die gaat vanmiddag wel weer aan denk ik ja.quote:
"werkte"quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was de enige die met de nieuwe werkte.
RIP je energierekening.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even de zomer starten. Spaanse hitte graag.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, we geven jou de schuld als het ons niet aanstaat.
152 kaarten kan wel he in een Commander deck.quote:
Het is allemaal kapot?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:00 schreef Ama het volgende:
Ok leip. Dinsdagmiddag gesprek gehad met die letselschade meneer, bedragvoorstel is door de verzekering geaccepteerd lees ik net en ik heb het ook al binnen een paar dagen. Dat is wel heel snel allemaal.
Nu maar even zoeken naar een nieuwe wasmachine, koelkast en telefoon. 😌
Wasmachine en telefoon staan op punt van overlijden en stonden al op de verlanglijst. Andere koelkast wil ik al heel lang want heb een kleine koelkast met een vriezer ernaast. Wil al tijden gewoon een fatsoenlijke koelkast met vriezer erin en ook meer koelruimte.quote:
Als je het nog kan schudden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
152 kaarten kan wel he in een Commander deck.
als je tafel het goed vindt wel hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
152 kaarten kan wel he in een Commander deck.
Dat lukt met een 99-kaarten deck al met moeite.quote:
Ja daarom. Het klinkt misschien nu als Ama heeft straks veel geld dus het moet op maar nee. Ik ga ook geen fancy modellen kopen maar ik heb het ook wel vaker gehad over dat ik een andere koelkast wil.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, nieuwe koelkast zal ook wel weer schelen qua energieverbruik, geen verkeerd iets om te vervangen als 'ie toch al op de nominatie daarvoor stond.
Dan kan je het schuddenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lukt met een 99-kaarten deck al met moeite.
En dubbel sleeved is helemaal een crime.
Padamtsjjjjquote:
dat is gewoon gewenning. en dubbel sleeved moet je toch eerst goed de lucht eruit persen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lukt met een 99-kaarten deck al met moeite.
En dubbel sleeved is helemaal een crime.
Lekker toch.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:00 schreef Ama het volgende:
Ok leip. Dinsdagmiddag gesprek gehad met die letselschade meneer, bedragvoorstel is door de verzekering geaccepteerd lees ik net en ik heb het ook al binnen een paar dagen. Dat is wel heel snel allemaal.
Nu maar even zoeken naar een nieuwe wasmachine, koelkast en telefoon. 😌
Precies, en de rest gewoon lekker als buffer gebruiken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daarom. Het klinkt misschien nu als Ama heeft straks veel geld dus het moet op maar nee. Ik ga ook geen fancy modellen kopen maar ik heb het ook wel vaker gehad over dat ik een andere koelkast wil.
Verder zou het ook wel schelen met stroom als ik geen aparte vriezer meer heb ja. En geen oude wasmachine die toch al crap aan het worden is.
Ja diequote:
Ja maar ik weet niet welke telefoon ik moet kopen. Ik ben meer het type ik koop gewoon iets.quote:
Dumbphone.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet welke telefoon ik moet kopen. Ik ben meer het type ik koop gewoon iets.
quote:Dank voor uw melding. De kwaliteit van de verharding van de door u genoemde fietspaden is bekend bij ons team onderhoud en beheer. Groot onderhoud is niet ingepland.
Ik bekijk het meestal vanuit een "wat heb ik ervoor over" en "wat moet er absoluut op zitten" (of wat juist niet), meestal beperkt dat m'n keuze al flink. En als het huidige nog functioneert: het hoeft niet binnen een dag besloten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet welke telefoon ik moet kopen. Ik ben meer het type ik koop gewoon iets.
Klinkt niet als iets wat ik zoek.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dumbphone.
Men moet minder naar dat scherm kijken!
Bedankt voor de mededeling. Doen we lekker niks mee.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:15 schreef Ama het volgende:
Kortom de fietspaden hier worden nog slechter.!
[..]
Ik wil mijn huidige wel liever gisteren nog vervangen dan vandaag want begin echt leip te worden van het scherm wat een eigen leven heeft als je een beetje zweterige vingers hebt of wat dan ook.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bekijk het meestal vanuit een "wat heb ik ervoor over" en "wat moet er absoluut op zitten" (of wat juist niet), meestal beperkt dat m'n keuze al flink. En als het huidige nog functioneert: het hoeft niet binnen een dag besloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is wel een knap staaltje verwachtingsmanagementquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling. Doen we lekker niks mee.
Ja is toch kut. Tegels zijn verschoven of missen inmiddels zelfs en hele kuilen in het fietspad maar nee 8 miljoen naar de oude dierentuin is belangrijker. 😂quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling. Doen we lekker niks mee.
Nuttig wel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:15 schreef Ama het volgende:
Kortom de fietspaden hier worden nog slechter.!
[..]
Niks toch.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn huidige telefoon abonnement loopt in augustus af. Wat gebeurt er als ik niet voor die datum mijn abonnement heb verlengd/aangepast?
Dan ontploft de boel!quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn huidige telefoon abonnement loopt in augustus af. Wat gebeurt er als ik niet voor die datum mijn abonnement heb verlengd/aangepast?
Die tegelfietspaden zijn sowieso kutquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is toch kut. Tegels zijn verschoven of missen inmiddels zelfs en hele kuilen in het fietspad maar nee 8 miljoen naar de oude dierentuin is belangrijker. 😂
Ja, maar wat niks? Kan ik dan niks meer. Of?quote:
Er verandert niks qua gebruik.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar wat niks? Kan ik dan niks meer. Of?
Ja maar fietspad op de Rondweg is ook om te janken hoor. Maar dat hoort niet bij de gemeente. Maar hier in de wijk is het echt onveilig aan het worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die tegelfietspaden zijn sowieso kut
Oh ok. Dan laat ik het voorlopig nog even zo. Ik moet sowieso een nieuwe telefoon, maar weet nog niet welke en of ik dan gelijk koop of via abonnement laat lopen.quote:
Dit, heb net een nieuw abonnement afgesloten. Dat is wel iets wat goedkoper wordt volgens mij.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
En, mooier, hij zal dan maandelijks opzegbaar zijn, dus als je dan een interessant abo ziet, kan je gewoon hoppen.
Niets, blijft gewoon doorlopenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar in de wijk zal het ook wel komen door de wortels van bomenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar fietspad op de Rondweg is ook om te janken hoor. Maar dat hoort niet bij de gemeente. Maar hier in de wijk is het echt onveilig aan het worden.
Ja klopt. Is met fietspad tussen de twee wijken in nog erger door de bomen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar in de wijk zal het ook wel komen door de wortels van bomen
Check.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, blijft gewoon doorlopen
Ik kon in 2019 voor een ander abo kiezen, drie keer raden wat ik nog niet gedaan heb
Ik heb ook sim only, maar dat komt omdat ik dacht dat mijn telefoon nog wel minstens een jaar mee kon, maar een maand na het nieuwe contract kreeg ie gelijk kurenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hier ook SIM only
Ik kies m'n telefoon zelf wel
Neuh, niks. Als je maandelijks een bedrag voor je telefoonaanschaf betaalde, loopt dat af, want afbetaald. Maar dat is bovenop het eigenlijke abonnement.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
O ik heb altijd sim-only, ik weet niet wat er gebeurt als je er een telefoon bij hebt.
20GBquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu 7GB. Gebruik er amper wat van
CL en ik komen niet buiten he.quote:
Ik had dus 5GB, kreeg er plots 3 bij. Komt zelden op.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:27 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:57 schreef bitterbal het volgende:
We hadden weer zulke idioten gisteren
1 man snapte onze versie van tafeltje vol niet en ging ineens zo uit zijn plaat dat om hem weg te krijgen ik heb alsnog dat verschil van de korting heb terug betaald![]()
Hij zei dat als hij naar de rechter zou stappen de rechter gehakt zou maken van onze algemene voorwaarden. Ik zei veel plezier![]()
Zei nog dat dit een uitzondering is dat die het terug kreeg en dat we dat de volgende keer niet zouden doen. Nou die doet dat volgende keer gewoon weer
@:recce
Ik zit deze maand al op bijna 10gbquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:27 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil mijn huidige wel liever gisteren nog vervangen dan vandaag want begin echt leip te worden van het scherm wat een eigen leven heeft als je een beetje zweterige vingers hebt of wat dan ook.Druppeltje water is al genoeg.
Ik ben de laatste keer dat ik een telefoon kocht voor het eerst eens voor een flagship in plaats van mid range toestel gegaan, omdat die laatste toch wel altijd erg snel problemen gingen vertonen bij me. Langer dan twee jaar kon ik er niet mee doen, want dan liepen ze dagelijks vast of kregen ze inderdaad van die vreemde, onhandige problemen zoals jij noemt. Op een dag was ik er helemaal klaar mee, want ik voelde me onveilig door die onbetrouwbare telefoon (bellen en navigeren was eigenlijk ook niet meer mogelijk). Misschien heb ik gewoon pech hoor, kan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb toen dus voor het eerst 700-800 voor een telefoon betaald (nieuw kostte hij op dat moment 1600, maar ik kocht hem zo goed als nieuw via Marktplaats). Ding voelt nu na twee jaar nog steeds als nieuw, zo blij mee. Gaat in mijn geval om de S22 Ultra. Het was dus echt veel duurder dan normaal, maar het scheelt zo enorm veel kopzorgen
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
20 ga ik ook wel eens vaker overheen. gelukkig heb ik de verdubbelaar van Ziggo+vodafone, dus 40quote:
Is al dat FOKken natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je LOTR Extended Edition te streamen ofzo?
Ik zou het wel handig vinden, maar ik pas gewoon mijn gebruik erop aan en download bijv. alvast podcasts en heb gedownloade playlists.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook geen eindeloos online ofzo nodig.
Mogen ze bij mij ook wel doenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.
Ik "kreeg" er laatst ineens ook wat "gratis" GB per maand bij. Het abo wat ik had is blijkbaar zo belegen dat ze me in een nieuw hokje vegen om maar van dat abo-type af te zijn.
Gebruik 'm als hotspot bij klanten en muziek streamen in de auto wat gemiddeld anderhalf tot twee uur per dag is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat gaat best hard hoor. had mn telefoon 1x als hotspot gebruikt om op de tv een handbalwedstrijd te kijken. volgens mij van het ongeveer 1gb per 10 minutenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb onbeperkt bellenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het wel handig vinden, maar ik pas gewoon mijn gebruik erop aan en download bijv. alvast podcasts en heb gedownloade playlists.
Nu heb ik 6 GB (was 3 GB) komt de combinatie van Zoggi en VodaF
Wel onbeperkt bellen en dat heb je niet meer bij de huidige abonnementen
Google Maps en FlitsMeister verbruiken ook wel wat GB, denk ik ?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Nah, zal ook veel muziek in de auto zijn denk ik?
Die heb ik ook. Als je bij een nieuw abonnement onbeperkt bellen wilt, moet je direct 40 (2x20) GB nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het wel handig vinden, maar ik pas gewoon mijn gebruik erop aan en download bijv. alvast podcasts en heb gedownloade playlists.
Nu heb ik 6 GB (was 3 GB) komt de combinatie van Zoggi en VodaF
Wel onbeperkt bellen en dat heb je niet meer bij de huidige abonnementen
Ik ookquote:
ja al die UI's laden kost boel dataquote:
Ja maar jezusquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat gaat best hard hoor. had mn telefoon 1x als hotspot gebruikt om op de tv een handbalwedstrijd te kijken. volgens mij van het ongeveer 1gb per 10 minuten
Ja, dit.. en sinds 2019 vind ik dat al geen goed ideequote:Op donderdag 13 juni 2024 09:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Als je bij een nieuw abonnement onbeperkt bellen wilt, moet je direct 40 (2x20) GB nemen.
Typisch hoe die dingen gaanquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb ook sim only, maar dat komt omdat ik dacht dat mijn telefoon nog wel minstens een jaar mee kon, maar een maand na het nieuwe contract kreeg ie gelijk kuren
die vallen nog mij bij mij, grootste is muziek en teams.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Google Maps en FlitsMeister verbruiken ook wel wat GB, denk ik ?
Dat waren bij mij de grootverbruikers van GB's
de modem van het vakantiehuisje was toen nog afgeknepen waardoor die geen hd deed streamenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar jezus![]()
TikTok gaat ook vlot trouwens
Maar een tijdje geleden heb ik op de hotspot zitten werken toen de modem werd vervangen en dat viel me reuze mee, want alles wat ik doe gaat via de cloud en met online systemen, grote vertaalgeheugens enzo.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:29 schreef Recce het volgende:
[..]Ik had het liever wel voor de rechter gehad. Nu weten we niet of het allemaal rechtsgeldig is wat de blauwe doos doet.
Meestal zou ik aan 10 genoeg hebben. Maar het gebeurt wel soms.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik had 20, maar nu 15. Ik kwam er zelfs niet aan als ik voetbal ging kijken in de trein
Ik gebruik google maps en waze regelmatig maar qua verbruik vind ik het enorm meevallen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Google Maps en FlitsMeister verbruiken ook wel wat GB, denk ik ?
Dat waren bij mij de grootverbruikers van GB's
Ik doe even zo zodat niet iedereen mee heeft te genieten (meedenken maar zeker wel want waardeer ik alleen maar).quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben de laatste keer dat ik een telefoon kocht voor het eerst eens voor een flagship in plaats van mid range toestel gegaan, omdat die laatste toch wel altijd erg snel problemen gingen vertonen bij me. Langer dan twee jaar kon ik er niet mee doen, want dan liepen ze dagelijks vast of kregen ze inderdaad van die vreemde, onhandige problemen zoals jij noemt. Op een dag was ik er helemaal klaar mee, want ik voelde me onveilig door die onbetrouwbare telefoon (bellen en navigeren was eigenlijk ook niet meer mogelijk). Misschien heb ik gewoon pech hoor, kan ook.
Maar ik heb toen dus voor het eerst 700-800 voor een telefoon betaald (nieuw kostte hij op dat moment 1600, maar ik kocht hem zo goed als nieuw via Marktplaats). Ding voelt nu na twee jaar nog steeds als nieuw, zo blij mee. Gaat in mijn geval om de S22 Ultra. Het was dus echt veel duurder dan normaal, maar het scheelt zo enorm veel kopzorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik ga echt nooit Teams installeren op mijn telefoon in de functie waar ik nu in zitquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
die vallen nog mij bij mij, grootste is muziek en teams.
Ik heb 14 maar maak het nooit op.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ja, verder gebruik ik niets wat veel GB's vreet als ik mobiel zitquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik google maps en waze regelmatig maar qua verbruik vind ik het enorm meevallen.
Ik heb in de trein vanuit Frankrijk nog Friends zitten kijken maar de verbinding viel steeds wegquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, verder gebruik ik niets wat veel GB's vreet als ik mobiel zit
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb in de trein vanuit Frankrijk nog Friends zitten kijken maar de verbinding viel steeds weg
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe even zo zodat niet iedereen mee heeft te genieten (meedenken maar zeker wel want waardeer ik alleen maar).een vriend van me heeft al jaren xiaomi telefoons. niks mis mee. Ga zelf waarschijnlijk nu ook de 13T Pro kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huawei was ik het begin ook helemaal rotzooi, daarna zo ongeveer de beste telefoon die ik gehad heb, maar ja, daarna was met opeens bang voor chinese meekijkersReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
kon laatst ook verlengen. 3 euro minder per maand en 10 gb meerquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, goed dat het er even over ging. M'n abo bekeken (want ik kon inderdaad al eeuwen verlengen) en nu heb ik voor minder geld weer onbeperkt bellen en meer data.
Niet een hele slechte dealquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even gekeken in de app om te verlengen naar de aanbiedingen. 5gb bieden ze niet meer aan.
Het gaat van 2 gelijk naar 10. En als ik voor eind september verleng kan ik kiezen om per maand 40 cent meer te gaan betalen, maar dan krijg ik wel 20 gb ipv 5.
Al die maanden teveel betaald.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, goed dat het er even over ging. M'n abo bekeken (want ik kon inderdaad al eeuwen verlengen) en nu heb ik voor minder geld weer onbeperkt bellen en meer data.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |