Ik heb gewoon een e-reader.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 10 dozen voor mijn boeken. Ik hoop dat het past
Hij deed het wel nog alleen werden de glazen niet meer even volquote:
Zolang je niet in hun nest port wel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Wespen kunnen heel nuttige dieren zijn.
Jammer van de mislukte truc, maar wat smaak betreft zal het niet veel verschil gemaakt hebbenquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het idee was eigenlijk dat je dan makkelijk B52's mee kan maken omdat die uit verschillende laagjes bestaat. Maar dat werkte iig voor geen meter. Dat werden B52 mixjes
quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij deed het wel nog alleen werden de glazen niet meer even vol
Hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 13 juni 2024 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 10 dozen voor mijn boeken. Ik hoop dat het past
Neuh, maar toch een tegenvallerquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer van de mislukte truc, maar wat smaak betreft zal het niet veel verschil gemaakt hebben
Probeer je het toch nog eens, wel even foto maken dan.quote:
Wel wachten met de foto totdat ook de tafel in de hens staat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Probeer je het toch nog eens, wel even foto maken dan.
Oude wijn in nieuwe zakken?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had een werk feestje vandaag. En elke keer hebben ze dezelfde catering, maar deze keer hadden ze vieze wijn.
Ander merk ofzo. Het smaakte goedkoopquote:
Dat heb je na een paar flessen toch niet meer doorquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ander merk ofzo. Het smaakte goedkoop
Suikerklontje en een aansteker erbij.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat heb je na een paar flessen toch niet meer door
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-06-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Kijk, dit zijn tips hoorquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Suikerklontje en een aansteker erbij.
Dank je Bbquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |