Dat is waar ja. Ik dacht dat Reijnen op de achtergrond al betrokken was maar niet officieel als assistent.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Pusic ging weg, daar kwam Reijnen voor.
Que?quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Onlogisch heeft de feiten niet op orde?
Die lust wel een broodje kroket tijdens de wedstrijd.quote:
Eetwedstrijden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat zijn de kwaliteiten van die Hamberg?
#viesdikquote:
Je ziet wel dat je nooit naar een stadion gaat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 15:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Die lust ook wel aardbeien met een toefje slagroom.
Weer een nieuw hoofdstuk in zijn zelfgeschreven dagboek genaamd 'on my way becoming a premier league manager'quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Pascal Jansen naar Ferencvaros!
Is er al een definitief totaalakkoord over Elzas-Lotheringen?quote:
Jammer voor de media die geen andere Nederlandse coach konden aandragen dan hem.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer een nieuw hoofdstuk in zijn zelfgeschreven dagboek genaamd 'on my way becoming a premier league manager'
Dat gaat een lang boek worden vrees ik.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer een nieuw hoofdstuk in zijn zelfgeschreven dagboek genaamd 'on my way becoming a premier league manager'
Feyenoord heeft na Hancko toch nagenoeg alleen maar derde rangs materiaal aangetrokken? Club heeft 3 verschrikkelijke windows achter de rug. Startsein goede window is gegeven met komst Nadje en Carranza. En oh ja, Smal en Moussa. Maar die vallen nog onder het slechte tijdperk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is er al een definitief totaalakkoord over Elzas-Lotheringen?
Sowieso wel grappig dat Rutger alleen nog maar nieuwtjes krijgt over de derde keus-spelers dus dat hij het nu extra uitmelkt. Carranza en Nadje, u las het daar eerst.
Lekker selectief shoppen om na Hancko te zeggen terwijl Timber, Gimenez en Wieffer om maar wat te noemen in datzelfde window kwamen. Verder kunnen Beelen en Stengs er natuurlijk ook geen reet van en had Minteh totaal geen waarde afgelopen seizoenquote:Op donderdag 13 juni 2024 16:16 schreef ZKA het volgende:
[..]
Feyenoord heeft na Hancko toch nagenoeg alleen maar derde rangs materiaal aangetrokken? Club heeft 3 verschrikkelijke windows achter de rug. Startsein goede window is gegeven met komst Nadje en Carranza. En oh ja, Smal en Moussa. Maar die vallen nog onder het slechte tijdperk.
Op naar meer mooie scoutingsaanwinsten! Derderangsmateriaal Carranza en Nadje? Ik noteer hem even mee hoor, 13/6/2024. Gr
Beelen en Stengs zijn toch (heel) goede transfers geweest? Verder was het netto afgelopen zomer niet best nee, maar ik heb als Feyenoord-supporter toch een stuk slechter meegemaakt (lol).quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:16 schreef ZKA het volgende:
[..]
Feyenoord heeft na Hancko toch nagenoeg alleen maar derde rangs materiaal aangetrokken? Club heeft 3 verschrikkelijke windows achter de rug. Startsein goede window is gegeven met komst Nadje en Carranza. En oh ja, Smal en Moussa. Maar die vallen nog onder het slechte tijdperk.
Op naar meer mooie scoutingsaanwinsten! Derderangsmateriaal Carranza en Nadje? Ik noteer hem even mee hoor, 13/6/2024. Gr
Opzich was Ivanusec ook helemaal niet slecht. 10 g/a in 1500 minuten. Was alleen lang geblesseerd. Dat was Lang ook maar die ziet ook niemand als miskoop. Alhoewel die fit wel wat bepalender was als Ivanusec. Maar ook een stuk duurder. Ueda 7 g/a in 800 minuten in de ED. Tuurlijk meer van verwacht maar dit zijn volgens mij wel introverte jongens die wat aandacht nodig hebben.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beelen en Stengs zijn toch (heel) goede transfers geweest? Verder was het netto afgelopen zomer niet best nee, maar ik heb als Feyenoord-supporter toch een stuk slechter meegemaakt (lol).
Ik hoop met je mee dat Nadje en Carranza inderdaad echt goede spelers blijken te zijnMaar het lijken mij geen spelers die direct in de basis kunnen staan. En er gaat nog een hoop vervangen moeten worden.
Ik haat dit argument zo erg.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig had Timber ook een jaartje nodig om te vlammen.
Het is geen argument.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik haat dit argument zo erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |