Voorkomen dat je met 12 man op het trainingsveld staat als Hancko, Wieffer, Timber, Gimenez etc allemaal weggaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:26 schreef De_Pel het volgende:
Vind het wel heel opmerkelijk. De club heeft meer geld dan de afgelopen 30 jaar, maar haalt ondertussen al 5 transfervrije spelers binnen. Ben benieuwd wat dit voor de rest van de transferzomer, en het komende seizoen, gaat betekenen.
Gaan we naar een grotere selectie toe? Gaan we veel spelers verhuren aan Dordrecht, Excelsior en eredivisieteams? Of verwachten ze dat zo’n jongen uit de 3e divisie direct een volwaardige plek in kan nemen in de selectie? Gaan we dan een aantal echte dure versterkingen aan de bovenkant er halen met het geld wat overblijft?
Spanning en sensatie alom. Nu eerst maar ff dat EK uitzitten zeker.
Ja, denk je dat deze transfervrije spelers uit B-/C-/D-competities ter vervanging van onze toppers zijn gehaald?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voorkomen dat je met 12 man op het trainingsveld staat als Hancko, Wieffer, Timber, Gimenez etc allemaal weggaan.
Neequote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:32 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja, denk je dat deze transfervrije spelers uit B-/C-/D-competities ter vervanging van onze toppers zijn gehaald?
Ok, gaan we ze dan verhuren zodra de echte vervangers vastliggen?quote:
Jahanbakhsh en Minteh zijn sws al weg. Lopez gaat ook hoogstwaarschijnlijk weg. Hartman ligt er nog ruim 6 maanden uit. Die Nadje lijkt mij gewoon een gokje maar zal niet als een zekere selectiespeler opereren. En Moussa lijkt mij ook puur een bankspeler en kan nog wat forceren? Jahanbakhsh heeft de laatste jaren totaal geen actie meer.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok, gaan we ze dan verhuren zodra de echte vervangers vastliggen?
Of gaan we met een grotere selectie werken?
Ik ga me er nog niet voorbarig sterk over uitlaten, maar opmerkelijk is het wel.
Transfervrij zegt mij niets over de kwaliteit van de spelersquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:26 schreef De_Pel het volgende:
Vind het wel heel opmerkelijk. De club heeft meer geld dan de afgelopen 30 jaar, maar haalt ondertussen al 5 transfervrije spelers binnen. Ben benieuwd wat dit voor de rest van de transferzomer, en het komende seizoen, gaat betekenen.
Gaan we naar een grotere selectie toe? Gaan we veel spelers verhuren aan Dordrecht, Excelsior en eredivisieteams? Of verwachten ze dat zo’n jongen uit de 3e divisie direct een volwaardige plek in kan nemen in de selectie? Gaan we dan een aantal echte dure versterkingen aan de bovenkant er halen met het geld wat overblijft?
Spanning en sensatie alom. Nu eerst maar ff dat EK uitzitten zeker.
Ik zal nooit begrijpen waar het idee vandaan komt dat ´versterkingen aan de bovenkant´ (wat sowieso een walgelijke term is) per se dure spelers uit grote competities moeten zijn. Het is echt heel raar dat zo veel mensen kwaliteit nog steeds koppelen aan de hoogte van de transfersom. Helemaal omdat een paar van de grootste succesverhalen bij Feyenoord van de afgelopen jaren(Aursnes, Wieffer, Beelen) ook allemaal spotgoedkope spelers uit kleine competities waren.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:12 schreef De_Pel het volgende:
Het zal me benieuwen wat de gedachtengang en strategie is. Bedoel, verkoop je zo’n natje over. 2. Jaar voor 2,5 miljoen, dus gewoon als handelswaar, ook dikke prima. Hoe dan ook lijkt het een bijzonder interessante zomer te worden. Ondanks dat wk.
Beetje van beiden gok ik. Maar je koopt beetje speelruimte, maar ook niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ok, gaan we ze dan verhuren zodra de echte vervangers vastliggen?
Of gaan we met een grotere selectie werken?
Ik ga me er nog niet voorbarig sterk over uitlaten, maar opmerkelijk is het wel.
Gimenez en Hansco waren relatief gezien ook 0quote:Op zaterdag 15 juni 2024 07:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zal nooit begrijpen waar het idee vandaan komt dat ´versterkingen aan de bovenkant´ (wat sowieso een walgelijke term is) per se dure spelers uit grote competities moeten zijn. Het is echt heel raar dat zo veel mensen kwaliteit nog steeds koppelen aan de hoogte van de transfersom. Helemaal omdat een paar van de grootste succesverhalen bij Feyenoord van de afgelopen jaren(Aursnes, Wieffer, Beelen) ook allemaal spotgoedkope spelers uit kleine competities waren.
Waarom zouden een Nadje en Carranza geen directe vervangers voor Gimenez en Wieffer kunnen zijn? Het hele idee van fatsoenlijke scouting is toch juist dat je dit soort spelers spotgoedkoop oppikt voordat ze echt doorbreken en er een godsvermogen voor betaald moet worden?
Dit ja en hij valt daar niet eens op, Messi en Suarez doen dat fluitend.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:52 schreef De_Kraam het volgende:
De MLS is een competitie waar Kool Bessut een hele meneer is dus ik moet het nog maar zien met die gozer.
Te Kloese kan nu helemaal los zonder tegengas van Slot die een grote lepel in de pap had, maar of dat voor Feyenoord het beste is betwijfel ik. Het zou een gezondere situatie zijn als er meer zwaargewichten zijn op technisch gebied in de organisatie zoals bij Psv het geval is. Sowieso moet er een technisch directeur komen blijf ik van mening.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:36 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Dit krijg je als Don Kloesoe niet meer op vakantie is.
Er is gewoon een nieuwe trainer ondertussen.....quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:37 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Te Kloese kan nu helemaal los zonder tegengas van Slot die een grote lepel in de pap had, maar of dat voor Feyenoord het beste is betwijfel ik. Het zou een gezondere situatie zijn als er meer zwaargewichten zijn op technisch gebied in de organisatie zoals bij Psv het geval is. Sowieso moet er een technisch directeur komen blijf ik van mening.
Was dus überhaupt nooit echt een optie. Mooi dat Feyenoord in alle rust de deal met Priske kon rondmaken en uiteindelijk één of andere Deense ZKA met de PRIMEUR kwam.quote:
Hoewel ik het standpunt van een TD of technisch manager (hoe je het ook precies wil invullen) prima kan volgen, vind ik toch juist dat Slot er een slecht voorbeeld in is. Slot zijn kwaliteit ligt wat mij betreft in het beter maken van de spelers, maar het is mijn observatie dat hij juist slecht is in het scouten. Juist ook spelers als Aursnes zag hij totaal niet zitten (en dan bedoel ik meer de komst dan toen hij er mee werkte), maar een Zerrouki wel. Dus of dat nu zo'n goede tegenkracht is als voorbeeld.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 10:37 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Te Kloese kan nu helemaal los zonder tegengas van Slot die een grote lepel in de pap had, maar of dat voor Feyenoord het beste is betwijfel ik. Het zou een gezondere situatie zijn als er meer zwaargewichten zijn op technisch gebied in de organisatie zoals bij Psv het geval is. Sowieso moet er een technisch directeur komen blijf ik van mening.
optie voor de toekomst of hij moet echt doorstomenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |