Het is sowieso een interessante casus, alleen al vanwege de mogelijke precedentwerking en repercussies die het kan hebben.quote:
Iemand willen vermoorden om veel meer geld te krijgen dan nodig is om in de 1ste levensbehoeften te voorzienquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Voor dat geld zou ik iemand vermoorden.
Ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:03 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Iemand willen vermoorden om veel meer geld te krijgen dan nodig is om in de 1ste levensbehoeften te voorzien
Een miljard krijg je niet op. Tenzij hij weer veel te duur een bedrijf koopt zoals Twitter.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:39 schreef herverwijderd het volgende:
Hij plant zich nogal voort, al dat nageslacht kost ook geld natuurlijk (voor zover ze nog iets met hem te maken willen hebben dan).
Ja hier wel ja, maar je hoeft niet lang te zoeken om wat voorbeelden te vinden van mensen die onthoofd zijn onder vrachtwagens door hun slimme tesla.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er (bevestigd) overleden bij het gebruik van FSD? (dus niet Autopilot)
Op in totaal hoeveel verreden FSD kilometers / miles was dat?
Hoe zit dat statistisch en hoe verhoudt dat zich tot auto's zonder ingeschakelde FSD?
[..]
Ik zie die bestuurder toch echt uitstappen.
Ja maar daar tegenover staat dat de cultleider al jarenlang onbetaald CEO is geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:18 schreef Farenji het volgende:
Als je duizend euro per uur verdient en honderd uur per week werkt, en nooit vakantie neemt, moet je bijna ELFDUIZEND JAAR onafgebroken werken voordat je 56 miljard hebt verdiend.
Welke multimiljardairs zijn cultleiders en hoe stelt men dat vast?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja maar daar tegenover staat dat de cultleider al jarenlang onbetaald CEO is geweest.
Aan de hoeveelheid Jan Modaaltjes die vrijwillig en onafgebroken z'n aarsgat likken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:30 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Welke multimiljardairs zijn cultleiders en hoe stelt men dat vast?
HOE DUUR IS JOUW BUGATTIquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:03 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Iemand willen vermoorden om veel meer geld te krijgen dan nodig is om in de 1ste levensbehoeften te voorzien
Ja en? De mensen die er toe doen (en dat zijn wij allemaal niet) vonden deze deal toen hij gemaakt werd schijnbaar allemaal prima.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:18 schreef Farenji het volgende:
Als je duizend euro per uur verdient en honderd uur per week werkt, en nooit vakantie neemt, moet je bijna ELFDUIZEND JAAR onafgebroken werken voordat je 56 miljard hebt verdiend.
AFSPRAAK IS AFSPRAAKquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja en? De mensen die er toe doen (en dat zijn wij allemaal niet) vonden deze deal toen hij gemaakt werd schijnbaar allemaal prima.
Dat hier iedereen en de rest van de wereld daar een meninkje over heeft is allemaal leuk, maar er is een afspraak gemaakt destijds, daar stonden een aantal doelen tegenover een beloning, en als die doelen bereikt zijn behoor je de beloning ook te krijgen.
Oh? Wie zijn er onthoofd terwijl ze FSD ingeschakeld hadden?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja hier wel ja, maar je hoeft niet lang te zoeken om wat voorbeelden te vinden van mensen die onthoofd zijn onder vrachtwagens door hun slimme tesla.
Als je al moet vragen hoe duur die is dan ben je duidelijk een brokie.quote:
Hoeveel zijn dat er dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:33 schreef Farenji het volgende:
[..]
Aan de hoeveelheid Jan Modaaltjes die vrijwillig en onafgebroken z'n aarsgat likken.
En jij bepaalt dat?quote:
Voor elke dag een week een andere kleurquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als je al moet vragen hoe duur die is dan ben je duidelijk een brokie.![]()
WELKE KLEUR IS JOUW BUGATTI?
George.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh? Wie zijn er onthoofd terwijl ze FSD ingeschakeld hadden?
Fok lijkt me sowieso geen goede maatstaf. Heb je getallen en externe bronnen die toetsbaar zijn?quote:
Heb je een voorbeeld van een cult met getallen/bronnen die je acceptabel zou vinden? Kan ik inschatten hoeveel moeite er nodig is.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:40 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Fok lijkt me sowieso geen goede maatstaf. Heb je getallen en externe bronnen die toetsbaar zijn?
Ik heb geen auto. Ik gebruik een klein vouwfietsje voor de korte afstanden en een 2e hands E-bike voor de grotere afstanden zoals naar mijn werk.quote:
Bij nalezen op wiki is het begrip cult zo ruim gedefinieerd dat het eigenlijk niets meer zegt. Er bestaat dus ook een Musk bashing cult die minstens zo groot is imo als de Musk cult zelf.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van een cult met getallen/bronnen die je acceptabel zou vinden? Kan ik inschatten hoeveel moeite er nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |