Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter dan op Bolk getyfd worden.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Bolkquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter dan op Bolk getyfd worden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Bolk!quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beter dan op Bolk getyfd worden.![]()
![]()
Gemiste kans om van TT wespennest te makenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ditquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Gemiste kans om van TT wespennest te maken![]()
Wij hadden laatst onze plastic borreldispenser in de fik gezet per ongelukquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef devzero het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat brandende whiskey drinken niet erg gezond is?![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja ach, laten wel ff proberen de positiviteit wat terug te laten keren hier.
Ik zat idd ook aan een wespennest-TT te denken, maar het is gewoon beter van niet.![]()
Lekker bezigquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij hadden laatst onze plastic borreldispenser in de fik gezet per ongeluk![]()
[ afbeelding ]
Grrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
Tijd voor een nieuwe Liefde SCquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
Ja ach, laten wel ff proberen de positiviteit wat terug te laten keren hier.
Ik zat idd ook aan een wespennest-TT te denken, maar het is gewoon beter van niet.![]()
![]()
Wespen kunnen heel nuttige dieren zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen idee of het lekker is, maar het ziet er wel leuk uit.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij hadden laatst onze plastic borreldispenser in de fik gezet per ongeluk![]()
[ afbeelding ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Is dat die jongen die ook een hele tijd op vrijdagavond bij KINK te horen was?quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lorenzo krijgt regelmatig tikken op ze hoofd dat is ergens wel sneu voor een gehandicapte maar hij daagt ook zelf uit.
![]()
Om haar kut nou gelijk een wespennest te noemen....quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
En we zagen het pas toen hij begon te vervormen, stomme alcohol met zijn kleurloze verbrandingquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja dan is het te laatquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En we zagen het pas toen hij begon te vervormen, stomme alcohol met zijn kleurloze verbranding![]()
![]()
Ik kan hier wel wat van zeggen, maar dan krijg ik weer een white knight plaatje van @Dr.Mikeyquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:21 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Om haar kut nou gelijk een wespennest te noemen....![]()
Ik heb 10 dozen voor mijn boeken. Ik hoop dat het pastTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het idee was eigenlijk dat je dan makkelijk B52's mee kan maken omdat die uit verschillende laagjes bestaat. Maar dat werkte iig voor geen meter. Dat werden B52 mixjesquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee of het lekker is, maar het ziet er wel leuk uit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: