Tja, dat is niet echt een sterk verhaal.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:43 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet, hij heeft voor de pauze uitgebreid betoogt dat tim hofman de kandidaten bewerkt en opgestookt heeft om hun verhaal "anders te beleven", mogelijk heeft hij ze zelfs een vette schadevergoeding voor gehouden.
Dat is de kern van zijn verdediging.
Dat heeft ze gewoon zelf gezegd bij Jinek hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je bron ziet er niet erg betrouwbaar uit.
Gezellige wereld leef jij dat je als vrouw er maar automatisch vanuit moet gaan dat je verkracht gaat worden als je in een huis slaapt met andere mannen.quote:
Omdat je in een huis met Marokkanen zit terwijl je vriend in het hotel slaapt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom had ze daarvan uit moeten gaan?!
Ze is niet voor niks al lang en breed weg bij die vent. Waarschijnlijk stelde relatie toen al weinig voor en wilde ze het er van nemen, letterlijk.quote:
Dan moet je dat fragment plaatsen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heeft ze gewoon zelf gezegd bij Jinek hoor.
Oh, je bent er zoeen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:45 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Omdat je in een huis met Marokkanen zit terwijl je vriend in het hotel slaapt.
Wel als je weet dat een aantal getuigen uit de bewuste aflevering hebben verklaard dat ze hun verhaal anders hebben verteld of anders gekwalificeerd onder druk van de makers.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, dat is niet echt een sterk verhaal.
Wow..quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze is niet voor niks al lang en breed weg bij die vent. Waarschijnlijk stelde relatie toen al weinig voor en wilde ze het er van nemen, letterlijk.
Ik zag het inderdaad. Triuest dat het moet, maar Belleman laat zich ook niet zo gemakkelijk uit het veld slaan, gelukkig.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Gebeurt niet alleen hier, Saskia Belleman bijt ook van zich af op Twitter.
Dus als jij in een huis met Marokkanen slaapt, dan wil je verkracht worden?quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:45 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Omdat je in een huis met Marokkanen zit terwijl je vriend in het hotel slaapt.
Dat niet letterlijk nee, maar waarom slaap je niet gewoon bij je vriend?quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:48 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dus als jij in een huis met Marokkanen slaapt, dan wil je verkracht worden?
Waarom sliep ze volgens jou dan niet bij haar vriend?quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:49 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Dat niet letterlijk nee, maar waarom slaap je niet gewoon bij je vriend?
Kom op mensen. Niet zo naïef.
Die mannen denken ook wel; zo he, slaapt gewoon een dame bij ons in huis (wss met allemaal drank, muziek) etc. terwijl haar vriend in het hotel is.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Tja het is niet haar schuld, maar in een huis vol Marokkanen slapen als enige vrouw is wel gevaarlijk en dat blijkt wel.
Ik denk eerder dat een aantal mensen die zich hadden gemeld met hun ervaringen gesprekken hebben gehad waarbij ze duidelijk is geworden in welke mate hun nare ervaring over grensoverschrijdend gedrag ging. Veel mensen hebben de neiging om het gebeurde na zo’n ervaring weg te stoppen en te bagatelliseren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wel als je weet dat een aantal getuigen uit de bewuste aflevering hebben verklaard dat ze hun verhaal anders hebben verteld of anders gekwalificeerd onder druk van de makers.
Eentje zegt letterlijk ik heb nooit willen zeggen dat ik verkracht ben.
Weet ik veel. Waarschijnlijk omdat de relatie niet lekker loopt of ze had toch een oogje op iemand anders?quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:50 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom sliep ze volgens jou dan niet bij haar vriend?
Optiefen met je getroll nuquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:50 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Die mannen denken ook wel; zo he, slaapt gewoon een dame bij ons in huis (wss met allemaal drank, muziek) etc. terwijl haar vriend in het hotel is.
1+1 is 2
Nee, heb je enig idee hoe dat voelt als een man met geweld bij je probeert binnen te dringen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:51 schreef TjjWester het volgende:
"Ten Damme spreekt van dwang bij het proberen binnen te dringen. Ze zegt er geen letsel aan over te houden. De verklaringen van Ten Damme verschillen over of de penetratie is gelukt of niet."
Heel opvallend dat ze over dwang is begonnen en geen idee heeft of de penetratie is gelukt.
Waarschijnlijk omdat ze voor de opnames in de villa moest zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:51 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Weet ik veel. Waarschijnlijk omdat de relatie niet lekker loopt of ze had toch een oogje op iemand anders?
Heel opvallend hoe jij er direct bovenop springt om haar woorden in twijfel te trekken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:51 schreef TjjWester het volgende:
"Ten Damme spreekt van dwang bij het proberen binnen te dringen. Ze zegt er geen letsel aan over te houden. De verklaringen van Ten Damme verschillen over of de penetratie is gelukt of niet."
Heel opvallend dat ze over dwang is begonnen en geen idee heeft of de penetratie is gelukt.
Als hij binnen is geweest dan voel je dat echt wel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:52 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, heb je enig idee hoe dat voelt als een man met geweld bij je probeert binnen te dringen?
Hoe is dit getroll? Uit het feit dat er een rechtzaak is blijkt dat die mannen daadwerkelijk zo dachten. En dat een vrouw die bij hun sliep blijkbaar automatisch er mee instemde dat ze zich aan haar zouden vergrijpen.quote:
Meen je dit nou serieus?quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:51 schreef TjjWester het volgende:
In een huis vol mannen* verkrachting en aanranding komt ook nog ontzettend vaak voor in korpskringen en het is niet alsof het daar stikt van de Marrokkanen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Tja het is niet haar schuld, maar in een huis vol Marokkanen slapen als enige vrouw is wel gevaarlijk en dat blijkt wel.
WTF?quote:
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou typen maar, dat kan toch ook een heel klein stukje zijn geweest?quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als hij binnen is geweest dan voel je dat echt wel.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk, ik denk dat je dat wel begrijpt?quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:55 schreef Nexum het volgende:
[..]
In een huis vol mannen* verkrachting en aanranding komt ook nog ontzettend vaak voor in korpskringen en het is niet alsof het daar stikt van de Marrokkanen.
Marco maakte er een liedje overquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:54 schreef TjjWester het volgende:
Misschien is het bij Ali überhaupt maar een heel klein stukje.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou typen maar, dat kan toch ook een heel klein stukje zijn geweest?
Dwang is het toverwoord in dit dit soort zaken, heel veel zaken gaan kapot omdat dwang niet bewezen kan worden, zoals bij Rietbergenquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heel opvallend hoe jij er direct bovenop springt om haar woorden in twijfel te trekken.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dwang is het toverwoord in dit dit soort zaken, heel veel zaken gaan kapot omdat dwang niet bewezen kan worden, zoals bij Rietbergen
Als een bekend slachtoffer zelf nadrukkelijk over dwang begint dan gaan mijn voelsprieten omhoog staan, dat is verdacht.
Kan uiteraard maar dat verklaart niet de wisselende verklaringen daarover.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou typen maar, dat kan toch ook een heel klein stukje zijn geweest?
JUST THE TIPquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bij een aantal situaties bestaat er geen verschil van mening over de vraag of het gebeurt is maar hoe het gekwalificeerd moet worden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:58 schreef LaDaDiDa het volgende:
Onderbuik gevoel, maar ik denk dat hij het wel echt heeft gedaan.
Ellen zat vroeger in de band Soviet Sex, samen met Peter Klashorst. Ze traden regelmatig op tijdens ClubLove feestjes en waren lid van de inside posse van Micha Klein.... dat draaide om veel en vrije liefde zeg maar.... dus ja er werd in die tijd veel en vaak aan Ellen gefriemeld door jan en alleman.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ellen staat ook bekend om haar quote dat ze het normaal vond dat vroeger iedereen aan haar friemelde. Zou haar achteraf statement ook met een flinke korrel zout nemen.
Ja, en?quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:01 schreef okzbow het volgende:
[..]
Ellen zat vroeger in de band Soviet Sex, samen met Peter Klashorst. Ze traden regelmatig op tijdens ClubLove feestjes en waren lid van de inside posse van Micha Klein.... dat draaide om veel en vrije liefde zeg maar.... dus ja er werd in die tijd veel en vaak aan Ellen gefriemeld door jan en alleman (oa ook Martijn Krabbe).
Ten Damme is een slimme vrouw, die weet dat het OM alleen kans maakt als ze "dwang" kunnen bewijzen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], wat je zegt is dat het verdacht is als iemand het over dwang heeft bij een verkrachting.
![]()
Ook misstanden kun je opkloppen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Voice gate en die hele giftige cultuur opgeklopt noemen lol.
DAt weet je uit ervaring?quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:54 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat voor motief zou zij hebben dan om hierover te liegen? Het komt voor dat mensen liegen hierover natuurlijk, maar om a priori te doen alsof een verklaring van Ten Damme op zichzelf verdacht zou zijn lijkt me absurd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ten Damme is een slimme vrouw, die weet dat het OM alleen kans maakt als ze "dwang" kunnen bewijzen.
Geen verdere getuigen en 10 jaar verder kan ze verklaren wat ze wilt, er is al besproken dat ze wisselende verklaringen heeft afgelegd.
Ik snap echt je logica niet. Zeggen dat je onder dwang seks hebt gehad (verkracht) is verdacht?quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ten Damme is een slimme vrouw, die weet dat het OM alleen kans maakt als ze "dwang" kunnen bewijzen.
Geen verdere getuigen en 10 jaar verder kan ze verklaren wat ze wilt, er is al besproken dat ze wisselende verklaringen heeft afgelegd.
En ook dan kun je nog steeds zeggen: die lul niet (pun intended).quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:01 schreef okzbow het volgende:
[..]
Ellen zat vroeger in de band Soviet Sex, samen met Peter Klashorst. Ze traden regelmatig op tijdens ClubLove feestjes en waren lid van de inside posse van Micha Klein.... dat draaide om veel en vrije liefde zeg maar.... dus ja er werd in die tijd veel en vaak aan Ellen gefriemeld door jan en alleman (oa ook Martijn Krabbe).
Nou en?quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:01 schreef okzbow het volgende:
[..]
Lijkt Joling wel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:10 schreef matthijst het volgende:
Fijn ventje die Ali,
te pas en te onpas zn tong in iemand mond douwen
Niet opvallend, lachwekkend.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:51 schreef TjjWester het volgende:
De officier heeft benadrukt dat de gevallen waar hij terecht voor staat niks met the voice te maken hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook misstanden kun je opkloppen.
Slechts 1 zaak voor de rechter en dat speelde nota bene jaren later terwijl er kennelijk een affaire aan vooraf is gegaan (correct me if I’m wrong).
Dat is toch wel dunnetjes.
Wat feitelijk werd blootgelegd door Timmetje is iets wat al bekend was onder de naam de Gooische matras ver voordat Timmetje een verliefde blik was in de ogen van zijn ouders.
Naar huidige maatstaven falen van de productiemaatschappij als het gaat om toezicht, maar op zichzelf echt niets nieuws.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:51 schreef TjjWester het volgende:
Lezen is erg moeilijk voor je...quote:"Ten Damme spreekt van dwang bij het proberen binnen te dringen
Het is verdacht dat zij over dwang begint in een zaak waarin het OM wanhopig op zoek is naar juridische dwang.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik snap echt je logica niet. Zeggen dat je onder dwang seks hebt gehad (verkracht) is verdacht?
Je logica is letterlijk dat iedereen die iemand beschuldigt van verkrachting verdacht is, dat slaat toch helemaal nergens op?
Ga je nooit horen, gezien maan nooit aangifte heeft gedaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 15:19 schreef byah het volgende:
Ik zou ook nog wel eens willen horen of Marco nou die Maan heeft aangeduwd of niet.
Ellen doet het natuurlijk ook voor het geld net als de andere dames volgens een aantal hierquote:Op woensdag 12 juni 2024 15:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wat voor motief zou zij hebben dan om hierover te liegen? Het komt voor dat mensen liegen hierover natuurlijk, maar om a priori te doen alsof een verklaring van Ten Damme op zichzelf verdacht zou zijn lijkt me absurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |