Zionisten zijn toch Europese kolonisten en totaal anders dan de lokale bevolking? Tenminste, dat las ik in deze reeks regelmatig. Dus ik vroeg me gewoon af waarom Palestijnen het verschil niet zagen. Zeker in een straat waar gijzelaars zitten zal Hamas toch wel een beetje opletten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze waren verkleed/vermomd en spraken de taal inclusief het dialect/accent. Tevens het gedrag wat je verwacht van een Gazaanse Palestijn. Waarom zou dat opvallen en sterker nog, waarom zou dat Europees zijn?
Nee, ze zijn gewoon boodschappen gaan doen op de markt. Wat dan ook weer een andere vraag oproept over iets met hongersnood.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:47 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik denk dat ze helemaa niet naar buiten mocht
quote:The second team consisted of four female soldiers dressed as typical Arab women (one feigning being pregnant) carrying plastic bags full of food products and vegetables. They walked in two pairs (a young Muslim woman is not allowed to walk around alone) towards a nearby residential building, where, on the third floor, the three male hostages were held. Behind them walked four more undercover men armed to give them backup.
Prima supermarktquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewoon boodschappen gaan doen op de markt. Wat dan ook weer een andere vraag oproept over iets met hongersnood.
Als je de app zou installeren hoor je dat al maanden de hele dag door (maar daar hoor je niet veel niets over in de Nederlandse media).quote:
Ik had dus een app van een Israëlische krant en die was niet meer te lezen door de pushmeldingen en alarmpjes soms. De godganse dag whoop whoop, niet te doen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Als je de app zou installeren hoor je dat al maanden de hele dag door (maar daar hoor je niet veel niets over in de Nederlandse media).
Die kun je uitschakelen he!quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:45 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik had dus een app van een Israëlische krant en die was niet meer te lezen door de pushmeldingen en alarmpjes soms. De godganse dag whoop whoop, niet te doen.
Ja, het moet wel leuk blijven /squote:Op donderdag 13 juni 2024 21:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die kun je uitschakelen he!
quote:Top Hamas official: Nobody has any clue how many hostages still alive
https://www.timesofisrael(...)ostages-still-alive/
He also blames Israel for the mental state of four hostages recently rescued, after a doctor said they were subject to constant physical and emotional abuse while in captivity.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:57 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Een echte hoge ome van Hezbollah geëlimineerd, dus waarschijnlijk nog meer ellende in het noorden van Israël de komende dagen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Hashim_Safi_Al_Din
Hmm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |