 6 de ruiten zijn?
Politie beaamde dat alleen maar.... en dan moesten we maar weer bellen.
Maar goed, dat is 40 jaar geleden, bijna op de dag (overmorgen om precies te zijn), ik hoop echt dat het tegenwoordig anders gaat in zulke situaties, maar ik ben bang van niet.
[..]
Yep, mijn vader had nog aangifte voor mij kunnen doen (ik was minderjarig), waren direct uit het ziekenhuis naar het politiebureau gegaan, daar zat hij inmiddels in de cel.
Ik zei "Ze kunnen hem 6 uur vasthouden, dat is dus tot morgenochtend 6 uur, waar denk je dat om 5 over 6 de ruiten zijn?
Maar goed, dat is 40 jaar geleden, bijna op de dag (overmorgen om precies te zijn), ik hoop echt dat het tegenwoordig anders gaat in zulke situaties, maar ik ben bang van niet.
Taghi en zelfs jij maakt een spelfout.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Moet intrekken zijn.
Oeiquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:12 schreef Lienekien het volgende:
Dit meldt Chris Klomp.
“Sprak even met Bart Swier buiten. Als hij het verhaal van Ruperti had geweten én als Ali B. daar een rol in had gespeeld, dan zou hij de verdediging neer hebben gelegd.”
Oh dit is zó waar!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef Leandra het volgende:
Overigens is Ellen ten Damme ook van een leeftijd dat ze nog veel meer heeft geleerd dat dit soort wangedrag van mannen "er nou eenmaal bij hoort" en "shit happens".
Ik denk dat dat ook wel meespeelt in haar overweging er destijds geen zaak van te maken.
Vrouwen van boven de 50 weten echt hun hele leven al dat sommige mannen dit soort gedrag hebben, en we hebben vooral geleerd om te zorgen dat we daar geen slachtoffer van kunnen worden, en als dat toch gebeurt dan ligt het min of meer aan het feit dat we het niet voorkomen hebben, dus vooral niet moeilijk over doen en mondje dicht, want als je er wel wat over zegt dan gaat vooral je eigen reputatie aan gort.
[..]
Niks oei. Volkomen logisch en ook wat Swiers zou moeten doen.quote:
staat nu al in mijn top 3 rechtzaken in de Nederlandse geschiedenis.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:38 schreef kwiwi het volgende:
Deze rechtszaak neemt zo op het nippertje nog even een hele aparte wending
Nice try. Denk niet dat ze dat gaat doen.quote:
Kuch.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks oei. Volkomen logisch en ook wat Swiers zou moeten doen.
Was jouw ex een narcist? En in dat geval zo'n grandioze of juist verborgen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat sowieso!
En nog dat mensen (vrienden van hem) hem geloven terwijl hij veroordeeld is voor 6 zware mishandelingen
Hij kan zo goed liegen. Echt heTranen met tuiten kan hij janken als het hem uitkomt
Ja. En 'vroegah' was het erger. Ik ben zeker 30 keer aangerand maar dat 'hoorde erbij'. Ik ben blij dat er tegenwoordig meer over consent wordt gesproken. Enerzijds vind ik het raar dat ik steeds moet vragen of ik iemand mag aanraken, anderzijds: liever zo dan dat men maar doet waar 'ie zin in heeft.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij onderschatten het probleem enorm, het is veel groter. Ik durf te wedden dat iedereen hier iemand kent die zoiets is overkomen maar dit niet wil delen.
Nou zeg datquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:38 schreef kwiwi het volgende:
Deze rechtszaak neemt zo op het nippertje nog even een hele aparte wending
Ah, hij ontkent niet.quote:
Dus we noemen het indirect bedreigen van een getuige confraterneel overleg, zo lust ik er nog wel een paarquote:
Straks niet meer hoor, avond4daagsequote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat is 3...
Laat het maar aan @:Rianne84 over, die is toch het snelst
Ik sta hier van te kijken, wat is dit voor vuiligheid van die Ruperti? We mogen toch hopen dat deze rattige manier van doen gevolgen heeft voor die minkukel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:14 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan dat die Ruperti nog problemen opleveren? Getuigen intimideren, als dit zo gezien kan worden, lijkt me niet kies voor een advocaat (of uberhaupt natuurlijk).
Dit!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:40 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Maar waarom zou deze advocaat zich überhaupt 'confraterneel' bemoeien met die zaak?
Ruperti ontkent niet.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:32 schreef Questular het volgende:
Als de advocaat van een slachtoffer wat roept dan is het wel meteen waar?
Ik ben door een zogeheten life coach verkracht begin dit jaar. Zal er nooit werk van maken. Bang om niet geloofd te worden, bang voor wraak en nog banger omdat ik toch al weet dat hij zich eruit gaat lullen en mij de schuld gaat geven.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:25 schreef Abdullah2 het volgende:
Ernstig hoe veel vrouwen hier vergelijkbare dingen hebben meegemaakt..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |