Gidi kom er maar in!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:25 schreef Koffieplanter het volgende:
PVV: migratie, zorg, buitenlandse handel, ontwikkelingssamenwerking, economische zaken en infrastructuur
VVD: financiën, justitie, defensie en klimaat
NSC: binnenlandse zaken, buitenlandse zaken, sociale zaken en onderwijs
BBB: landbouw en wonen
PVV: zorg, justitie, binnenlandse zaken en infrastructuur
VVD: onderwijs, sociale zaken en volksgezondheid, welzijn en sport
NSC: financiën en justitie
BBB: landbouw
Boven ministers, onder staatssecretarissen
Bij mijn weten heeft hij geen dubbele nationaliteit.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Gidi kom er maar in!
Op migratie.
Dubbele nationaliteiten opeens geen probleem meer.
Gelukkig heeft de pers wel heel braaf allerlei door Omtzigt verzonnen labeltjes op dit kabinet geplakt. Want het zou toch zo anders en vernieuwend zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:30 schreef Slobeend het volgende:
En ik hoor nog weinig over ministers van buiten?
Het volluk wil dat. Gidi is bovendien een uitstekende minister van Israëlische zaken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Markuszower kan écht éch écht niet hoor
Klimaat ? Daar doen we straks niet meer aan.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stikstofproblematiek laten ze dan maar bij Klimaat (Hermans) lijkt me? Anders krijg je Wonen + Stikstof + Landbouw bij BBB. Wat een ellende hebben ze dan bij elkaar geraapt...
Wonen + Landbouw gaat al genoeg tegenstrijdige belangen opleveren.
Nou ja. Verboden wapenbezit dan. En contacten met de Mossad.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:56 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft hij geen dubbele nationaliteit.
Ja, van een extraparlementair kabinet is niets over zo.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:30 schreef Slobeend het volgende:
En ik hoor nog weinig over ministers van buiten?
Dan had je moeten schrijven 'verboden wapenbezit opeens geen probleem meer en contacten met de Mossad ook niet'.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja. Verboden wapenbezit dan. En contacten met de Mossad.
"Een risico voor de integriteit van Nederland"
PVV'er ging weg na waarschuwing AIVD - https://nos.nl/l/159060
Shoot me.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dan had je moeten schrijven 'verboden wapenbezit opeens geen probleem meer en contacten met de Mossad ook niet'.
Ik zei het je vanmiddag al.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:01 schreef trein2000 het volgende:
Gidi op J&V en vice-MP. Dat kan écht niet.
Eenduidig beleid zonder uitzonderingen, helemaal top.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat een heerlijke post moet dat zijn. Geldkraan volledig dichtdraaien, rest van het ambt op je reet zitten.
Dat wapenbezit is tot daar aan toe. Maar contacten met de Mossad moet in deze wereld altijd een no-go zijn. Kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja. Verboden wapenbezit dan. En contacten met de Mossad.
"Een risico voor de integriteit van Nederland"
PVV'er ging weg na waarschuwing AIVD - https://nos.nl/l/159060
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:01 schreef trein2000 het volgende:
Bestuurspartij vVD vindt het wel prima anders.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:01 schreef trein2000 het volgende:
Bijzonder is wat aan de milde kant wat mij betreftquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zei het je vanmiddag al.
Al ben ik geen Haagse Insider.![]()
Bijzonder hè.
Ja, dat artikel hadden we alquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:04 schreef trein2000 het volgende:
Andere opvallende namen die worden genoemd zijn Fleur Agema (PVV) als minister van Zorg, Eelco Heinen (VVD) als minister van Financiën en Ruben Brekelmans (VVD) als minister van Defensie. David van Weel (VVD), oud-raadsadviseur van premier Rutte, wordt genoemd als minister van Justitie. Folkert Idsinga (NSC) wordt waarschijnlijk staatssecretaris van Financiën en Casper Veldkamp (NSC) zou in beeld zijn als minister van Buitenlandse Zaken.
Bron:NOS
Ik zou daar als oppositie in elk debat met dat figuur op blijven hameren. Wordt ook leuk om te zien hoe onpartijdig de voorzitter dan is.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat wapenbezit is tot daar aan toe. Maar contacten met de Mossad moet in deze wereld altijd een no-go zijn. Kan gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |