PVV aanhangers verkeren na de afgelopen 2 verkiezingen in jubelstemming.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze zitten in de verdediging. Waar je ze wilt hebben.
Nee.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat de PVV rechts is omdat ze tegen migratie zijn?
[ afbeelding ]
Nee, om hoe ze stemmen in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat de PVV rechts is omdat ze tegen migratie zijn?
[ afbeelding ]
PVV, VVD, SGP, FvD, NSC, BBB, JA21 en inmiddels in mindere mate het CDA.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Vertel, welke partijen zijn dan conservatief en rechts voor jou?
Nou nee; hier begon een andere user uit het niets over A.A. in de VS.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Etto reageert dus alles wordt er weer aan woke opgehangen. Wel echt topsport die hersengymnastiek van hem waar hij keer op keer hetzelfde lulverhaal blijft ophangen, uitgelegd krijgt waarom hij ernaast zit. Dat dan naast zich neerlegt en opnieuw begint.
Maar ik kan niet wachten op de uitleg van het woke verdienmodel, misschien dat er eindelijk een nieuwe aflevering Ettogebral is. Als we toegeven dat er racisme bestaat dan levert dat op welke manier geld op?
Waarom focus je je alleen op de witte persoon?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:58 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Klopt het is veelal het zelfde of het nu soros, illuminatie (liberale studenten), vrijmetselaars (gelijkheid en liberale ideologie) of WEF (samen kunnen we de wereld verbetren). Het is allemaal dezelfde mechanisme;
Groep x (vaak zo vaag mogelijk) maar komen ook op voor minder beelden. hierdoor wordt voelt de nationaal conservatief zich achhtergesteld of ernstig bedreigd in hun sociale status. Bijv wanneer buurman (wie onder mij staat in de sociale hierarchie) gelijk is aan mij door inzet van groepx wordt ik achter gesteld, want ik hoor boven die groep te staan.
ga ik er op achteruit. of wanneer alle vrouwen een donker kindje krijgen worden wij als witte bedreigd, want als er veel halfbloedjes zijn, dan zijn de witte niet meer de dominanten dus wij verliezen onze sociale status.
Daar kun je dus wat aan doen op die manier.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
PVV aanhangers verkeren na de afgelopen 2 verkiezingen in jubelstemming.
Nee, dit lijkt me echt niet de manier. De onzin moet even uitrazen en op z'n bek gaan. Het moet niet de norm worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar kun je dus wat aan doen op die manier.
Ja daar geloof ik dus niet zo in. Ooit meer dan 20 jaar geleden had D66 Thom de Graaff, die dacht stemmen te winnen door maar zo keurig en correct mogelijk te doen. Dat werkte dus voor geen meter. Een van de beste commentaren die er kwam was "Thom, soms moet je gewoon een lul zijn." Maar dat kon hij dus niet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:53 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Nee, dit lijkt me echt niet de manier. De onzin moet even uitrazen en op z'n bek gaan. Het moet niet de norm worden.
Nou ja, als D66 het lul-zijn als tactiek wil kiezen, dan moeten ze dat zeker doen. Mij lijkt het de verkeerde weg.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja daar geloof ik dus niet zo in. Ooit meer dan 20 jaar geleden had D66 Thom de Graaff, die dacht stemmen te winnen door maar zo keurig en correct mogelijk te doen. Dat werkte dus voor geen meter. Een van de beste commentaren die er kwam was "Thom, soms moet je gewoon een lul zijn." Maar dat kon hij dus niet.
Een Alexander Pechtold en een Rob Jetten kunnen dat wel, dus die doen het ook veel beter.
Paar weken terug had je het nog over de domme kiezersquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar kun je dus wat aan doen op die manier.
Ja die willen blijkbaar graag emotie politiek. Wie ben je dan daar niet in te voorzien?quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Paar weken terug had je het nog over de domme kiezers
waarom heb jij moeite om een voorbeeld te lezen, het gaat toch om NL links vs rechtse dogma's?quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom focus je je alleen op de witte persoon?
Het is gewoon opvallend hoe vaak in dit soort voorbeelden verwezen moet worden naar specifiek witte mensen. Vanuit het intersectioneel denkbeeld niet vreemd (daar zit immers 'de macht' en het letterlijke 'systeembeheer'), maar qua generalisering en vooroordelen is het niet heel anders dan andere generaliseringen en vooroordelen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:33 schreef Korenfok het volgende:
[..]
waarom heb jij moeite om een voorbeeld te lezen, het gaat toch om NL links vs rechtse dogma's?
Ik denk dat die rancuneuze emo-politiek het alleen goed doet onder conservatieven. Het sluit gewoon totaal niet aan bij de progressieve mindset.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja die willen blijkbaar graag emotie politiek. Wie ben je dan daar niet in te voorzien?
Ik heb alleen geen conservatieve denkbeelden. Geen één eigenlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:40 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ik denk dat die rancuneuze emo-politiek het alleen goed doet onder conservatieven. Het sluit gewoon totaal niet aan bij de progressieve mindset.
Neem als voorbeeld die Etto van hierboven. Die probeert al tijden zijn cynisch-conservatieve wereldbeeld te verkopen hier, maar geen hond vindt het ook maar enigszins de moeite waard om erin mee te gaan. Met dat soort opvattingen en denkbeelden krijg je bij de PVV en zo de handen wel op elkaar omdat ze dan eindelijk een 'bondgenoot op links' hebben, maar op links levert dat echt niets op.
Cool. Doe voorbeelden, ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of nog beter, je eigen bizar radicaliserende posts.
Wilde je niet 'meehelpen' met het alle leed en ellende toewensen aan mensen omdat ze op een partij gestemd hebben die de jouwe niet was?quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:43 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Cool. Doe voorbeelden, ik kan niet wachten.
Wat een buitengewoon domme parafrase.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wilde je niet 'meehelpen' met het alle leed en ellende toewensen aan mensen omdat ze op een partij gestemd hebben die de jouwe niet was?
Nul medelijden met iemand met MS omdat ze van de verkeerde politieke kleur is?
Dat noem ik naast radicaal ook buitgengewoon emotioneel.
Zou je onderhand eens wat van die conservatieve denkbeelden kunnen noemen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:49 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Wat een buitengewoon domme parafrase.
PVV'ers zijn al 20 jaar bezig met antimenselijke politiek. Moet ik dan medelijden hebben als er een van die hufters persoonlijk leed ervaart? Absoluut niet. Zij maken hun haat op grote schaal persoonlijk en hebben daarmee echte invloed op honderdduizenden echte mensen. Ik geef op een anoniem forum aan dat ik geen medelijden heb met die klootzakken.
Maar dat verschil wil jij niet zien, omdat je bij dezelfde verbitterde conservatieve groep hoort. Daarom ben je aan het speuren naar iets waar je verontwaardigd over kunt doen.
Ik had me voorgenomen niet meer te reageren op je oerdomme gezuig en deed dat toch weer. Maar daar laat ik het nu verder wel bij.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zou je onderhand eens wat van die conservatieve denkbeelden kunnen noemen?
Ook nu ben je weer buitengewoon irrationeel bezig. Omdat ik het gewaagd heb aan je dierbare intersectionaliteitsspeeltje te komen, ben ik automatisch niet alleen niet meer progressief, maar zelfs verbitterd conservatief.
Wees een rationeel en kom met bewijslast.
Het gaat dan ook niet om de denkbeelden van Etto nadoen. Progressieven (dus linksen en liberalen) hoeven hun standpunten helemaal niet aan te passen. Dat doen ze bij conservatief rechts ook niet als ze een keer verliezen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:40 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ik denk dat die rancuneuze emo-politiek het alleen goed doet onder conservatieven. Het sluit gewoon totaal niet aan bij de progressieve mindset.
Neem als voorbeeld die Etto van hierboven. Die probeert al tijden zijn cynisch-conservatieve wereldbeeld te verkopen hier, maar geen hond vindt het ook maar enigszins de moeite waard om erin mee te gaan. Met dat soort opvattingen en denkbeelden krijg je bij de PVV en zo de handen wel op elkaar omdat ze dan eindelijk een 'bondgenoot op links' hebben, maar op links levert dat echt niets op.
De democraten winnen ook gewoon verkiezingen met regelmaat. Dus blijkbaar kunnen die het ook. Ooit dachten ze dat Karl Rove een onoverwinnelijk genie was. Tot daar Rahm Emmanuel en Dave Axelrod tegenover werden gezet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Dan werkt misschien inderdaad alleen de Amerikaanse tactiek (smerige campagnes over en weer). Al ben ik bang dat rechts daar ook beter in is dan links.
Begrijpelijk, want je weet dat je met lege handen staat. Opnieuw.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:54 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ik had me voorgenomen niet meer te reageren op je oerdomme gezuig en deed dat toch weer. Maar daar laat ik het nu verder wel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |