tot nu toe klopt mijn voorspelling voor Juniquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:52 schreef RamboDirk het volgende:
Vanochtend in allerijl de gripper ovenwanten maar aangetrokken voor op de fiets tegen de kou. De ANWB softshell winterhandschoenen liggen al achter het schot op zolder.
Oktoberfestenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:04 schreef INViCTuS het volgende:
Weer een lekker oktober weertje.
Dacht dat hier altijd de zon scheen
Juffrouw Jetten had ons mediterrane warme droge zomers beloofd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:18 schreef Zorro het volgende:
Wat een ongelofelijk KUTweer. Wat zeg ik, KUTJAAR wat weer betreft.
Gelukkig is het sportzomer en vermaak ik me binnen daarmee wel, maar evengoed zie ik liever die klimaatdrammers gelijk krijgen en 30+ zomers de overhand krijgen. Hup zon!
Ga buiten staan en blaas het naar het noorden des lands!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:12 schreef StateOfMind het volgende:
Omgeving Nijmegen meldt nu droog weer, een doorbrekend zonnetje en in het zuiden redelijk wat blauw
En dat lijkt vanmiddag zo te blijven
Wel wat wind is zacht uitgedrukt. Staat een beste woeiquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zon! Bijna volledig blauw, laatste wolken verdwijnen nu.. Wel wat wind.
*belt Midas Wolfquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ga buiten staan en blaas het naar het noorden des lands!
Winkracht 4. Valt allemaal reuze mee joh. Zie je wel dat mensen in het binnenland niks gewend zijn qua wind weer.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel wat wind is zacht uitgedrukt. Staat een beste woei
Je woont net als ik in de natste stad van het natste land ter wereld tijdens het natste jaar aller tijden. Denk dat de kans op meevallen nihil is. De TT zal ook wel weer in het water vallenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:10 schreef ondeugend het volgende:
ik heb een zomerbruiloft vandaag....
Zo eentje die je plant omdat de kans op mooi weer groter is....
Ik hoop zo voor het bruidspaar dat het mee gaat vallen.
Trouwen is dan ook echt zo 1990.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:10 schreef ondeugend het volgende:
ik heb een zomerbruiloft vandaag....
Zo eentje die je plant omdat de kans op mooi weer groter is....
Ik hoop zo voor het bruidspaar dat het mee gaat vallen.
Die prognose klopte prima op modellen tot hetgeen ik in de laatste alinea aangeef. Als je het over de wereld doortrekt worden iedere maand en jaar weer hitterecords en gemiddeldes omhooggestuwd volgens de NASA modellen die de aarde monitoren.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Juffrouw Jetten had ons mediterrane warme droge zomers beloofd.
Pure poëziequote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:48 schreef Zipportal het volgende:
Regen weg.
Al het onkruid gedaan
Daar komt de regen en harde wind aan
Mooi op tied.
Ik heb liever een paar mooie tietenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:48 schreef Zipportal het volgende:
Regen weg.
Al het onkruid gedaan
Daar komt de regen en harde wind aan
Mooi op tied.
Al wekenlang is de verwachting op de lange termijn droog en warm weer, maar het kakt elke keer weer in.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie ik daar 24 graden in de kaarten over een dag of 10?
KNMI is een overheidsinstantie. Ze zijn verplicht mensen voor te liegen, omdat anders men massaal gaat emigrerenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Al wekenlang is de verwachting op de lange termijn droog en warm weer, maar het kakt elke keer weer in.
Sterkte maat. Ik zit binnen met de rolluiken dicht en de Playstation 5 aan als een echte zolderkamerautist Spanjaard in de zomer.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:11 schreef Oriente het volgende:
Vanaf morgen lekker in Kroatië met 30 graden en vanaf dinsdag 32-33, donderdag zelfs 35. Dat wordt wennen na al dat kutweer hier.
Klopt maar om daarom niet op te komen dagen is ook nogal wat.quote:
Kaplaarzen aan en gaaaaanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Klopt maar om daarom niet op te komen dagen is ook nogal wat.
Ik woon overigens ook in een mooi stuk Nederland. Al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
@:INViCTuS ga terug naar je eigen regio. Sinds je hier bent is het ineens een stuk minder
Welke game?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sterkte maat. Ik zit binnen met de rolluiken dicht en de Playstation 5 aan als een echte zolderkamerautist Spanjaard in de zomer.
Boh lekker. Ik ben net terug uit Zuid-Spanje. Het was daar maar 23-28 graden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:11 schreef Oriente het volgende:
Vanaf morgen lekker in Kroatië met 30 graden en vanaf dinsdag 32-33, donderdag zelfs 35. Dat wordt wennen na al dat kutweer hier.
lekker hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:58 schreef Salina het volgende:
[..]
Boh lekker. Ik ben net terug uit Zuid-Spanje. Het was daar maar 23-28 graden.
Net nu we weggaan komen de dertigers weer. Wel jammer.
Maar goed, wel lekker weer gehad voor veel sightseeing.
Dan heb je het nieuws niet goed gevolgdquote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker hoor
@:chufi prima weertje in Spanje altijd
[X] Binnen gamen omdat je buiten in de zon weg fikt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:00 schreef Xenorium het volgende:
Jammer van de wind hier, maakt het onaangenaam om buiten zonder jas te vertoeven. Zelfs met een sweater is het niet lekker. Alle plantenpotjes worden in de tuin omvergeblazen. Fijn.
Ik ga ook maar gamen denk ik zoals mijn kinderen op de tablet en laptop.. Hoef ik die drek buiten niet te aanschouwen.![]()
Een echte Fok!ker zit nagenoeg altijd binnen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[X] Binnen gamen omdat je buiten in de zon weg fikt.
[X] Binnen gamen omdat je buiten omver geblazen wordt en het koud schijtweer is.
Toch mooi, die tegenstellingen in het weer met dezelfde uitkomsten.
Ridouan Taghi is een echte Fokker 😱quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een echte Fok!ker zit nagenoeg altijd binnen.
Oh jee het regent daar ook een keertje.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je het nieuws niet goed gevolgd
Het gebeurt daar regelmatig , ze zijn het gewend , maar janken niet zo erg als die Limburgers nog steeds doen na 1 overstrominkjequote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Oh jee het regent daar ook een keertje.
Aanstellers.
Als A dan Bquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ridouan Taghi is een echte Fokker 😱
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |