Precies is raar toch.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:38 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets. Ze wilde hem niet in de bak zien, daarom deed ze geen aangifte, maar helpt door haar verklaring nu ook mee om hem alsnog in de bak te krijgen. Heel dubbel vind ik dat.
Heb je haar verklaring hierover gelezen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Precies is raar toch.
Terwijl ze erger had kunnen voorkomen.
Blijkbaar ging haar carrière voor,
Echt, wát een walgelijke opmerkingenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Precies is raar toch.
Mijn hemel !quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Precies is raar toch.
Geen eer aan te behalen johquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je haar verklaring hierover gelezen?
Daarvoor moet je eerst een victim zijn. Het is een vermeend slachtoffer. Ik zie in wat quirina stelt geen victim blaming.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou je willen stoopen met victim blamen? Dank je wel!
Nou ja dat is vreselijk. Niemand wil dit soort dingen horen, zeker niet van een advocaat van iemand die in verband wordt gebracht met talloze liquidaties. Blijkbaar zijn de lijntjes in de mocrowereld wel erg kort? Of heeft Ali B nog met dat soort jongens gedeald toen hij 16 was?quote:
En ik zie dat wel. De groeten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:40 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst een victim zijn. Het is een vermeend slachtoffer. Ik zie in wat quirina stelt geen victim blaming.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Precies is raar toch.
Soms denk ik echt dat mensen eerst een standaard cursus recht moeten volgen voor ze (hier) reageren. Maar wie ben ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Of je reageert normaal, probeer eens misschien lukt het een keertje.
Precies ik geef geen schuld, ik ontken niet het feit dat ellen wat overkomen is.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:40 schreef Antideeltje.. het volgende:
[..]
Daarvoor moet je eerst een victim zijn. Het is een vermeend slachtoffer. Ik zie in wat quirina stelt geen victim blaming.
Iemand die niks inhoudelijks te melden heeft. Maar vertel eens wijs orakel der Rechtsgeleerdheid misschien kan ik iets van je leren.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat mensen eerst een standaard cursus recht moeten volgen voor ze reageren. Maar wie ben ik.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik ben juist net zo open over mezelfSommige mensen zijn gewoon kansloos.
Misschien moet je haar verklaring even lezen voordat je begint te victim blamen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Precies is raar toch.
In de gauwigheid kom ik dit tegen (geen directe relatie hier, wel indirect):quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou ja dat is vreselijk. Niemand wil dit soort dingen horen, zeker niet van een advocaat van iemand die in verband wordt gebracht met talloze liquidaties. Blijkbaar zijn de lijntjes in de mocrowereld wel erg kort? Of heeft Ali B nog met dat soort jongens gedeald toen hij 16 was?
Waarmee je erkent dat haar carrière gevaar zou hebben gelopen als ze er toen mee naar de politie was gestapt. Daarmee geef je in ieder geval aan dat je snapt dat aangifte doen nogal wat gevolgen kan hebben voor een aangever.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Precies ik geef geen schuld, ik ontken niet het feit dat ellen wat overkomen is.
Ellen zelf zei dat ze geen belang bij had dat Ali de bak in zou draaien.
Dan mag ik hieruit concluderen dat ze haar carrière of wat voor reden dan ook belangrijker vond.
Het is vreselijk wat je is overkomen. Ben erg blij dat het nu weer goed met je gaatquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En ik ben juist net zo open over mezelfSommige mensen zijn gewoon kansloos.
Omdat het blamen echt te pas en te onpas oppopt. Walgelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:47 schreef Antideeltje.. het volgende:
Dat "victim blamen" wordt nu te pas en onpas gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |