die gaat vanmiddag wel weer aan denk ik ja.quote:
"werkte"quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was de enige die met de nieuwe werkte.
RIP je energierekening.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even de zomer starten. Spaanse hitte graag.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, we geven jou de schuld als het ons niet aanstaat.
152 kaarten kan wel he in een Commander deck.quote:
Het is allemaal kapot?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:00 schreef Ama het volgende:
Ok leip. Dinsdagmiddag gesprek gehad met die letselschade meneer, bedragvoorstel is door de verzekering geaccepteerd lees ik net en ik heb het ook al binnen een paar dagen. Dat is wel heel snel allemaal.
Nu maar even zoeken naar een nieuwe wasmachine, koelkast en telefoon. 😌
Wasmachine en telefoon staan op punt van overlijden en stonden al op de verlanglijst. Andere koelkast wil ik al heel lang want heb een kleine koelkast met een vriezer ernaast. Wil al tijden gewoon een fatsoenlijke koelkast met vriezer erin en ook meer koelruimte.quote:
Als je het nog kan schudden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
152 kaarten kan wel he in een Commander deck.
als je tafel het goed vindt wel hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
152 kaarten kan wel he in een Commander deck.
Dat lukt met een 99-kaarten deck al met moeite.quote:
Ja daarom. Het klinkt misschien nu als Ama heeft straks veel geld dus het moet op maar nee. Ik ga ook geen fancy modellen kopen maar ik heb het ook wel vaker gehad over dat ik een andere koelkast wil.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, nieuwe koelkast zal ook wel weer schelen qua energieverbruik, geen verkeerd iets om te vervangen als 'ie toch al op de nominatie daarvoor stond.
Dan kan je het schuddenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lukt met een 99-kaarten deck al met moeite.
En dubbel sleeved is helemaal een crime.
Padamtsjjjjquote:
dat is gewoon gewenning. en dubbel sleeved moet je toch eerst goed de lucht eruit persen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lukt met een 99-kaarten deck al met moeite.
En dubbel sleeved is helemaal een crime.
Lekker toch.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:00 schreef Ama het volgende:
Ok leip. Dinsdagmiddag gesprek gehad met die letselschade meneer, bedragvoorstel is door de verzekering geaccepteerd lees ik net en ik heb het ook al binnen een paar dagen. Dat is wel heel snel allemaal.
Nu maar even zoeken naar een nieuwe wasmachine, koelkast en telefoon. 😌
Precies, en de rest gewoon lekker als buffer gebruiken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daarom. Het klinkt misschien nu als Ama heeft straks veel geld dus het moet op maar nee. Ik ga ook geen fancy modellen kopen maar ik heb het ook wel vaker gehad over dat ik een andere koelkast wil.
Verder zou het ook wel schelen met stroom als ik geen aparte vriezer meer heb ja. En geen oude wasmachine die toch al crap aan het worden is.
Ja diequote:
Ja maar ik weet niet welke telefoon ik moet kopen. Ik ben meer het type ik koop gewoon iets.quote:
Dumbphone.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet welke telefoon ik moet kopen. Ik ben meer het type ik koop gewoon iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |