Zag ik bij het tienkamp discuswerpen ook. Misschien in het geval van hoogspringen een springschoen?quote:
ZZ Top?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn baard is tegenwoordig zo lang dat wanneer ik hem voor de helft zou laten staan ik scheef ga lopen.
Hij verving net één van de schoenen, kennelijk niet genoeg tijd backstage om dat nog te doenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zag ik bij het tienkamp discuswerpen ook. Misschien in het geval van hoogspringen een springschoen?
Heb jij al een baan en zo eigenlijk? Of nog aan het bijkomen van je scriptie?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn baard is tegenwoordig zo lang dat wanneer ik hem voor de helft zou laten staan ik scheef ga lopen.
De bovenste of onderste helft?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorige week laatste dingen ingeleverd. Wacht momenteel tot mijn laatste punten verwerkt zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb jij al een baan en zo eigenlijk? Of nog aan het bijkomen van je scriptie?
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorige week laatste dingen ingeleverd. Wacht momenteel tot mijn laatste punten verwerkt zijn.
Ben op dit moment aan het bijkomen van een festival afgelopen weekend.Wel ideaal dus dit EK om uit te brakken.
Ik ga zo inschakelenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:39 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk kijkt @:3rr0r ook met ons mee?
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik dacht dat SPAR in Italië deSPAR heette, blijkbaar internationaal georiënteerde reclame langs de baan.
https://en.wikipedia.org/wiki/Spar_(retailer)quote:The name was originally DESPAR, an acronym of the Dutch phrase Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig[note 1] (English: "Through united co-operation everyone profits equally "), which was used by Van Well to describe the brand.[5] The acronym was chosen to resonate with the verb sparen, which (related to English spare) means "save [money]" in Dutch and some other languages, among them German[6] and Scandinavian languages (with variants such as spara or spare). Spar is Dutch for "spruce tree", after which the logo was chosen. As the organisation expanded across Europe, the name was abbreviated by dropping the DE prefix.[5][7]
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Spar_(retailer)
Is het ooit anders geweest?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan weinig van hoogspringen zien zo
Ik zag net een Italiaan prima hoogspringenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan weinig van hoogspringen zien zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |