Zijn hier ook bewegende beelden van ? Wellicht dat iemand daar een mooi gifje van kan maken. OF een FOK! emoticonquote:
Kinderachtig hard om gelachenquote:[b]Op woensdag 12 juni 2024 13:22 schreef capricia het volgende
'Later had ze ook orale seks met Ali B. Dat gebeurde volgens haar nadat hij maar bleef aandringen, ze wilde ‘er vanaf zijn’.'Nou voorhuid dan. Omdat jij het bent.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]Dat is Holleeder met een paardenstaartje.
Had beter een bak uien mee kunnen nemenquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:43 schreef Mrmime het volgende:
Ali moet wel echt heel hard persen om er een paar traantjes uit te laten vloeien
Ja, dus? Dat overleeft een man anders niet?quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Vast niet elke kerel kerel maar de kans op vreemdgaan tijdens zwangerschap is veel groter dan daarbuiten.
Velen hebben tijdens de gehele zwangerschap maar en zeker in het laatste trimester amper tot geen seks meer met hun vrouw.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:43 schreef Mrmime het volgende:
Ali moet wel echt heel hard persen om er een paar traantjes uit te laten vloeien
Ik lees alweer genoeg mannen die het de schuld van de vrouwen zelf vinden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als hij niet veroordeeld word door de rechter, dan word hij in elk geval veroordeeld door het volk.
Gelukkig maar.
En daar hebben ze nou die donkere vrouwelijke advocaat voor die mag dat recht lullen bij shownieuwsquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als hij niet veroordeeld word door de rechter, dan word hij in elk geval veroordeeld door het volk.
Gelukkig maar.
Mijn vrouw was niet te genieten vanaf 3 maanden. Ik was jong, doodsbang om vader te worden, werkte me 3 slagen in de rondte maar mocht van niemand klagen want m'n vrouw had het erger, die was namelijk zwanger. 6 maanden geen liefde, geen seks, geen enkele vorm van genegenheid daarna was ze net bevallen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat overleeft een man anders niet?
quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]Dat is Holleeder met een paardenstaartje.
Zijn kinderen zullen blij met hem zijn op het schoolpleinquote:Op woensdag 12 juni 2024 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Of er nu wel of niet een veroordeling volgt kan ik me niet voorstellen dat er in het wereldje en bij de mensen thuis nog veel sympathie voor 'm zal bestaan
Bizar inderdaad. Zijn carrire is wel over. Dat is duidelijk.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik lees alweer genoeg mannen die het de schuld van de vrouwen zelf vinden.
Tim doet alles op emotie en dat is zeker met dit soort zaken een absolute garantie voor destructie. Uit die docu van hem bleek toen direct al wel dat er een aantal vrouwen waren die vooral spijt hadden dat ze er in meegegaan waren maar er achteraf het label verkrachting op zetten. (na wat aandringen van Tim)quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Weet je wat bij mij vooral naar voren komt? Dat het enige wat Timmetje Hofman ooit heeft gedaan wat enigszins memorabel is gebleken achteraf bezien wel enorm opgeklopt lijkt te zijn…
Veroordeling is niet meer nodig, hij cancelt zichzelf nog net even wat meer momenteel. Dat het een smeerlap is die 20 jaar vreemdgaat, zelfs wanneer zijn vrouw hoogzwanger is, daar mag hij wmb voor "veroordeeld" worden. Dat er ook vrouwen het met hem deden om er zelf beter van te worden, tsja..quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik lees alweer genoeg mannen die het de schuld van de vrouwen zelf vinden.
Wel de hele tijd rondlopen met 2 keer zo grote tieten als normaal, maar even er op klimmen, ho maar. Wij zijn ook maar mensen hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dus? Dat overleeft een man anders niet?
Dit lijkt me een goede samenvatting van deze rechtszaak.quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:49 schreef byah het volgende:
[..]
Veroordeling is niet meer nodig, hij cancelt zichzelf nog net even wat meer momenteel. Dat het een smeerlap is die 20 jaar vreemdgaat, zelfs wanneer zijn vrouw hoogzwanger is, daar mag hij wmb voor "veroordeeld" worden. Dat er ook vrouwen het met hem deden om er zelf beter van te worden, tsja..
Heb je het over je vrouw? Je beschrijft het echt respectloos en alsof je haar zelf niet als een mens ziet, eerder een lustobject. Maar zelf wil je wel als mens gezien worden?quote:Op woensdag 12 juni 2024 13:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wel de hele tijd rondlopen met 2 keer zo grote tieten als normaal, maar even er op klimmen, ho maar. Wij zijn ook maar mensen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |