Beetje begrip kan geen kwaad.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat overleeft een man anders niet?
Dat zeg ik niet maar mannen hebben eenmaal seks nodig, de kans op vreemdgaan is statisch groter als dat er niet is voor plusminus een jaar gedurende een zwangerschap.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zoals wel vaker in 2024 is vooral het vrouwelijke perspectief heeeeel erg belangrijk. Zou je tegen een vrouw eens moeten zeggen 'dat overleef je anders niet?'quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde het sarcastisch, eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je het over je vrouw? Je beschrijft het echt respectloos en alsof je haar zelf niet als een mens ziet, eerder een lustobject. Maar zelf wil je wel als mens gezien worden?
Sarcasme niet herkennen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je het over je vrouw? Je beschrijft het echt respectloos en alsof je haar zelf niet als een mens ziet, eerder een lustobject. Maar zelf wil je wel als mens gezien worden?
Wat mis ik?quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:54 schreef Marsenal het volgende:
Hoe je Ellen ten Damme op die manier durft te bevuilen, daarvoor zouden ze hem aan de hoogste boom van Marokko moeten ophangen.
Gelijk dat bijna belerende toontje ook hequote:Op woensdag 12 juni 2024 13:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zoals wel vaker in 2024 is vooral het vrouwelijke perspectief heeeeel erg belangrijk. Zou tegen een vrouw eens moeten zeggen 'dat overleef je anders niet?'
Als Johnny de Mol het doet lachen we met z'n allen maar zodra het een Marokkaan is.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:54 schreef Marsenal het volgende:
Hoe je Ellen ten Damme op die manier durft te bevuilen, daarvoor zouden ze hem aan de hoogste boom van Marokko moeten ophangen.
Hij heeft haar verkracht/aangerand (weet niet eens welke van de twee) en ik heb nou eenmaal een zwak voor haar, het is een ontzettend leuke, charmante vrouw. Ik zou haar ook graag doen, maar graag in overleg, niet zoals Ali z'n vrouwtjes doet.quote:
Z'n afkomst boeit me niet, maar het vond plaats in Marokko, daarom.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:57 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als Johnny de Mol het doet lachen we met z'n allen maar zodra het een Marokkaan is.
Rappers worden juist populairder met een strafblad.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:49 schreef byah het volgende:
[..]
Veroordeling is niet meer nodig, hij cancelt zichzelf nog net even wat meer momenteel. Dat het een smeerlap is die 20 jaar vreemdgaat, zelfs wanneer zijn vrouw hoogzwanger is, daar mag hij wmb voor "veroordeeld" worden. Dat er ook vrouwen het met hem deden om er zelf beter van te worden, tsja..
"Je gaat maar lekker naar de hoeren als je het hier niet bevalt!"quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelijk dat bijna belerende toontje ook he
Alsof de seksuele behoeften van mannen iets wanstaltigs zijn die onderdrukt moeten worden.
Kut feministen.
Zij roept wel van alles maar een aangifte of verklaring durft ze niet af te leggen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:54 schreef Marsenal het volgende:
Wat een frustratie toch altijd. Heb je een topic over verkrachting en het draait uit op mannen die vinden dat vrouwen ongeacht welke omstandigheden dan ook maar seks moeten geven.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Alsof de seksuele behoeften van mannen iets wanstaltigs zijn die onderdrukt moeten worden.
Kut feministen.
Ze heeft juist wel een volledige verklaring afgelegd, alleen geen aangifte gedaan. Maar het OM heeft op basis van de verklaring besloten Ali B ook te vervolgen voor die verkrachtingquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zij roept wel van alles maar een aangifte of verklaring durft ze niet af te leggen.
Is iemand in de wilde weg beschuldigen dan wel kosjer?
Sommige worden zelfs afgeknaldquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:58 schreef TjjWester het volgende:
Rappers worden juist populairder met een strafblad.
Dat hoort erbij.
Ze heeft een melding gedaan die genoteerd is maar nooit een wettige verklaring afgelegd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze heeft juist wel een volledige verklaring afgelegd, alleen geen aangifte gedaan.
Ze heeft wel een verklaring afgelegd bij de politie, daarom heeft de OvJ ook besloten daar over tot vervolging over te gaanquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zij roept wel van alles maar een aangifte of verklaring durft ze niet af te leggen.
Is iemand in de wilde weg beschuldigen dan wel kosjer?
Ellen staat ook bekend om haar quote dat ze het normaal vond dat vroeger iedereen aan haar friemelde. Zou haar achteraf statement ook met een flinke korrel zout nemen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hij heeft haar verkracht/aangerand (weet niet eens welke van de twee) en ik heb nou eenmaal een zwak voor haar, het is een ontzettend leuke, charmante vrouw. Ik zou haar ook graag doen, maar graag in overleg, niet zoals Ali z'n vrouwtjes doet.
Zou jij het wel normaal vinden als je vriendin vreemdgaat omdat jij bijvoorbeeld maanden er helemaal uit ligt vanwege ziekte?quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zoals wel vaker in 2024 is vooral het vrouwelijke perspectief heeeeel erg belangrijk. Zou je tegen een vrouw eens moeten zeggen 'dat overleef je anders niet?'
Ik dacht juist van wel, daar is ook de hele vervolging voor die verkrachting door het OM op gebaseerd.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze heeft een melding gedaan die genoteerd is maar nooit een wettige verklaring afgelegd.
ja, why not. Sex en liefde zijn twee losstaande dingen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou jij het wel normaal vinden als je vriendin vreemdgaat omdat jij bijvoorbeeld maanden er helemaal uit ligt vanwege ziekte?
Netjes is het niet nee. Maar vreemdgaan is toch schering en inslag tegenwoordig. Om iemand daar nu voor aan de hoogste boom te hangen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou jij het wel normaal vinden als je vriendin vreemdgaat omdat jij bijvoorbeeld maanden er helemaal uit ligt vanwege ziekte?
Ze zijn al anderhalf jaar uit elkaar......quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Update zaak Ali B: 'Mogelijke verkrachting op schrijverskamp Ronnie Flex'
De rechtszaak tegen Ali B is woensdagochtend van start gegaan. In de pauze van de zitting, rond het middaguur, bespraken we de laatste stand van zaken met rechtbankverslaggever Saskia Belleman.
https://www.telegraaf.nl/(...)verskamp-ronnie-flex
Ronald de Boer is hier erg blij mee als schoonvader van![]()
TBS is geen straf maar een maatregel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:04 schreef DrDentz het volgende:
Goede straf geven, doe maar 20 jaar cel en TBS.
Misschien wel, maar als ik die twee zo eens bekijk, en zeker zoals Ali zich gedraagt, dan weet ik wel wie ik betrouwbaarder vind ogen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ellen staat ook bekend om haar quote dat ze het normaal vond dat vroeger iedereen aan haar friemelde. Zou haar achteraf statement ook met een flinke korrel zout nemen.
Geef hem dan maar een maatregel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
TBS is geen straf, maar een maatregel.
Snap niet zo goed wat dit nu met feminisme heeft te maken.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Kut feministen.
Ze staan beiden niet al te hoog op mijn betrouwbaarheidslijst.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Misschien wel, maar als ik die twee zo eens bekijk, en zeker zoals Ali zich gedraagt, dan weet ik wel wie ik betrouwbaarder vind ogen.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
ja, why not. Sex en liefde zijn twee losstaande dingen.
Lust en houden van moeten we niet vermengen.
Jullie denken wel heel makkelijk over vreemdgaan.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Netjes is het niet nee. Maar vreemdgaan is toch schering en inslag tegenwoordig. Om iemand daar nu voor aan de hoogste boom te hangen.
Je rukt (pun intended) de boel lekker uit zijn verband.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:00 schreef prunus het volgende:
[..]
Wat een frustratie toch altijd. Heb je een topic over verkrachting en het draait uit op mannen die vinden dat vrouwen ongeacht welke omstandigheden dan ook maar seks moeten geven.
Ga in therapie op het moment dat je vindt dat je recht hebt op seks en daar zulke dingen voor moet doen.
Hij ontkent genoeg om de zwakke positie van de slachtoffers nog verder te verzwakken, hij heeft niks bekend en doet zijn best oprecht over te komen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
De strategie van Ali B lijkt niet geheel volgens plan te verlopen![]()
Is het uit tussen Ronnie Flex en Demi de Boer?quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:04 schreef TjjWester het volgende:
Ze zijn al anderhalf jaar uit elkaar......
Gaat ook makkelijk zonder relatiequote:Op woensdag 12 juni 2024 14:06 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Jullie denken wel heel makkelijk over vreemdgaan.
Als jij levenslang in het TBS systeem blijft rond hangen dan is praktisch gewoon een straf.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
TBS is geen straf maar een maatregel.
Uiteraard wel snel even een kindje tussendoor uitgepoept inderdaad.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Is het uit tussen Ronnie Flex en Demi de Boer?
Demi en Ronnie, die op 1 november 2021 ouders van dochter Rémi werden, besloten eind vorig jaar uit elkaar te gaan.18 nov 2023
Gelukkig ziet Ronald hem nog op de verjaardag van zijn klein kind![]()
Gezellig
450 uur zijn eigen muziek in een oneindige loop moeten luisteren.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:04 schreef DrDentz het volgende:
Goede straf geven, doe maar 20 jaar cel en TBS.
Stukje Guantanamoquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
450 uur zijn eigen muziek in een oneindige loop moeten luisteren.
Zal me niks verbazen als Ali de grootste fan is van Ali B.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
450 uur zijn eigen muziek in een oneindige loop moeten luisteren.
Het doel van de feministische beweging is vanaf begin geweest de seksdrive van mannen te ridiculiseren en ons te onderdrukkenquote:Op woensdag 12 juni 2024 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat dit nu met feminisme heeft te maken.
Het komt een beetje over alsof het normaal is dat seksuele behoeften niet zo onder controle kunnen worden gehouden en dat maar normaal moet worden geworden. Je bent toch geen dier, of wel dan?
Maar het is dus heel begrijpelijk voor sommigen hier dat een man vreemd gaat als z’n vriendin zwanger is en geen zin heeft in seks.
Wow.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het doel van de feministische beweging is vanaf begin geweest de seksdrive van mannen te ridiculiseren en ons te onderdrukken
Votes for Women, Chastity for Men, Suffragette.
Als je partner geen zin seks meer wil is het tijd om haar gedag te zeggen of het tijdelijk elders te zoeken. Geen zin mag nooit een excuus zijn.
Het moet in ieder geval bespreekbaar zijn. Dat de gemiddelde vrouwelijke seksdrive lager is dan die van de man is wel duidelijk maar het compromis moet altijd bespreekbaar zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Het doel van de feministische beweging is vanaf begin geweest de seksdrive van mannen te ridiculiseren en ons te onderdrukken
Als je partner geen zin seks meer wil is het tijd om haar gedag te zeggen of het tijdelijk elders te zoeken. Geen zin mag nooit een excuus zijn.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoals Linda de Mol ooit zei: Dan maak je maar zin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |