SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door GurneyIsBestOke op 11-06-2024 14:45:47 ]Met pijn en moeite derde
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Dit is geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Alweer? Knippen ze elke keer een paar millimeter?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:44 schreef KingRoland het volgende:
Afspraak gemaakt bij de Aziatische kapper
Wat een lul.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk niet doen zei ik tegen Kapi maar bedacht me redelijk snel omdat ik erg benieuwd was naar jouw passief-agressieve reactie. Maar die blijft uit zo te zien
Verder repte @:Kapiteintje met geen woord over @:fetx en @:Gurneyisbestoke
Heel pijnlijk.
Alsof hij paar tieten gaat grijpen, lekker manquote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:58 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg dus voetbalkaartjes bij mijn bezorgde boodschappen net. Leuk! Jeugdsentiment!
De eerste die ik uitpak![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik met forumbeest @:onlogisch in de gelederen.
Ik kreeg van PersieGODquote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:58 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg dus voetbalkaartjes bij mijn bezorgde boodschappen net. Leuk! Jeugdsentiment!
De eerste die ik uitpak![]()
[ afbeelding ]
Hij grijpt vast wel, ja. Kind nummer 4 onderweg. Wappie Fokkonijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:00 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Alsof hij paar tieten gaat grijpen, lekker man
Sterk zaad dat ongevaccineerde.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij grijpt vast wel, ja. Kind nummer 4 onderweg. Wappie Fokkonijn.
Neem ons mee.quote:
Of gewoon een ernstig gebrek aan voorbehoedsmiddelen.quote:
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:22 schreef Caland het volgende:
De waarheid is dat ik zo ongeveer elke supermarkt op een steenworp afstand heb behalve de lidl.
Lidl is wel top. Heb hier wel een Aldi maar dat is puur bedrog, dan ga ik nog liever naar de voedselbank.quote:
Ja Lidl is al een goed aantal jaren top. In den beginne was het meer pauper ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Lidl is wel top. Heb hier wel een Aldi maar dat is puur bedrog, dan ga ik nog liever naar de voedselbank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |