Dacht even dat je zei: Met vriendin.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:42 schreef fetX het volgende:
Bedankt allen. Niet tot zondag, want dan kijk ik in de kroeg.
Met vrienden @:ggmm
Dit is fok.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dacht even dat je zei: Met vriendin.
Wel vaag dat dat nu ineens wordt gebracht, daar leek bij iedereen op het veld nog helemaal geen issue te zijn. Van Dijk sprak alleen over Koopmeinersquote:
Officieel nu. Pushberichten en alles.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel vaag dat dat nu ineens wordt gebracht, daar leek bij iedereen op het veld nog helemaal geen issue te zijn. Van Dijk sprak alleen over Koopmeiners
Aanvallend heb je genoeg kwaliteiten, als Koopmeiners tenminste niet ook geblesseerd is. Lijkt me vooral belangrijk voor tegen de goede tegenstanders dat Schouten nu heel blijft.quote:Op maandag 10 juni 2024 22:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Lijkt mij persoonlijk geen ramp. Een half geblesseerde Frenkie zoals in 2022 daar heb je ook weinig aan. En Veerman is aanvallend beter.
We hebben een plek voor hem vrijgehouden in de selectie. Dat is nog het grootste probleem. Zeker in acht nemende wat @Wertha terecht opmerkt. Wanbeleid van de bovenste plank. Koeman out!quote:Op maandag 10 juni 2024 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Vooral zuur voor Frenkie zelf, maar om eerlijk te zijn heb ik nu niet het idee dat hij heel erg gemist gaat worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |