Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat viel me gisteren op dat hij zei dat voor #metoo allemaal wel kon.Hij vond het ook het meest lastig om aan zijn vrouw toe te geven dat hij haar 20 jaar bedroog.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:48 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat in zijn wereldje het redelijk "normaal" is om vrouwen net ff wat verder te pushen dan e normaal zouden doen.
En als je op zo'n feestje seks met iemand hebt, ach heeee, niet zeikerig lopen doen en gewoon een ander ook ff hoofd geven, ja?
Ik denk dat Ali net ff iets te gewend is geraakt aan dat soort omgang met vrouwen en dat niet iedereen daar van gediend was. (Terecht natuurlijk!)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja komt er dus niet in!! paswoord herstel gedaan.. code in de mail.. ingevuld.. en dan wordt er nog een code naar een 06 gestuurd.. maar dat nr is niet van mij zie ikquote:
helaas kan het dus niet nakijken kom niet meer in dat amazon account
Smile, it's free therapy.![]()
* DJMO hatsjoeIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jammerquote:Op donderdag 13 juni 2024 15:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja komt er dus niet in!! paswoord herstel gedaan.. code in de mail.. ingevuld.. en dan wordt er nog een code naar een 06 gestuurd.. maar dat nr is niet van mij zie ik
helaas kan het dus niet nakijken kom niet meer in dat amazon account![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat viel me gisteren op dat hij zei dat voor #metoo allemaal wel kon.Hij vond het ook het meest lastig om aan zijn vrouw toe te geven dat hij haar 20 jaar bedroog.De tering hee!
![]()
![]()
Zou echt een leuk painttopic kunnen worden met Ali's escapades en zijn huidige en toekomstige problemen daarmee, maar ja; dan wordt het echt een picdump van paintjes die ik allemaal maak.![]()
![]()
Misschien heeft hij wel een of andere stoornis die hij kan gebruiken om strafvermindering te krijgen. Het klinkt iig wel alsof er iets mis is met hem.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat viel me gisteren op dat hij zei dat voor #metoo allemaal wel kon.Hij vond het ook het meest lastig om aan zijn vrouw toe te geven dat hij haar 20 jaar bedroog.
I've heard what they say, but I'm not here for trouble 🎶![]()
Altijd leuk als jij de spuit weer bentquote:![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd leuk als jij de spuit weer bent![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag gister meerdere malen Narcist voorbijkomen.Denk niet dat het een reden is voor strafvermindering.Ben wel benieuwd wat de getuige te melden had die zich naar aanleiding van gisteren haar verhaal wilde doen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een of andere stoornis die hij kan gebruiken om strafvermindering te krijgen. Het klinkt iig wel alsof er iets mis is met hem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moi Lovy.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met een sapje uit de blender.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sterre.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Drink rosé maar ook een bokbier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen medelijden mee.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dansen.![]()
![]()
De eckte.quote:
Lorenzo krijgt regelmatig tikken op ze hoofd dat is ergens wel sneu voor een gehandicapte maar hij daagt ook zelf uit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laatst liep ie weer te dreigen dat twente supporters voor hem iemand in elkaar gingen slaan maar die moeten hem eigenlijk helemaal niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie top 3 zo.
Je gaat mij deze dagen ergens voorbij.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:18 schreef ToT het volgende:
Paintje werd neit gewaardeerd in het Ali B topic!
Zonde van de paint.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt niet.Ik vind het prima zo.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je gaat mij deze dagen ergens voorbij.
Heb laatste 3 nachten pech gehad.quote:
Kon er een niet slapen dag erna was het kloontjes feestje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Altijd feest, als er een kloontje is geweestquote:Op donderdag 13 juni 2024 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb laatste 3 nachten pech gehad.
Kon er een niet slapen dag erna was het kloontjes feestje.![]()
Jacq pakte gewoon 150 punten.Die kan gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb laatste 3 nachten pech gehad.
Kon er een niet slapen dag erna was het kloontjes feestje.
Hoi Moontje de kloontjequote:Op donderdag 13 juni 2024 16:22 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Altijd feest, als er een kloontje is geweest![]()
![]()
quote:
Wil je ijsen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lecker.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Boris?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is een leuke TT.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dat een andere benaming voor spuit 11?![]()
daar associeer ik jou natuurlijk ook wel mee ja
Ha vroeg in de ochtendquote:Op donderdag 13 juni 2024 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jacq pakte gewoon 150 punten.Die kan gevaarlijk zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat dacht ik al jaquote:Op donderdag 13 juni 2024 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]daar associeer ik jou natuurlijk ook wel mee ja
![]()
![]()
Hmmmmquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg dat nou niet.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: