Mwa. 5 potentiële middenvelders:quote:Op maandag 10 juni 2024 23:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het hele elftal stort nu al in elkaar.
Wat een armoequote:Op maandag 10 juni 2024 23:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa. 5 potentiële middenvelders:
Schouten, Veerman, Reijnders, Gravenberch, Wijnaldum
Dat moet genoeg zijn om een EK mee vol te spelen.
Lijkt mij ook het meest logische, dan kan je Blind als back-up 6 gebruiken oid.quote:
Of Maatsen of Tilquote:Op maandag 10 juni 2024 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is toch ook geblesseerd? Ik denk serieus dat we nog bij Kenneth Taylor gaan uitkomen
Alsjeblieft nietquote:Op maandag 10 juni 2024 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is toch ook geblesseerd? Ik denk serieus dat we nog bij Kenneth Taylor gaan uitkomen
Er zijn vrij weinig andere opties als je een middenvelder wil oproepen. Allemaal niet fit.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Doen joh! Scorend vermogen erbij kan geen kwaad.
Daar heb je niet zo heel veel aan. Geertruida kan ook nog op die plek. Guus Til lijkt me logischer, anders hebben we echt te weinig middenvelders. Maatsen zou heel logisch zijn in plaats van Blind, maar helaas is die keuze al gemaakt.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook het meest logische, dan kan je Blind als back-up 6 gebruiken oid.
Geertruida is inderdaad een betere optie. Dan zal het inderdaad wel Til gaan worden voor Frenkie en evt Maatsen voor Koopmeiners als het nodig is. Niet dat die hem 1 op 1 vervangt, maar dan heb je in ieder geval een kwalitief goede speler erbij.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:19 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Daar heb je niet zo heel veel aan. Geertruida kan ook nog op die plek. Guus Til lijkt me logischer, anders hebben we echt te weinig middenvelders. Maatsen zou heel logisch zijn in plaats van Blind, maar helaas is die keuze al gemaakt.
Wat mij betreft als wissel wel hoor. Bij PSV ook echt belangrijk in het drukzetten. Daarnaast scoort hij veel. Prima optie voor op de bank wat mij betreft. In Nederland is dat soort spelers niet populair, maar ik zie het wel zittenquote:Op maandag 10 juni 2024 23:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er zijn vrij weinig andere opties als je een middenvelder wil oproepen. Allemaal niet fit.
Maar Guus Til in Oranje kan niet echt natuurlijk, dat niveau kan die niet aan imo.
Ga toch weg man. Taylor. Die kan niveau sc Heerenveen nog niet eens aanquote:Op maandag 10 juni 2024 23:24 schreef GwaiLow het volgende:
Ja, het zou Til of Taylor kunnen worden. Of gewoon toch Maatsen?
Enter Pelle van Amersfoort.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Taylor. Die kan niveau sc Heerenveen nog niet eens aan
Stengs zit al lang aan de Bacardi's met Frank de Boer en Joey Kooyquote:Op maandag 10 juni 2024 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Stengs en Maatsen als vervangers
Guus Til kan toch niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |