Dacht even dat je zei: Met vriendin.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:42 schreef fetX het volgende:
Bedankt allen. Niet tot zondag, want dan kijk ik in de kroeg.
Met vrienden @:ggmm
Dit is fok.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dacht even dat je zei: Met vriendin.
Wel vaag dat dat nu ineens wordt gebracht, daar leek bij iedereen op het veld nog helemaal geen issue te zijn. Van Dijk sprak alleen over Koopmeinersquote:
Officieel nu. Pushberichten en alles.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel vaag dat dat nu ineens wordt gebracht, daar leek bij iedereen op het veld nog helemaal geen issue te zijn. Van Dijk sprak alleen over Koopmeiners
Aanvallend heb je genoeg kwaliteiten, als Koopmeiners tenminste niet ook geblesseerd is. Lijkt me vooral belangrijk voor tegen de goede tegenstanders dat Schouten nu heel blijft.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Lijkt mij persoonlijk geen ramp. Een half geblesseerde Frenkie zoals in 2022 daar heb je ook weinig aan. En Veerman is aanvallend beter.
We hebben een plek voor hem vrijgehouden in de selectie. Dat is nog het grootste probleem. Zeker in acht nemende wat @Wertha terecht opmerkt. Wanbeleid van de bovenste plank. Koeman out!quote:Op maandag 10 juni 2024 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Vooral zuur voor Frenkie zelf, maar om eerlijk te zijn heb ik nu niet het idee dat hij heel erg gemist gaat worden...
Ja, veel DMs heb je nu niet meer over, dat is wel vervelend. De Ligt en Van Dijk zijn daar allebei niet goed genoeg voor ook, denk ik zoquote:Op maandag 10 juni 2024 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aanvallend heb je genoeg kwaliteiten, als Koopmeiners tenminste niet ook geblesseerd is. Lijkt me vooral belangrijk voor tegen de goede tegenstanders dat Schouten nu heel blijft.
Ik vind een middenveld Schouten/Veerman/Reijnders eigenlijk wel licht fysiek. Maar dat had ik met Frenkie erbij ook gevonden.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aanvallend heb je genoeg kwaliteiten, als Koopmeiners tenminste niet ook geblesseerd is. Lijkt me vooral belangrijk voor tegen de goede tegenstanders dat Schouten nu heel blijft.
Dat denk ik ergens ook wel eigenlijk....quote:Op maandag 10 juni 2024 22:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Dit gaat een onverwachte zegen zijn voor Oranje.
Het gaat vooral om de wedstrijden tegen de toplanden, dan gaat het allemaal een tandje te snel voor Joeyquote:Op maandag 10 juni 2024 22:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Veerman is een prima speler toch. Geeft vandaag 2 ballen die Frenkie vrijwel nooit geeft. In 1 wedstrijd. En volgens mij loopt hij net zoveel in een wedstrijd.
Nou Frenkie kan die ballen ook wel geven, maar heb het idee dat er op het middenveld meer vervanging beschikbaar is dan wanneer een Memphis ofzo zou wegvallenquote:Op maandag 10 juni 2024 22:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Veerman is een prima speler toch. Geeft vandaag 2 ballen die Frenkie vrijwel nooit geeft. In 1 wedstrijd. En volgens mij loopt hij net zoveel in een wedstrijd.
Denk je? Maar dat was met Frenkie toch net zo geweest.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de wedstrijden tegen de toplanden, dan gaat het allemaal een tandje te snel voor Joey
Ja hoor, Veerman is prima in vorm. Kan steekpassjes geven als geen ander.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Daarom ook gewoon Schouten - Koopmeiners - Reijndersquote:Op maandag 10 juni 2024 22:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind een middenveld Schouten/Veerman/Reijnders eigenlijk wel licht fysiek. Maar dat had ik met Frenkie erbij ook gevonden.
Met zo'n weinig wedstrijdritme kan het alleen maar tegenvallen denk ik. Bij middenvelder lijkt me wedstrijdritme toch wel belangrijkquote:Op maandag 10 juni 2024 22:52 schreef Wertha het volgende:
Als Frenkie het 'net wel' had gehaald, dan hadden we er nog niets aan gehad. Gewoon geen wedstrijdritme.
Teun is geblesseerd.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon Schouten - Koopmeiners - Reijnders
Toplanden zetten specifiek een mannetje op Frenkie en dan wordt het al stukken lastiger... misschien is het juist wel lekker dat ze dat op basis van de naam niet bij een Veerman of Schouten zullen doen...quote:Op maandag 10 juni 2024 23:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk je? Maar dat was met Frenkie toch net zo geweest.
Ben een beetje bang dat Koeman Wijnaldum naast Schouten en Veerman neer zet trouwens. Voor de fysiek.
Lijkt er wel op ja.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik bedoel in de topwedstrijden. Of is het ernstig?
Verschrikkelijk... Memphis doet dit ook wel goedquote:Op maandag 10 juni 2024 23:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jeroen is afschuwelijk als interviewer.
Volgens mij is er bij alle combinaties wel wat, grootste probleem lijkt me niet het gemis van Frenkie maar het gemis van een fysieke speler. Gravenberch komt er het meest bij in de buurt maar is ook een wat luie speler.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Xavi op 10 zal wel te licht zijn he, anders zou je Reijnders-Xavi-Schouten ook nog een optie zijn op het middenveld. Dan kan Frimpong ook gewoon rechtsbuiten.
Maar ja, ook Veerman speelt uitstekend.
Reijnders is toch best sterk?quote:Op maandag 10 juni 2024 23:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is er bij alle combinaties wel wat, grootste probleem lijkt me niet het gemis van Frenkie maar het gemis van een fysieke speler. Gravenberch komt er het meest bij in de buurt maar is ook een wat luie speler.
Koopmeiners lijkt me de beste optie daarvoor, maar ja, ook maar afwachten of die mee gaat.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is er bij alle combinaties wel wat, grootste probleem lijkt me niet het gemis van Frenkie maar het gemis van een fysieke speler. Gravenberch komt er het meest bij in de buurt maar is ook een wat luie speler.
Timber zegt hij net letterlijk ja. Zal wel Wieffer worden.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Als ik Koeman hoor kunnen we Koopmeiners en Timber doorstrepen
Die is toch ook geblesseerd? Ik denk serieus dat we nog bij Kenneth Taylor gaan uitkomenquote:Op maandag 10 juni 2024 23:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Timber zegt hij net letterlijk ja. Zal wel Wieffer worden.
Mwa. 5 potenti๋le middenvelders:quote:Op maandag 10 juni 2024 23:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het hele elftal stort nu al in elkaar.
Wat een armoequote:Op maandag 10 juni 2024 23:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa. 5 potenti๋le middenvelders:
Schouten, Veerman, Reijnders, Gravenberch, Wijnaldum
Dat moet genoeg zijn om een EK mee vol te spelen.
Lijkt mij ook het meest logische, dan kan je Blind als back-up 6 gebruiken oid.quote:
Of Maatsen of Tilquote:Op maandag 10 juni 2024 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is toch ook geblesseerd? Ik denk serieus dat we nog bij Kenneth Taylor gaan uitkomen
Alsjeblieft nietquote:Op maandag 10 juni 2024 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is toch ook geblesseerd? Ik denk serieus dat we nog bij Kenneth Taylor gaan uitkomen
Er zijn vrij weinig andere opties als je een middenvelder wil oproepen. Allemaal niet fit.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Doen joh! Scorend vermogen erbij kan geen kwaad.
Daar heb je niet zo heel veel aan. Geertruida kan ook nog op die plek. Guus Til lijkt me logischer, anders hebben we echt te weinig middenvelders. Maatsen zou heel logisch zijn in plaats van Blind, maar helaas is die keuze al gemaakt.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het meest logische, dan kan je Blind als back-up 6 gebruiken oid.
Geertruida is inderdaad een betere optie. Dan zal het inderdaad wel Til gaan worden voor Frenkie en evt Maatsen voor Koopmeiners als het nodig is. Niet dat die hem 1 op 1 vervangt, maar dan heb je in ieder geval een kwalitief goede speler erbij.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:19 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Daar heb je niet zo heel veel aan. Geertruida kan ook nog op die plek. Guus Til lijkt me logischer, anders hebben we echt te weinig middenvelders. Maatsen zou heel logisch zijn in plaats van Blind, maar helaas is die keuze al gemaakt.
Wat mij betreft als wissel wel hoor. Bij PSV ook echt belangrijk in het drukzetten. Daarnaast scoort hij veel. Prima optie voor op de bank wat mij betreft. In Nederland is dat soort spelers niet populair, maar ik zie het wel zittenquote:Op maandag 10 juni 2024 23:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er zijn vrij weinig andere opties als je een middenvelder wil oproepen. Allemaal niet fit.
Maar Guus Til in Oranje kan niet echt natuurlijk, dat niveau kan die niet aan imo.
Ga toch weg man. Taylor. Die kan niveau sc Heerenveen nog niet eens aanquote:Op maandag 10 juni 2024 23:24 schreef GwaiLow het volgende:
Ja, het zou Til of Taylor kunnen worden. Of gewoon toch Maatsen?
Enter Pelle van Amersfoort.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Taylor. Die kan niveau sc Heerenveen nog niet eens aan
Stengs zit al lang aan de Bacardi's met Frank de Boer en Joey Kooyquote:Op maandag 10 juni 2024 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Stengs en Maatsen als vervangers
Guus Til kan toch niet
Slapjanus Stengs hahahaquote:Op maandag 10 juni 2024 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Guus Til kan toch niet
Samen met Mauro Junior zekerquote:
Mensen met data waarop de wereld vergaat op hun bovenbenen vertrouw ik niet.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:38 schreef Middelpunt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is eigenlijk de meeste logische keuze. Maar vrees dat hij niet in beeld is.
Stengs wel😅De man die nooit scoortquote:Op maandag 10 juni 2024 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Guus Til kan toch niet
Hattrick in zijn laatste wedstrijd in Oranjequote:
Of zijn zwarte band karate.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:46 schreef BB-King het volgende:
Nigel de Jong gaat ook mee als directeur KNVB dus misschien kan hij zijn voetbalschoenen meenemen.
Hij was een periode erg slecht, maar hij kwam op den duur echt in vorm en was de belangrijke man bij Ajax. Dat is toch wel indrukwekkend als gezien het vreselijke zwakke team van Ajax afgelopen jaar.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Taylor. Die kan niveau sc Heerenveen nog niet eens aan
Hoezo is het zo knap om belangrijk te zijn in een verschrikkelijk zwak team?quote:Op maandag 10 juni 2024 23:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij was een periode erg slecht, maar hij kwam op den duur echt in vorm en was de belangrijke man bij Ajax. Dat is toch wel indrukwekkend als gezien het vreselijke zwakke team van Ajax afgelopen jaar.
Waarom niet? Heb het al eerder geopperd.quote:
Zoalsquote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:07 schreef Middelpunt het volgende:
Maar er zijn serieus nog heel wat veel betere opties dan Taylor.
Die is al een tijdje geblesseerd anders was hij wel opgeroepen.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Timber zegt hij net letterlijk ja. Zal wel Wieffer worden.
Cool. Goeie speler. Blijft raar dat-ie eerst afviel.quote:
Ik zou voor Koopmeiners Til doen, want die kan je goed gebruiken om constant hoge druk te zetten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |