Ze zijn gescheiden van tafel en bed en dan ben je officieel dus nog man en vrouw denk ikquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:51 schreef prunus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gescheiden (als ik erop google dan) en wonen ze niet meer samen etc. Maar tijdens de rechtszaak wordt ze wel weer zijn vrouw genoemd.
Ah ok. Ik krijg er een beetje Johnny Depp v Amber Heard vibes van.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ali B. en Jill hebben er toestemming voor gegeven. Het is niet gebruikelijk in zulke zaken, schijnbaar.
Dit dus, die zitten zodanig aan elkaar verweven dat het me ergens niet verbaasd, al heb je in mijn ogen dan nul gevoel voor eigenwaarde tenzij ze het allemaal prima vindt dat haar man nonstop buiten de deur neukt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:49 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zij heeft denk ik grote financiele belangen vanwege dat spec
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat is een haastige formulering van Belleman.
Uit de update hieronder maak ik inderdaad op dat Swier ontkent dat er over consent is gesproken. Wat volg jij, @Lienekien? De berichten van Belleman zijn hier en daar toch niet zo duidelijk als ik zou willen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:50 schreef prunus het volgende:
[..]
Nee, hij wil hiermee aangeven dat wat zij aangeeft niet heeft plaatsgevonden (want ook Ronnie heeft het niet gehoord).
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:46 schreef mascara-klodder het volgende:
15 minuten geleden
OPMERKELIJK VERHAAL
Swier noemt het een opmerkelijk verhaal dat Naomi "na haar aanranding besluit om Ali B uit te leggen wat consent is".
Ze heeft waarschijnlijk net zoals velen hier last van (geïnternaliseerde) misogynie. En richt haar boosheid daarom maar op de vrouwen, want voor haar man heeft ze teveel hempathie of zo.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:48 schreef quirina het volgende:
Bregje is ook niet goed bij haar hoofd dat ze die lul gaat helpen. Een normale vrouw had Ali de deur uitgezet.
Weet ik, maar ik vind 2 jaar wel uitzonderlijk voor Nederland in dit geval.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:46 schreef IW2B het volgende:
[..]
Ligt eraan... als het inderdaad 3 jaar wordt, dan zal het eerder 2 jaar onvoorwaardelijk worden en 1 jaar voorwaardelijk. 50/50 is niet echt standaard in Nederland... meestal minimaal 2/3 onvoorwaardelijk.
Drank. En drugs.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:54 schreef prunus het volgende:
Wel apart dat Ronnie zich er niks van kan herinneren allemaal, dit is toch wel een verschrikkelijke gebeurtenis.
Dat is niet waar: Ronnie herinnert zich er meer van dan Ali B.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:54 schreef prunus het volgende:
Wel apart dat Ronnie zich er niks van kan herinneren allemaal, dit is toch wel een verschrikkelijke gebeurtenis.
Ze wonen toch niet meer samen. Is dat “getrouwd” zijn niet gewoon voor de schijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, die zitten zodanig aan elkaar verweven dat het me ergens niet verbaasd, al heb je in mijn ogen dan nul gevoel voor eigenwaarde tenzij ze het allemaal prima vindt dat haar man nonstop buiten de deur neukt.
Oh dat zou dan ook kunnen jaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze wonen toch niet meer samen. Is dat “getrouwd” zijn niet gewoon voor de schijn.
https://zorgelooschscheiden.nl/scheiden-van-tafel-en-bed/quote:Scheiding van tafel en bed
Een scheiding van tafel en bed is een formele scheiding waarbij partners gescheiden leven, maar nog steeds wettelijk getrouwd blijven. Het huwelijk wordt niet ontbonden, maar er ontstaat een scheidingssituatie waarin de partners apart van elkaar leven. Dit kan worden overwogen wanneer er religieuze, financiële of persoonlijke redenen zijn om niet definitief te scheiden.
Een scheiding van tafel en bed regelt zaken als alimentatie, vermogensverdeling en de verdeling van bezittingen, maar de partners behouden de juridische status van gehuwd zijn.
Selectief geheugen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is niet waar: Ronnie herinnert zich er meer van dan Ali B.
Sommige users vonden dat zelfs teveelquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Drie jaar vind ik trouwens best weinig voor een verkrachting, laat staan twee + nog wat andere feiten.
Er wordt meegewogen dat van vergelding al sprake is geweest door de impact op het leven van Ali B.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Drie jaar vind ik trouwens best weinig voor een verkrachting, laat staan twee + nog wat andere feiten.
Dat is niet apart.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:54 schreef prunus het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Nog een interessante: bevestigt Swier hier nou dat Naomi het tegen Ali B. over consent heeft gehad?
[ x ]
Ik vind dit ook wel interessant... want in mijn beleving is het hele me2 rondom 2017/2018 ontstaan en vanuit daar de goede consent beleving. Maar dat iemand dat al actief gebruikt in 2018 (of iig 6 jaar geleden ergens), lijkt mij best wel opmerkelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:49 schreef Claudia_x het volgende:
Nog een interessante: bevestigt Swier hier nou dat Naomi het tegen Ali B. over consent heeft gehad?
[ x ]
Ze zijn alleen gescheiden van tafel en bed.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:51 schreef prunus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gescheiden (als ik erop google dan) en wonen ze niet meer samen etc. Maar tijdens de rechtszaak wordt ze wel weer zijn vrouw genoemd.
Ik kan daar ook wel begrip voor opbrengen. Emoties lopen hoog op, je bent volkomen in de war en krijgt alleen het verhaal van je man, de pathologische leugenaar, te horen. En ze nam het schijnbaar meteen terug.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:58 schreef SacreCoeur het volgende:
En ik zal wel weer de enige zijn maar ik vind de reactie van Ali B zijn (ex?)vrouw ook niet zo vreemd. Dat is wat woede kan doen met iemand in zo'n situatie. Dan ga je achteraf pas in alle redelijkheid nadenken. Ik zie wel vaker dat vrouwen van vreemdgaande mannen de schuld eerder bij een ander zoekt dan haar eigen man.
Ik zie in dit topic ook nogal wat vrouwen die geobsedeerd zijn met de vrouw die iets deed met een gebonden man. Terwijl dat niks met hun persoonlijke situatie te maken heeft, want het is Ali B.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:58 schreef SacreCoeur het volgende:
En ik zal wel weer de enige zijn maar ik vind de reactie van Ali B zijn (ex?)vrouw ook niet zo vreemd. Dat is wat woede kan doen met iemand in zo'n situatie. Dan ga je achteraf pas in alle redelijkheid nadenken. Ik zie wel vaker dat vrouwen van vreemdgaande mannen de schuld eerder bij een ander zoekt dan haar eigen man.
[..]
Dat is niet apart.
Die wil zich het liefst helemaal distantiëren natuurlijk, zou ik ook doen.
Er is toch ook wel genoemd dat ze zich niet mis te verstaan negatief heeft uitgelaten over zijn vreemdgaan en liegen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:58 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat is niet apart.
Die wil zich het liefst helemaal distantiëren natuurlijk, zou ik ook doen.
Oké. Wel apart dat hij zich bepaalde, volgens mij best cruciale dingen, niet kan herinneren.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is niet waar: Ronnie herinnert zich er meer van dan Ali B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |