Voor het EP dus?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:21 schreef Hanca het volgende:
Bruins stond nota bene vorige week nog op de kieslijst van de ChristenUnie...
Gelijk heeft ze.quote:
Nou ja, dat dus. Wat een figuurquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor het EP dus?
Wow..
Ik zou hem eruit gooien als ik de CU was. Dat getuigt namelijk niet echt van betrouwbaarheid om het maar mild uit te drukken.
In het ND stond dat Omtzigt aan de CU had aangegeven met Bruins te gaan praten. Zoals het hoort.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.
En kennelijk heeft hij het dan i.i.g. nog vooraf besproken met de CU. Het komt dus niet helemaal als een donderslag bij heldere hemel.
Het getuigt niet van heel veel loyaliteit neequote:Op woensdag 12 juni 2024 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze.
En kennelijk heeft hij het dan i.i.g. nog vooraf besproken met de CU. Het komt dus niet helemaal als een donderslag bij heldere hemel.
Dank voor de info.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
In het ND stond dat Omtzigt aan de CU had aangegeven met Bruins te gaan praten. Zoals het hoort.
Gidi?quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Durven we er al iets op te zetten wie er als eerste sneuvelt door een lijk uit de kast?
Daar zet ik eigenlijk ook wel mijn geld op jaquote:
Ik gok op die horeaca baas, iets met belasting schulden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Durven we er al iets op te zetten wie er als eerste sneuvelt door een lijk uit de kast?
Vindt zichzelf heel erg belangrijk of heeft een misplaatst gevoel van 'voor het landsbelang' (terwijl het voor het landsbelang beter is als dit kabinet niks voor elkaar krijgt).quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:38 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Het getuigt niet van heel veel loyaliteit nee. Waar begint zo'n man ook aan om in dit cabinet te gaan zitten.
Het is natuurlijk volslagen debiel dat deze figuur uberhaupt in de Kamer kan zitten. Weet je wat, we maken 'm gewoon minister en vicepremier. Je maakt je als land volkomen belachelijk.quote:
Dus kan er ook maar beter het figuurlijke lijk uit de kast komen rollenquote:Op woensdag 12 juni 2024 16:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk volslagen debiel dat deze figuur uberhaupt in de Kamer kan zitten. Weet je wat, we maken 'm gewoon minister en vicepremier. Je maakt je als land volkomen belachelijk.
Sport valt onder de staatssecretaris.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk nu trouwens al uit naar Fleur Agema als bewindspersoon bij alle sportevenementen
Dat je onder Agema komt te werken is idd wel een flink nadeel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:51 schreef Hanca het volgende:
Ik zou trouwens staatssecretaris sport worden. Het kabinet zit er waarschijnlijk hooguit een jaar, ofzo. Maar in dat jaar kun je dan wel naar het EK voetbal (8e finales zijn net haalbaar), de Olympische Spelen, de Formule 1 in Zandvoort, het EK indoor atletiek in maart 2025 in Apeldoorn. Best een aantrekkelijk baantje.
Godzijdankquote:
Het lastige is dat het volledig afhangt van de coalitiepartijen of ze het desbtreffende lijk een probleem vinden. Ik weet van mezelf dat ik dat slecht kan inschatten.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Als ik haar reactie op het hoofdlijnenakkoord las had ze beter dan de rest van BBB in de gaten hoe slecht deze club onderhandeld had.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:57 schreef TheVulture het volgende:
En wat maakt Femke Wiersma in hemelsnaam geschikt als minister
Waarom gaat ze dan in het kabinet zitten als ze zich bewust is van de broddelwerken waar ze mee aan de slag moet?quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als ik haar reactie op het hoofdlijnenakkoord las had ze beter dan de rest van BBB in de gaten hoe slecht deze club onderhandeld had.
Niets. Ze heeft meegedaan aan BoerZoektVrouw.quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk nu trouwens al uit naar Fleur Agema als bewindspersoon bij alle sportevenementen
En wat maakt Femke Wiersma in hemelsnaam geschikt als minister
Ze was beleidsadviseur bij de Nederlandse Melkveehouders Vakbond. Dat is voor de BBB voldoende.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Niets. Ze heeft meegedaan aan BoerZoektVrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |