Kunnen we daarvan echt op aan?quote:Op zondag 23 juni 2024 18:53 schreef TheVulture het volgende:
Heel simpel, als er niks verandert gaat AVROTROS ook niet. Verandert er wel wat, dan hoop ik op een magische revanche van Team Joost
Dat lijkt me wel, maar ze zullen al wel weten dat er zaken gaan veranderen. De kop van Osterdahl lag al op het schavot nu ie ziek thuis zitquote:
Ligt echt helemaal aan wat er verandert (of niet) of ik hoop dat we gaan.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:34 schreef Em31 het volgende:
Hoop alsnog dat we niet gaan, maar een beetje trollen zo blijft wel grappig.
Hij schreef laatst dat ie “vergeten was zijn tour te promoten” 😉😉quote:Op zondag 23 juni 2024 18:34 schreef Em31 het volgende:
Hoop alsnog dat we niet gaan, maar een beetje trollen zo blijft wel grappig.
Dit, het voelt in alles als een verhaal dat niet klaar is.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil best geloven dat als EBU door het stof is gegaan en van hun fouten geleerd hebben, dat de Avrotros Joost gewoon weer stuurt. En dat Joost dit bij voorbaat nu al weet.
Ik denk alleen niet dat de EBU door het stof is gegaan.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil best geloven dat als EBU door het stof is gegaan en van hun fouten geleerd hebben, dat de Avrotros Joost gewoon weer stuurt. En dat Joost dit bij voorbaat nu al weet.
Nee sowieso niet en zo wel dat zie ik hem niet doen.quote:Op zondag 23 juni 2024 18:47 schreef NailQueen het volgende:
Ik weet dat het hèèèl vroeg is maar zou het kunnen dat hij gewoon gevraagd is als interval act?
Eens met alles.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat de EBU door het stof is gegaan.
Dat Avrotros het Joost nog eens zou gunnen (als er grote veranderingen komen bij EBU) geloof ik zeker. Ik ben alleen zelf wél een beetje bang dat Europapa niet te overtreffen is qua hype.
Het is ook een Wat Als. Want de EBU houdt hun lipjes nog stijf op elkaar.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat Avrotros het Joost nog eens zou gunnen (als er grote veranderingen komen bij EBU) geloof ik zeker. Ik ben alleen zelf wél een beetje bang dat Europapa niet te overtreffen is qua hype.
Joost is zélf de hypequote:Op zondag 23 juni 2024 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik sluit niet helemaal uit dat ze deze regel juist hebben gecommuniceerd aan Avrotros achter de schermen. En dan zou dit wel een mooie troll-actie zijnquote:Op zondag 23 juni 2024 19:19 schreef Em31 het volgende:
De EBU is ondertussen als een gek een regel aan het toevoegen dat je niet meer deel mag nemen als je een keer gediskwalificeerd bent.
Ik zou het lijstje artiesten willen posten, maar FOK heeft een maximum-lengte aan een bericht.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Joost is zélf de hype![]()
Maar inderdaad, qua nummer en alles er omheen blijft Europapa zeer waarschijnlijk onovertroffen.
Geldt denk ik ook voor een eventuele inzending die we volgend jaar doen. Welke Nederlandse artiest wil, kan en durft er een poging te wagen om Europapa te evenaren? Dat lijkt haast een kansloze missie.
Naam van zijn nieuwe album: Eurovision 2025quote:Op zondag 23 juni 2024 19:23 schreef Ama het volgende:
Ik zeg jullie marketing voor nieuwe cd die komt.
Ok Dries sowiesoquote:Op zondag 23 juni 2024 19:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou het lijstje artiesten willen posten, maar FOK heeft een maximum-lengte aan een bericht.
Geen idee maar het is voor hem natuurlijk geweldig als mensen nog steeds hyped zijn als hij een nieuw album dropt.quote:Op zondag 23 juni 2024 19:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naam van zijn nieuwe album: Eurovision 2025
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |