quote:Dank voor uw melding. De kwaliteit van de verharding van de door u genoemde fietspaden is bekend bij ons team onderhoud en beheer. Groot onderhoud is niet ingepland.
Ik bekijk het meestal vanuit een "wat heb ik ervoor over" en "wat moet er absoluut op zitten" (of wat juist niet), meestal beperkt dat m'n keuze al flink. En als het huidige nog functioneert: het hoeft niet binnen een dag besloten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet welke telefoon ik moet kopen. Ik ben meer het type ik koop gewoon iets.
Klinkt niet als iets wat ik zoek.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dumbphone.
Men moet minder naar dat scherm kijken!
Bedankt voor de mededeling. Doen we lekker niks mee.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:15 schreef Ama het volgende:
Kortom de fietspaden hier worden nog slechter.!
[..]
Ik wil mijn huidige wel liever gisteren nog vervangen dan vandaag want begin echt leip te worden van het scherm wat een eigen leven heeft als je een beetje zweterige vingers hebt of wat dan ook.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bekijk het meestal vanuit een "wat heb ik ervoor over" en "wat moet er absoluut op zitten" (of wat juist niet), meestal beperkt dat m'n keuze al flink. En als het huidige nog functioneert: het hoeft niet binnen een dag besloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is wel een knap staaltje verwachtingsmanagementquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling. Doen we lekker niks mee.
Ja is toch kut. Tegels zijn verschoven of missen inmiddels zelfs en hele kuilen in het fietspad maar nee 8 miljoen naar de oude dierentuin is belangrijker. 😂quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling. Doen we lekker niks mee.
Nuttig wel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:15 schreef Ama het volgende:
Kortom de fietspaden hier worden nog slechter.!
[..]
Niks toch.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn huidige telefoon abonnement loopt in augustus af. Wat gebeurt er als ik niet voor die datum mijn abonnement heb verlengd/aangepast?
Dan ontploft de boel!quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn huidige telefoon abonnement loopt in augustus af. Wat gebeurt er als ik niet voor die datum mijn abonnement heb verlengd/aangepast?
Die tegelfietspaden zijn sowieso kutquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is toch kut. Tegels zijn verschoven of missen inmiddels zelfs en hele kuilen in het fietspad maar nee 8 miljoen naar de oude dierentuin is belangrijker. 😂
Ja, maar wat niks? Kan ik dan niks meer. Of?quote:
Er verandert niks qua gebruik.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar wat niks? Kan ik dan niks meer. Of?
Ja maar fietspad op de Rondweg is ook om te janken hoor. Maar dat hoort niet bij de gemeente. Maar hier in de wijk is het echt onveilig aan het worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die tegelfietspaden zijn sowieso kut
Oh ok. Dan laat ik het voorlopig nog even zo. Ik moet sowieso een nieuwe telefoon, maar weet nog niet welke en of ik dan gelijk koop of via abonnement laat lopen.quote:
Dit, heb net een nieuw abonnement afgesloten. Dat is wel iets wat goedkoper wordt volgens mij.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
En, mooier, hij zal dan maandelijks opzegbaar zijn, dus als je dan een interessant abo ziet, kan je gewoon hoppen.
Niets, blijft gewoon doorlopenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar in de wijk zal het ook wel komen door de wortels van bomenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar fietspad op de Rondweg is ook om te janken hoor. Maar dat hoort niet bij de gemeente. Maar hier in de wijk is het echt onveilig aan het worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |