quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:55 schreef capricia het volgende:
We gaan de Islam uitzetten. Want Moslims zijn onder invloed van de Islam.
[ x ]
Het is vooral een totaal gebrek aan empathie. En zoals hierboven al wordt gezegd. Dat spreekt aan. Want dat daalt namelijk met flinke schreden in onze samenlevingquote:Op donderdag 13 juni 2024 22:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt in elk geval niet zeggen dat ze om de hete brei heen draait, zoals politici nog weleens oeverloos doen. Maar dit mens heeft volgens mij echt nul sociale vaardigheden, succes om het dan in de Tweede Kamer te redden.
Iemand een heks noemen is niet hetzelfde als iemand uitmaken voor nazi, of -nog erger- bedreigen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, de nu is dat een hoop mensen die als een mug gestoken reageren op verwensingen aan haar kant de afgelopen jaren voorlop liepen in de hetze richting Kaag.
Klopt. Het ging ook wel heel wat verder dan het woordje heks. En dat weet je zelf heel goed.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:02 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Iemand een heks noemen is niet hetzelfde als iemand uitmaken voor nazi,
Snap je dat?
Ja, sure.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dank voor het bewijzen van mijn punt.
Dat bracht de PVV ons. Wat vervelend nu dat dat geen privilege voor hen blijkt te zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
We zijn inmiddels beland in een samenleving waarin iedereen zonder pardon de ander tot een genocide pleger kan framen.
Dat is het niveau.
Ja precies, dat wou ik net nog toevoegen: geen inlevingsvermogen, en geen gevoel voor wat je wel en niet kunt zeggen bij x-gelegenheid. Gewoon heel... apart.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral een totaal gebrek aan empathie. En zoals hierboven al wordt gezegd. Dat spreekt aan. Want dat daalt namelijk met flinke schreden in onze samenleving
Ik noem ''bedreigingen'' -en dat keur ik zeker af- dus ik kom wel verder dan het woordje ''heks''.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Het ging ook wel heel wat verder dan het woordje heks. En dat weet je zelf heel goed.
Maar als jij er voor kiest tekens bij het woordje heks uit te komen, ook prima hoor.
Durf wel te zweren dat Rita heel anders tegen een kind had gepraatquote:Op donderdag 13 juni 2024 23:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja precies, dat wou ik net nog toevoegen: geen inlevingsvermogen, en geen gevoel voor wat je wel en niet kunt zeggen bij x-gelegenheid. Gewoon heel... apart.
Bijna iedereen kent wel ergens zo'n botte boer of boerin, maar zo iemand moet geen politicus willen zijn. Dit is een soort gedistilleerde versie van Rita Verdonk, dat kan echt niet.
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik noem ''bedreigingen'' -en dat keur ik zeker af- dus ik kom wel verder dan het woordje ''heks''.
''Nazi'', dat is wel echt next level, en dat is blijkbaar iets waar jij geen probleem me hebt?
Vandaar gedistilleerd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durf wel te zweren dat Rita heel anders tegen een kind had gepraat
Het PVV programma bestaat een en al uit bedreigingen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik noem ''bedreigingen'' -en dat keur ik zeker af- dus ik kom wel verder dan het woordje ''heks''.
''Nazi'', dat is wel echt next level, en dat is blijkbaar iets waar jij geen probleem me hebt?
Het lijkt inderdaad op een slechte maar stiekem vermakelijke komedie. Probleem is alleen dat deze circusartiesten aan het landsbeleid gaan sleutelen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
Maar even. Ik ben wel blij met dit toekomstige kabinet. Dat ik dat ooit zou zeggen. Gewoon een mooie soap.
''Dat bracht de PVV ons''.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat bracht de PVV ons. Wat vervelend nu dat dat geen privilege voor hen blijkt te zijn.
Die gaan helemaal niets doen. Ze krijgen niets voor elkaar, kans is groot dat ambtenaren er gewoon lekker voor gaan liggen of dat ze er onderling niet uitkomen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad op een slechte maar stiekem vermakelijke komedie. Probleem is alleen dat deze circusartiesten aan het landsbeleid gaan sleutelen.
Oh krijg je dat weerquote:Op donderdag 13 juni 2024 23:13 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik zie jou nergens, maar dan ook echt nergens, reageren op de gemaakte nazi frames.
Is het ooit anders geweest? Same circus, ….quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:35 schreef Harvest89 het volgende:
Elke blinde dronken olifant kan zien dat die vrouw voor geen meter deugt.
Heb dat mens een paar keer een interview zien geven, altijd een hele kille passief-agressieve houding.
Is ook al eerder in opspraak gekomen vanwege Umvolkung gezever en belangenverstrengeling.
Wat een circus weer.
En daarna die uitspraak niet terugnemen of corrigeren maar met strenge psycho ogen blijven herhalen dat "mijn tweet klopt!".quote:Op donderdag 13 juni 2024 23:22 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Heb ik minder moeite mee, vooral sinds haar tweet in 2019 over een allochtone messentrekker, terwijl op de vrijgegeven beelden duidelijk was te zien dat het deze keer een verwarde Nederlander was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |