Die is inmiddels richting de 30mln waard.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk zouden we Szymanski gewoon moeten terughalen.
Zoals voorspeld door de echte kennersquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die is inmiddels richting de 30mln waard.
Die vond de Turkse competitie en Conference League interessanter dan Champions League spelen onder OH ARNEquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk zouden we Szymanski gewoon moeten terughalen.
We hadden veel sneller moeten handelen en meer geld kunnen bieden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die vond de Turkse competitie en Conference League interessanter dan Champions League spelen onder OH ARNE
Dan weet je wel wat voor vlees je in de kuip hebt
quote:Björn Hamberg staat op het punt om de overstap naar Feyenoord te maken. Dit meldt Sportbladet donderdagmiddag. De Zweed was jarenlang de rechterhand van Graham Potter bij Swansea City, Brighton & Hove Albion FC en later ook Chelsea FC. Sinds het ontslag van Potter bij de Engelse club zit Hamberg zonder werk en daar komt naar verluidt snel verandering in.
Dat lijkt op beleid.quote:
Die zou toch mee met Slot? Maar dat werd geloof ik lastig omdat hij geen papieren heeft.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:10 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd wat ze met die Reijnen gaan doen dan.
Nog even wachten tot in dit topic Daantje Rots wordt geopperd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Niveau Martin van Geel scouting. Lekker meedoen om plek 3/5 met dit soort spelers.
Ja dat feestje gaat niet meer door, misschien gaat hij wel iets wat meer achter de schermen doen dan. Analyse of scouting wat hij daarvoor volgens mij al deed.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zou toch mee met Slot? Maar dat werd geloof ik lastig omdat hij geen papieren heeft.
Gewoon 3 assistenten, en mascotte John. Niks mis meequote:Op donderdag 13 juni 2024 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat feestje gaat niet meer door, misschien gaat hij wel iets wat meer achter de schermen doen dan. Analyse of scouting wat hij daarvoor volgens mij al deed.
Een schimmige constructie bedenken om tien miljoen naar Rusland over te maken voor een Pool die een belachelijk salaris vroeg was gewoon niet haalbaar op dat moment.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
We hadden veel sneller moeten handelen en meer geld kunnen bieden.
Je hebt dan deze Hamburger, Nielsen/Bababaloola en Sjon. Ik weet niet of Brian zit te wachten op een hockeyhoofd ernaast in de vorm van Reijnen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon 3 assistenten, en mascotte John. Niks mis mee
Alle vertrouwen in dat Brian de kwaliteit van Reijnen ziet. En Arne had met Hulshoff, Pusic, De Wolf en Reijnen ook 4 assistenten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt dan deze Hamburger, Nielsen/Bababaloola en Sjon. Ik weet niet of Brian zit te wachten op een hockeyhoofd ernaast in de vorm van Reijnen.
Nounou, het is maar een assistent he. Afgelopen zomer klonk het op papier ook heel goed en is uiteindelijk ook maar matig ingekocht. Laten we het even afwachten voordat we met allemaal superlatieven komen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:13 schreef Cara het volgende:
Ten Kloese moet straks echt een standbeeld krijgen. Consistent beleid van hoog niveau. Door allerlei landen aan 'm getrokken, maar hij blijft gewoon - en dan ook nog eens blijven knallen. Baas.
Pusic ging weg, daar kwam Reijnen voor.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Alle vertrouwen in dat Brian de kwaliteit van Reijnen ziet. En Arne had met Hulshoff, Pusic, De Wolf en Reijnen ook 4 assistenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |