Er was idd iets met letters. Hij staat nu dus dat ga ik dat vanavond doen. Dank je!quote:Op donderdag 20 juni 2024 00:32 schreef Leandra het volgende:
Uitklappen: KLM (korte kant, lange kant, midden).
Inklappen: precies omgekeerd.
Mijn zoon heeft riemaandrijving. Was wel een uitkomst, maar wel met de kanttekening dat hij toen elke dag 30 km. heen en weer 30 km. terug moest fietsen naar school en hij bepaald niet voorzichtig met zijn fiets omging.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:17 schreef Nijna het volgende:
Bedankt voor jullie antwoordenhahaha. Komt mijn man vanmorgen: je kan ook die met de riemaandrijving nemen, dan hoef je de kleur niet te kiezen (die is er maar in 1 klassieke kleur)
.
Echt, waar kan je keuzestress over hebben...
Fiets van mijn vriend heeft ook riemaandrijving. Gaat er wel zuinig mee om, was bedoeld voor ook lange stukken. Nu eigenlijk enkel nog in gebruik op kortere stukken. Mijn eigen fiets gaat inmiddels al ruim 5 jaar mee, met een gewone ketting. Gebruikt voor zowel korte als lange stukken. Enigszins zuinig, want ik poets hem echt niet elke week ondanks de zandwegquote:Op donderdag 20 juni 2024 09:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft riemaandrijving. Was wel een uitkomst, maar wel met de kanttekening dat hij toen elke dag 30 km. heen en weer 30 km. terug moest fietsen naar school en hij bepaald niet voorzichtig met zijn fiets omging.
Ipv een ketting heb je dan een riem/ hard rubber geval die de trapas met de wielas verbind. Geen gedoe met smeer, dus geen kettingkast nodig.quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:36 schreef Mushanga71 het volgende:
Wat is een riemaandrijving? Enige eis die ik heb is een dichte kettingkast.
En mijn e-bike is 10 jaar oud en behoorlijk versleten
Ah, zo werkt dat dus. Handig want ook geen ketting die eraf loopt. Dank voor je uitleg, wist niet dat het bestond.quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:41 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ipv een ketting heb je dan een riem/ hard rubber geval die de trapas met de wielas verbind. Geen gedoe met smeer, dus geen kettingkast nodig.
Man en oudste hebben beide eentje met een riem.
Oudste heeft zijn fiets al bijna 5 jaar. Fietst er dagelijks 10 km op en gaat perfect.
Leuke fase Ynske!quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:11 schreef Ynske het volgende:
Fietsen![]()
Vandaag gestart met het leren fietsen zonder zijwieltjes.
Loopfiets ging altijd goed, maar dit is nog onwennig natuurlijk.
En zwaar in de arm
Benieuwd hoelang het gaat duren
Wat leuk! Dat kan snel gaan, zeker als de loopfiets goed ging.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:11 schreef Ynske het volgende:
Fietsen![]()
Vandaag gestart met het leren fietsen zonder zijwieltjes.
Loopfiets ging altijd goed, maar dit is nog onwennig natuurlijk.
En zwaar in de arm
Benieuwd hoelang het gaat duren
quote:Op donderdag 20 juni 2024 18:57 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay, bedje invouwen is gelukt! Dank je @:Leandra!
Dan vliegen man én zoon waarschijnlijk met het bedje mee de deur uit, zónder KLMquote:Op donderdag 20 juni 2024 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
In en uitvouwen zoals het hoort, anders vliegt ie de deur uit!!! Oh ja, KLM
Tof!quote:Op donderdag 20 juni 2024 22:56 schreef Vicky het volgende:
Als je van Frozen houdt.. ga naar de musical!
Wow wow en nog eens wow. Het was echt geweldig.
Super knapquote:Op donderdag 20 juni 2024 23:08 schreef LeSage het volgende:
[..]
Tof!
Er speelt iemand in mee die ik ken.
Zij had als kindje al de droom om in musicals te spelen, heeft er keihard voor gewerkt en maakt nu haar dromen waar. Zo knap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |