abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 juni 2024 @ 22:12:29 #1
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213885960
Samenvatting 7 oktober tot met 29 januari (wiki)

De oorlog tussen Hamas en Isral is een escalatie van het Isralisch-Palestijns conflict die begon op 7 oktober 2023 en zich ontwikkelde tot een Isralische invasie in de Gazastrook.

De aanleiding van de inval in de Gazastrook was een gecordineerde verrassingsaanval door de militante beweging Hamas vanuit de Gazastrook op Isral, onder de naam Operatie Al-Aqsa-storm. Duizenden raketten werden afgevuurd op Isralische plaatsen in de grensstreek, terwijl ongeveer 3.000 militanten de grens met Isral doorbraken en aanslagen pleegden op Isralische militaire bases, woonwijken en een muziekfestival, waarbij circa 1.200 mensen werden gedood, waarvan 846 burgers. Naar schatting 200-250 personen werden gevangengenomen en als gijzelaars naar de Gazastrook overgebracht. Hamas verklaarde dat de aanval een reactie was op het geweld van Isralische kolonisten, de blokkade van de Gazastrook, de ontheiliging van de Al-Aqsamoskee in Jeruzalem, evenals op de wreedheden die in de afgelopen decennia van Isralische zijde waren begaan tegen de Palestijnen.

In reactie op de aanval voerden de Isralische strijdkrachten (IDF) wekenlang dag en nacht bombardementen uit op de Gazastrook. Langs de grens werd een troepenmacht samengetrokken ter voorbereiding op een grondoffensief, met als doel de vernietiging van Hamas en het opsporen en bevrijden van de Isralische gijzelaars. In heel Gaza werden huizen en civiele infrastructuur vernietigd. Na een aantal korte voorbereidende grondoperaties werd begin november een grootschalig Isralisch grondoffensief gestart.

IDF voerde tevens invallen uit op de bezette Westelijke Jordaanoever. Ook in het grensgebied tussen Isral en Libanon liepen de spanningen op en waren er meerdere confrontaties tussen Hezbollah en IDF. Nadat Hezbollah-militanten vanuit Libanon raketten hadden afgevuurd op Isral, reageerde Isral met luchtaanvallen op Libanon.

Op 26 oktober publiceerde het door Hamas aangestuurde Ministerie van Volksgezondheid in Gaza een lijst van ruim 7.000 personen die tussen 7 en 26 oktober in de Gazastrook werden gedood, waaronder bijna 3.000 kinderen en ruim 3.000 vrouwen, met nog zo'n 2.700 vermisten. Ook daarna viel er nog een onbekend aantal doden en gewonden. Nieuwsmedia en internationale organisaties zoals de WHO achtten de genoemde aantallen betrouwbaar. Volgens voorlopige tellingen waren er op 10 november meer dan 11.000 Palestijnen gedood, waaronder ruim 4.500 kinderen, met nog zo'n 2.700 vermisten. Op de Westelijke Jordaanoever werden sinds het begin van de oorlog tot half november meer dan 190 Palestijnen gedood, waarvan ruim 50 kinderen. Wijdverbreide burgerdoden hebben ertoe geleid dat zowel Isral als Hamas zijn beschuldigd van oorlogsmisdaden.

Isral spoorde de 1,1 miljoen inwoners van het noordelijke deel van de Gazastrook aan om te evacueren naar het zuiden, terwijl Hamas de bewoners opriep in hun huizen te blijven. De Verenigde Naties (VN) meldde dat er ongeveer 1,7 miljoen Palestijnen, meer dan 70% van de bevolking van Gaza, intern ontheemd waren geraakt. Ongeveer 500.000 Israli's werden gevacueerd.Mensenrechtenorganisaties riepen op tot de opname van vluchtelingen uit de Gazastrook.De oorlog heeft geleid tot een ernstige humanitaire crisis in Gaza. Verschillende hulporganisaties hebben Isral ervan beschuldigd honger te gebruiken als oorlogswapen. De VN heeft gewaarschuwd voor de dreiging van hongersnood en de verspreiding van ziekten in de regio, als gevolg van de afsluiting van water, brandstof, voedsel en elektriciteit door Isral. De VN en veel landen riepen op tot een onmiddellijk staakt-het-vuren.

Op 27 januari 2023 heeft het Internationaal Gerechtshof een tussentijdse uitspraak gedaan in de zaak Zuid-Afrika vs Isral [af]. Het Hof zag het potentile risico van genocidale daden tegen de bevolking van Gaza en herinnerde Isral aan zijn naleving van de Genocide Conventie en vroeg Isral binnen een maand te rapporteren over de gevraagde taken.

SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraars
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de Gazastrook
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geschiedenis conflict
Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD

SPOILER: Livestreams
Hier verder
  woensdag 12 juni 2024 @ 22:14:02 #2
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213885977
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 21:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Wel leuk, maar zorg tegelijkertijd maar voor ontruiming van alle nederzettingen. Het gaat hier om meer dan alleen Gaza.
Eens. De Westoever is een fundamenteel struikelblok voor duurzame vrede.
quote:
Ik zie hier een volstrekt eenzijdige visie op dit conflict, de mogelijke oplossing / de wijze van duurzame heropbouw.
Hier in dit topic? In Nederland? In mijn post?
pi_213885998
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 22:14 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Eens. De Westoever is een fundamenteel struikelblok voor duurzame vrede.
[..]
Hier in dit topic? In Nederland? In mijn post?
In dit topic. Misschien even de laatste stroom aan filmpjes, twitterdiarree even doorakkeren. Of ga je me straks vertellen dat je de posts over het Palestijnse volk allemaal gemist hebt?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 12 juni 2024 @ 22:17:47 #4
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213886016
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 22:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
In dit topic. Misschien even de laatste stroom aan filmpjes, twitterdiarree even doorakkeren. Of ga je me straks vertellen dat je de posts over het Palestijnse volk allemaal gemist hebt?
Je bedoelt die posts waar ik op reageerde?
  woensdag 12 juni 2024 @ 22:36:38 #5
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_213886209
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juni 2024 20:01 schreef Aether het volgende:
Hamas official says Blinken ‘part of the problem, not the solution’ to war in Gaza
https://www.timesofisrael(...)tion-to-war-in-gaza/
Zou ik ook zeggen wanneer het doel is om elke andere 'oplossing' dan Isral in de zee te drijven, te blijven blokkeren. En ja, het probleem van hamas is dat alles wat niet past in hun verdrijvingsdenken, gedwarsboomd moet zal worden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_213886227
POLL
  woensdag 12 juni 2024 @ 22:40:29 #7
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_213886247
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juni 2024 22:38 schreef Beaurealis het volgende:
[poll=7352]
wil Putin vrede ??

Nee
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_213886269
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 22:40 schreef michaelmoore het volgende:
wil Putin vrede ??
Je zou een poll kunnen aanmaken in het Oekrane topic in plaats van hier te gaan 'what-abouten'
  woensdag 12 juni 2024 @ 23:05:43 #9
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_213886624
Het wordt mij steeds onduidelijker wie of wat nu precies wordt bedoeld met de term Palestijn(en), laat staan te achterhalen wie nu precies met wie namens die 'groep' meent te mogen en kunnen spreken. Dit laatste vooral om afspraken te kunnen maken en die na te komen.

Zijn Palestijnen mensen die hun oorsprong hebben in historisch Palestina ? Waar iemand weer kan kiezen of dat in de gebiedsperiode voor/na Christus, tijdens de Ottomaanse overheersing, 1923 (mandaat) en/of 1948 (ontheemd door stichting Isral) en zelfs 1967 of ... .... ... ?
En/of zijn dat de vluchtelingen die geografisch in de streek woonden, "wonen", al of niet in de vluchtelingenkampen, Jordani, Libanon, Syri of destijds verbleef als 'Arabier' in Isral (en dus mogelijk tegen hun wil) genaturaliseerd is tot staatsburger ?
Maken 'Palestijnen' onderscheidenlijk - hoe dan ? - deel uit van de Arabische wereld of zijn ze anderszins te categoriseren als ras, volk, religieuze of specifiek af te bakenen groep ?

Ik stel mij ook voor dat hamas niet gelijk staat noch sprekend is voor alle Palestijnen maar dat hamas zelf wel bestaat uit mensen die zich - vaag en daarom handig - als Palestijn lijken te identificeren.

Best heel ingewikkeld wanneer "details" er meer dan toedoen om een deal te moeten of willen (gaan) maken.
Een overeenkomst die dan altijd wel ergens tegen iemands historisch vermeend (gevoels)recht zal ingaan.
  Overall beste user 2022 woensdag 12 juni 2024 @ 23:24:46 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_213886865
twitter

Oh boy, je mag niet eens meer antisemitisme veroordelen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_213887862
quote:
15s.gif Op woensdag 12 juni 2024 22:38 schreef Beaurealis het volgende:
[poll=7352]
Het doel van Hamas is de dood; ook een soort vrede...
Intolerant voor intolerantie
pi_213889111
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:24 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Oh boy, je mag niet eens meer antisemitisme veroordelen.
Ik lees dit meer als "Hamas is de vijand van de Palestijnen". ;)
  donderdag 13 juni 2024 @ 09:51:08 #13
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213889206
Goh, hoe staat het eigenlijk in bepaalde bubbels? Een samenvatting/bloemlezing:

twitter

Dit is echt goud, je kunt het allemaal afvinken.
"Niemand houdt van de Joden"
"Komt door henzelf, ze liegen en zijn laf, is een historisch feit"
"Eigenlijk is de Arabische wereld echt heel lief voor ze geweest"
"Antisemitisme betekent eigenlijk geen Jodenhaat want er zijn meer Semitische volkeren"
"Dus kunnen wij niet antisemitisch zijn"
"Ze kunnen terug in Europa een land gaan stichten"
"De Russische revolutie was ook een Joods complot"
  donderdag 13 juni 2024 @ 09:58:08 #14
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213889332
twitter

De spanning (en voorraad aan wapentuig) bouwt zich verder op...
De barrages vanuit Zuid-Libanon worden steeds intenser en schadelijker.
pi_213890143
Exposed: Francesca Albanese’s Global Influence Network Targeting Israel

quote:
Francesca Albanese is well known as the Special Rapporteur appointed in 2022 by the UN Human Rights Council with the mandate to “investigate Israel’s violations of the bases and principles of international law.” Less well known is that Albanese has been running a global influence network of more than 100 individuals and NGOs to target Israel by orchestrating lawfare campaigns, whitewashing Hamas terrorism, and cynically manipulating governments into funding UNRWA.
Als dit allemaal klopt wat in het artikel staat dan is dat wel een echt smerig mens.
En alles behalve neutraal als onderzoeker voor de VN.
  donderdag 13 juni 2024 @ 16:58:57 #16
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_213893709
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 09:58 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Iemand kan bijna denken dat dit zo (in)gepland is om de druk maar op te houden.
  Overall beste user 2022 donderdag 13 juni 2024 @ 17:05:47 #17
3928 Ulx
pi_213893810
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 09:58 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Waarom heeft Libanon de oorlog verklaard aan Isral? Want als hun regering niets aan dat soort beschietingen doet mag je toch wel concluderen dat ze het prima vinden en de militie steunen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_213893867
quote:
12s.gif Op donderdag 13 juni 2024 16:58 schreef Vallon het volgende:

[..]
Iemand kan bijna denken dat dit zo (in)gepland is om de druk maar op te houden.
Gisteren was een feestdag, zoeken ze expres zo uit.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213894079
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef Qarrad het volgende:
Goh, hoe staat het eigenlijk in bepaalde bubbels? Een samenvatting/bloemlezing:

[ x ]

Dit is echt goud, je kunt het allemaal afvinken.
"Niemand houdt van de Joden"
"Komt door henzelf, ze liegen en zijn laf, is een historisch feit"
"Eigenlijk is de Arabische wereld echt heel lief voor ze geweest"
"Antisemitisme betekent eigenlijk geen Jodenhaat want er zijn meer Semitische volkeren"
"Dus kunnen wij niet antisemitisch zijn"
"Ze kunnen terug in Europa een land gaan stichten"
"De Russische revolutie was ook een Joods complot"
Ik ken Memri alleen van de memes op social media.

Maar zijn deze vertalingen waar? Lees verder dat Memri opgericht is door Yigal Carmon, een voormalig officier van de Isralische militaire inlichtingendienst
pi_213894089
Als dat waar is is het eigenlijk erger dan propaganda van de KGB en RT plaatsen

Nu lees ik RT sws als satire voordat het geband werd door de EU
  Overall beste user 2022 donderdag 13 juni 2024 @ 17:36:01 #21
3928 Ulx
pi_213894129
twitter

Vallen zulke Europeanen dan niet op? Hoe zit dat? Leg eens uit? Waarom zien Palestijnen het verschil niet?
  donderdag 13 juni 2024 @ 17:41:30 #22
323876 michaelmoore
pi_213894203
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 17:36 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Vallen zulke Europeanen dan niet op? Hoe zit dat? Leg eens uit? Waarom zien Palestijnen het verschil niet?
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 13 juni 2024 @ 17:44:03 #23
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_213894246
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 17:36 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Ze waren verkleed/vermomd en spraken de taal inclusief het dialect/accent. Tevens het gedrag wat je verwacht van een Gazaanse Palestijn. Waarom zou dat opvallen en sterker nog, waarom zou dat Europees zijn?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Overall beste user 2022 donderdag 13 juni 2024 @ 17:45:02 #24
3928 Ulx
pi_213894256
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 17:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vrouwen huren alleen een woning?
  donderdag 13 juni 2024 @ 17:47:45 #25
323876 michaelmoore
pi_213894275
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 17:45 schreef Ulx het volgende:

[..]
Vrouwen huren alleen een woning?
ik denk dat ze helemaa niet naar buiten mocht
  Overall beste user 2022 donderdag 13 juni 2024 @ 17:47:49 #26
3928 Ulx
pi_213894277
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 17:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Ze waren verkleed/vermomd en spraken de taal inclusief het dialect/accent. Tevens het gedrag wat je verwacht van een Gazaanse Palestijn. Waarom zou dat opvallen en sterker nog, waarom zou dat Europees zijn?
Zionisten zijn toch Europese kolonisten en totaal anders dan de lokale bevolking? Tenminste, dat las ik in deze reeks regelmatig. Dus ik vroeg me gewoon af waarom Palestijnen het verschil niet zagen. Zeker in een straat waar gijzelaars zitten zal Hamas toch wel een beetje opletten.
  Overall beste user 2022 donderdag 13 juni 2024 @ 17:53:15 #27
3928 Ulx
pi_213894332
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 17:47 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik denk dat ze helemaa niet naar buiten mocht
Nee, ze zijn gewoon boodschappen gaan doen op de markt. Wat dan ook weer een andere vraag oproept over iets met hongersnood.

quote:
The second team consisted of four female soldiers dressed as typical Arab women (one feigning being pregnant) carrying plastic bags full of food products and vegetables. They walked in two pairs (a young Muslim woman is not allowed to walk around alone) towards a nearby residential building, where, on the third floor, the three male hostages were held. Behind them walked four more undercover men armed to give them backup.

[ Bericht 30% gewijzigd door Ulx op 13-06-2024 18:08:31 ]
pi_213894389
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 17:53 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee, ze zijn gewoon boodschappen gaan doen op de markt. Wat dan ook weer een andere vraag oproept over iets met hongersnood.
Prima supermarkt
twitter
  donderdag 13 juni 2024 @ 18:31:47 #29
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213894625
twitter

Non-stop alarmen in Noord-Isral
pi_213894667
quote:
80s.gif Op donderdag 13 juni 2024 17:58 schreef Aether het volgende:

[..]
Prima supermarkt
[ x ]
De drie anderen zaten bij die 'journalist'.
pi_213894729
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 18:31 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Non-stop alarmen in Noord-Isral
Als je de app zou installeren hoor je dat al maanden de hele dag door (maar daar hoor je niet veel niets over in de Nederlandse media).
  donderdag 13 juni 2024 @ 18:45:39 #32
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213894764
quote:
9s.gif Op donderdag 13 juni 2024 18:41 schreef Aether het volgende:

[..]
Als je de app zou installeren hoor je dat al maanden de hele dag door (maar daar hoor je niet veel niets over in de Nederlandse media).
Ik had dus een app van een Isralische krant en die was niet meer te lezen door de pushmeldingen en alarmpjes soms. De godganse dag whoop whoop, niet te doen.
pi_213895809
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 13 juni 2024 @ 21:11:34 #34
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213896644
IDF beweegt blijkbaar Rafah meer en meer in vanaf de grens met Egypte die enige dagen geleden compleet werd bezet. Er zijn wat berichten van zware vuurgevechten in het westen van de stad en dat een bekend plein daar is ingenomen.

twitter

https://maps.app.goo.gl/NTh2tP2AkyomxYh6A

Ze gaan dus gewoon door met wat ze al aan het doen waren: sector voor sector de boel schoonvegen.
pi_213896898
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 18:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik had dus een app van een Isralische krant en die was niet meer te lezen door de pushmeldingen en alarmpjes soms. De godganse dag whoop whoop, niet te doen.
Die kun je uitschakelen he! ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_213897036
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Die kun je uitschakelen he! ;)
Ja, het moet wel leuk blijven /s -O-
pi_213897043
Duurt wel lang, die "genocide" O-)
pi_213898881
twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 14-06-2024 03:24:27 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213900887
Undercover Isralische spionnen deden zich voor als Palestijnen en woonden in Gaza in de buurt van gijzelaars om een ​​gedurfde reddingsmissie te beramen
https://www.israelnieuws.(...)za-in-de-buurt-van-g
pi_213901323
quote:
Top Hamas official: Nobody has any clue how many hostages still alive
https://www.timesofisrael(...)ostages-still-alive/

He also blames Israel for the mental state of four hostages recently rescued, after a doctor said they were subject to constant physical and emotional abuse while in captivity.
  vrijdag 14 juni 2024 @ 10:57:32 #41
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213901363
twitter

Een echte hoge ome van Hezbollah gelimineerd, dus waarschijnlijk nog meer ellende in het noorden van Isral de komende dagen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hashim_Safi_Al_Din
pi_213901400
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:57 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Een echte hoge ome van Hezbollah gelimineerd, dus waarschijnlijk nog meer ellende in het noorden van Isral de komende dagen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Hashim_Safi_Al_Din
_O_ _O_ _O_
Het is koud, het is guur....
pi_213902729
Daar zijn ze toch goed in, he, dit soort aanvallen. _O_
  vrijdag 14 juni 2024 @ 12:55:35 #44
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213902858
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 03:11 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Hmm.

Hmm.

Dus er is 'geen geloofwaardig' bewijs van seksueel geweld op 7 oktober, maar tegelijkertijd maakt men de beschuldiging aan het adres van Isral van 'sexual-and gender based violence'. En waar is hier het 'geloofwaardige bewijs' dan van?

Het blijft een grap van een organisatie die VN.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 14 juni 2024 @ 16:33:12 #45
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213905940
In West-Rafah wordt er nog steeds zwaar gevochten.

twitter

twitter

Onwerkelijke beelden van (waarschijnlijk) afgelopen nacht.
twitter
  vrijdag 14 juni 2024 @ 17:42:00 #46
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213906837
twitter
pi_213907728
Jammer voor de Israli lobby dat hun Mossad mannetje niet in het kabinet komt, maar wel winst dat hun lobbyist in de vvd Brekelmans, die nog steeds al lang en breed ontkrachtte genocide Hasbara op zijn tijdlijn heeft staan wel minster wordt.

twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213908019
En op onderwijs voor de rechtsstatelijkheid partij nsc krijgen we deze Isral adept, die illegale nederzettingen financiert. Isral moet toch wel blij zijn met de oogst.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 14 juni 2024 @ 20:12:32 #49
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213908766
'.. in Palestijns gebied ..'

Het blijft bijzonder dat een volk een gebied kan hebben zonder dit zelf ooit geaccepteerd te hebben.
pi_213908812
De anti-Isral bubbel van de zelfverklaarde kwaliteitsmedia
Journalistiek geweten is ver te zoeken

https://opiniez.com/2024/(...)a/maaikevancharante/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')