Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook daar moeten de prullenbakken geleegd worden.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Weet je uit ervaringquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook daar moeten de prullenbakken geleegd worden.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Vet jaloersquote:
Nog nooit geweest....Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook daar moeten de prullenbakken geleegd worden.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ook niet, terwijl ik regelmatig foto's krijg van een broer die daar regelmatig naar toe gaatquote:![]()
![]()
Daarom ren ik alleen als de politie achter me aan zitquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
Net lekker 5KM gerend. Best wel dom, want ik ga straks nog 2 uur intensief dansenUw ADH vitamine Worst
Samen gaan?quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Goed idee, dan kan de vriend van de buuf rustig voetbal kijkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Iemand wel eens in Hansa park geweest? mini-dev zat daar vandaag, maar ik had er nog nooit van gehoord![]()
Jaloersquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:17 schreef devzero het volgende:
Net lekker 5KM gerend. Best wel dom, want ik ga straks nog 2 uur intensief dansen
Ik wil ook dansenJij mag niet klagen, jij ging naar Hollywoodquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook niet, terwijl ik regelmatig foto's krijg van een broer die daar regelmatig naar toe gaat
En universalOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Win-win.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed idee, dan kan de vriend van de buuf rustig voetbal kijken
Is maar 7u rijden ofzo…quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Altijd een ideequote:Ja Nee ik kijk zondag gewoon voetbal in de kroegquote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed idee, dan kan de vriend van de buuf rustig voetbal kijkenNee helaas nog nooit!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:20 schreef devzero het volgende:
Iemand wel eens in Hansa park geweest? mini-dev zat daar vandaag, maar ik had er nog nooit van gehoordOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Truste
I'm surrounded by morons!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Kloptquote:
Ben dan wel weer in Tivoli geweestOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Probleem van universal is dat het altijd druk is. Dus op rustige dagen kun je iets van 7 grote attracties doen. Kennelijk had mijn dochtertje 20 rollercoasters gedaan in Hansa, omdat het zo rustig was.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jaloers
Ik wil ook dansen
[..]
Jij mag niet klagen, jij ging naar Hollywood
En universal![]()
Movie park is ook leuk toch een soort mini universal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: