Lijkt er wel op ja.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik bedoel in de topwedstrijden. Of is het ernstig?
Verschrikkelijk... Memphis doet dit ook wel goedquote:Op maandag 10 juni 2024 23:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Jeroen is afschuwelijk als interviewer.
Volgens mij is er bij alle combinaties wel wat, grootste probleem lijkt me niet het gemis van Frenkie maar het gemis van een fysieke speler. Gravenberch komt er het meest bij in de buurt maar is ook een wat luie speler.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
Xavi op 10 zal wel te licht zijn he, anders zou je Reijnders-Xavi-Schouten ook nog een optie zijn op het middenveld. Dan kan Frimpong ook gewoon rechtsbuiten.
Maar ja, ook Veerman speelt uitstekend.
Reijnders is toch best sterk?quote:Op maandag 10 juni 2024 23:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is er bij alle combinaties wel wat, grootste probleem lijkt me niet het gemis van Frenkie maar het gemis van een fysieke speler. Gravenberch komt er het meest bij in de buurt maar is ook een wat luie speler.
Koopmeiners lijkt me de beste optie daarvoor, maar ja, ook maar afwachten of die mee gaat.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij is er bij alle combinaties wel wat, grootste probleem lijkt me niet het gemis van Frenkie maar het gemis van een fysieke speler. Gravenberch komt er het meest bij in de buurt maar is ook een wat luie speler.
Timber zegt hij net letterlijk ja. Zal wel Wieffer worden.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Als ik Koeman hoor kunnen we Koopmeiners en Timber doorstrepen
Die is toch ook geblesseerd? Ik denk serieus dat we nog bij Kenneth Taylor gaan uitkomenquote:Op maandag 10 juni 2024 23:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Timber zegt hij net letterlijk ja. Zal wel Wieffer worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |