abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213900697
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:02 schreef Leandra het volgende:

[..]
Eigenlijk zei hij daar: "Het was maar een hoer".
En dan zowel qua consent, want waarom zou je dat nog nodig hebben, als qua vreemdgaan, want dat is niet echt vreemdgaan, met een hoer.

Man, man, man, man, hij heeft zelf niet eens door wat de subliminal message van zijn woorden is.
Hij bedoelt in ieder geval dat het woord van een 'hoer' minder telt dan zijn woord. De rest blijft vager, maar het OvJ vindt dat hij hier verkrachting bekent. Dat zal de verdediging natuurlijk ontkennen. (Ali ontkent sowieso dat hij het hier over Naomi heeft.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 14 juni 2024 @ 10:06:08 #177
5428 crew  miss_sly
pi_213900715
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hij bedoelt in ieder geval dat het woord van een 'hoer' minder telt dan zijn woord. De rest blijft vager, maar het OvJ vindt dat hij hier verkrachting bekent. Dat zal de verdediging natuurlijk ontkennen. (Ali ontkent sowieso dat hij het hier over Naomi heeft.)
Mja, maar dan heeft hij zich tegenover een andere vrouw grensoverschrijdend, op z'n minst, gedragen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_213900738
Ik heb net dat stukje gezien, waarin B helemaal tekeer gaat tegen Waylon.
:')
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_213900744
Over de consistentie van de verklaringen, waar het hier regelmatig over gaat als het de vermeende slachtoffers en getuigen betreft:

twitter

twitter
  vrijdag 14 juni 2024 @ 10:09:15 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213900749
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ook dat nog een keer, haar woord telt minder.
Maar ik bedoelde vooral in het gesprek met zijn vrouw.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213900753
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mja, maar dan heeft hij zich tegenover een andere vrouw grensoverschrijdend, op z'n minst, gedragen.
Dat vind ik lastig om te beoordelen omdat wij zelf niet het gehele transcript kunnen lezen. Ik schort m'n oordeel hierover op tot vanmiddag.
  FOK!fotograaf vrijdag 14 juni 2024 @ 10:09:55 #182
364681 over_hedge
pi_213900758
Serieuze vraag.

Waarom vinden jullie dit zo boeiend om dagen lang te gaan volgen? En heel je dag mee bezig te zijn?

Ja hij is bekend. Maar anders dan dat. Is er toch helemaal niks bijzonders aan deze zaak. En komen helaas dit soort dingen toch super vaak voorbij.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213900759
Het ziet er wel steeds slechter uit voor Ali zo he.
pi_213900764
Dit wist ik ook nog niet, dat ie al twee keer zijn hand in haar legging had gestopt en zij hem er weer uit haalde.
En dan tóch nog naar de slaapkamer gaan en je vingers in haar steken.
Terwijl ze hem dus al twee keer had afgewezen.
Echt, hoe haal je het in je hoofd! :{

twitter

twitter
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_213900766
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:09 schreef over_hedge het volgende:
Serieuze vraag.

Waarom vinden jullie dit zo boeiend om dagen lang te gaan volgen? En heel je dag mee bezig te zijn?

Ja hij is bekend. Maar anders dan dat. Is er toch helemaal niks bijzonders aan deze zaak. En komen helaas dit soort dingen toch super vaak voorbij.
Waarom vind jij het interessant om deze vraag te stellen? Zoveel mensen, zoveel interesses.
pi_213900770
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het requisitoir is tot nog toe tamelijk vernietigend. Maar goed, het weerwoord hebben we nog niet gehoord, hè?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 juni 2024 @ 10:11:41 #187
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_213900772
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Komt straks de verdediging nog, benieuwd wat die gaan zeggen.
quote:
Serieuze vraag.

Nou, juist omdat hij bekend is mag je wel verwachten dat hij een soort van voorbeeldfunctie heeft. En daarom is het goed dat dit nu naar buiten komt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!fotograaf vrijdag 14 juni 2024 @ 10:11:45 #188
364681 over_hedge
pi_213900774
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Waarom vind jij het interessant om deze vraag te stellen? Zoveel mensen, zoveel interesses.
Omdat ik het me afvraag wat dit speciaal maakt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213900775
quote:
Serieuze vraag.

Waarom vind je überhaupt iets interessant in het leven?
De enige echte.
pi_213900791
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:08 schreef Claudia_x het volgende:
Over de consistentie van de verklaringen, waar het hier regelmatig over gaat als het de vermeende slachtoffers en getuigen betreft:

[ x ]
[ x ]
Klinkt alsof hij zichzelf in de vingers heeft gesneden, want als hij zelf consistent goede aannemelijke verklaringen had afgelegd had gegeven had dit zijn woord tegen het hare kunnen zijn.

quote:
Serieuze vraag.

Ik volg veel vaker rechtbankverslagen van Saskia Belleman op Twitter, maar er is 9/10 keer geen topic over de zaak hier op FOK!. Het zijn doorgaans ook geen zaken die al in het nieuws zijn geweest en ik ga zelf geen topic openen puur om over de tweets van Saskia te kunnen praten. En zoveel zit ik tegenwoordig niet meer op FOK!, dus bij een zaak die maar één dag op haar Twitter voorbij komt valt het me ook niet per se op dat er hier een topic over is.

De arbeidsrechtelijke zaken die bij RTL Nieuws weleens op hun site staan lees ik ook graag.
pi_213900798
Ali vind het erger dat het uitgekomen is dan de aanrandingen/verkrachting zelf
pi_213900803
Vraag: weet iemand een mogelijkheid om liveblogs (of verslaggeving via X or whatever) te volgen waarbij de teksten (de updates zeg maar) worden uitgesproken? Bv voor blinden/slechtzienden? Zou het willen volgen maar kan door werk niet de hele tijd meelezen maar wel luisteren.
pi_213900806
Ali B lijkt mij niet een persoon, die straks nog in hoger beroep gaat.
pi_213900807
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:10 schreef Felixa het volgende:
Dit wist ik ook nog niet, dat ie al twee keer zijn hand in haar legging had gestopt en zij hem er weer uit haalde.
En dan tóch nog naar de slaapkamer gaan en je vingers in haar steken.
Terwijl ze hem dus al twee keer had afgewezen.
Echt, hoe haal je het in je hoofd! :{

[ x ]

[ x ]
Lekkere vent ook wel die Bokoesam, niet strafbaar maar wel vrij smakeloos :N
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213900810
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Omdat ik het me afvraag wat dit speciaal maakt
Het hoeft niet speciaal te zijn om interessant te zijn. Laat ik dat voorop stellen. De verslagen van Belleman zijn niet voor niets populair: veel mensen vinden het gewoon interessant om een zaak te volgen.

Dit behoort tot de nasleep van de BOOS-aflevering van The Voice. Dat maakt het voor velen interessant. Het gaat hier om een grote, maatschappelijke ontwikkeling waarin meer aandacht is voor seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat laatste maakt het voor mij interessant.
pi_213900819
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 09:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[ x ]

Dat gaat wel heel ver.
Ik snap bij deze tekst even niet wat er dan zo erg aan is. :@ Maar ik val er dan ook middenin en volg niet vanaf het begin vandaag.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213900831
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik snap bij deze tekst even niet wat er dan zo erg aan is. :@ Maar ik val er dan ook middenin en volg niet vanaf het begin vandaag.
Het leek me een grapje over het Feyenoordshirt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 14 juni 2024 @ 10:17:56 #198
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_213900839
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:14 schreef Idisrom het volgende:
Ali B lijkt mij niet een persoon, die straks nog in hoger beroep gaat.
Oh ik verwacht het wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 14 juni 2024 @ 10:20:48 #199
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_213900873
Oei, volgens OvJ is de eerste (Naomi) bewezen verkrachting en aanranding. Dat ziet er niet goed uit voor Ali. Denk niet dat hij hier met een taakstrafje vanaf komt als de rechter daarin meegaat
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  FOK!fotograaf vrijdag 14 juni 2024 @ 10:20:51 #200
364681 over_hedge
pi_213900875
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:14 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Het hoeft niet speciaal te zijn om interessant te zijn. Laat ik dat voorop stellen. De verslagen van Belleman zijn niet voor niets populair: veel mensen vinden het gewoon interessant om een zaak te volgen.

Dit behoort tot de nasleep van de BOOS-aflevering van The Voice. Dat maakt het voor velen interessant. Het gaat hier om een grote, maatschappelijke ontwikkeling waarin meer aandacht is voor seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat laatste maakt het voor mij interessant.
Oke dankjewel :)

tim hofman :r Maar dat staat helemaal los van dit topic dus ik ga me inhouden :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')