SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Het is ook fophef. Ja smakeloos en niet mijn smaak maar meer ook niet.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:46 schreef Document1 het volgende:
21, 30, 40, 18. Het zal wel. Hij heeft iig geen dickpics verstuurd.
In je geiligheid even je dode vrouw benoemen richting iemand die net schaamhaar heeft. Heel normaal gedrag binnen de Ajax organisatie.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het is ook fophef. Ja smakeloos en niet mijn smaak maar meer ook niet.
dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 10 juni 2024 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In je geiligheid even je dode vrouw benoemen richting iemand die net schaamhaar heeft. Heel normaal gedrag binnen de Ajax organisatie.
Heeft die nieuwe trainer ook Harvard gedaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:11 schreef Bugno3 het volgende:
Los van of het kan (haha, nee, dit kan echt niet Sjon), straalt de totale domheid ook wel uit die berichtjes. Wat een simpele. Gelukkig hebben we nu een trainer met dubbele Master. Ik ben klaar met luisteren naar trainers met 80 iq-punten.
En indien waar. Mega triest dat iemand het gaat screenshotten en online gooitquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:23 schreef StevenHyde het volgende:
Indien waar, dan is het een ouwe geilneef
Indien niet waar, dan is het echt mega triest dat iemand dit faked.
Als je dan als vrouw zijnde ook je eigen berichtjes delete voordat je de screenshots maakt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En indien waar. Mega triest dat iemand het gaat screenshotten en online gooit
Inderdaad, en ik zou ook willen pleiten voor het afnemen van een IQ-test als onderdeel van de assessment voor een komende Ajax-trainer.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:11 schreef Bugno3 het volgende:
Los van of het kan (haha, nee, dit kan echt niet Sjon), straalt de totale domheid ook wel uit die berichtjes. Wat een simpele. Gelukkig hebben we nu een trainer met dubbele Master. Ik ben klaar met luisteren naar trainers met 80 iq-punten.
Niks. Geen kaars, geen minderjarige, geen seks, geen aanranding. Gewoon een tendens van deze tijd. Straks mag je de veters van een kind niet meer strikken omdat je in te veel gaatjes zat.quote:
Het is 'moker domme' en 'sjon' moet met een hoofdletter. Verder wil ik graag 'wat' inruilen voor 'dat.' Stop de tijd, want ik moet ff pissen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:56 schreef De_Pel het volgende:
Herman geniet lekker mee met de fantasietjes van mokerdomme sjon #2. Klinkt als het type wat met een verrekijker in de duinen ligt.
Dit.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:38 schreef Black-Death het volgende:
Mensen die dit geloven en hier zich druk om maken
Ik moet alleen nog steeds lachen om mijn vrouw had ook mooiequote:Op woensdag 12 juni 2024 11:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit.
Altijd in voor wat Ajax-ophef hoor. Maar zelfs als dit waar is dan is het niks anders dan een ietwat smakeloze ouwe geilneef zoals er zo veel zijn op de wereld. Boeiend, laat de man lekker.
hier kijk ik wel naar uitquote:Op woensdag 12 juni 2024 11:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Over 5 dagen gaat de transferperiode open.
Op zich erg verwonderlijk dat hij mag blijven natuurlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ten Hag blijft.
Hebben we een lijstje van users die vonden dat we daar op moesten wachten?
Zeker. Maar rationeel gezien niet. Al die blessures. En wat heeft het ontslag van van Gaal, Mourinho of Solksjaer hen gebracht ?quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op zich erg verwonderlijk dat hij mag blijven natuurlijk.
De enige hardcore United fan die ik ken is er wel blij mee. Zijn op dat niveau natuurlijk ook weinig alternatieven beschikbaar.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op zich erg verwonderlijk dat hij mag blijven natuurlijk.
Plus dat verandering niet altijd verbetering is, daar hebben ze daar wel ervaring mee, niet de minste trainers zijn er al gesneuveld.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De enige hardcore United fan die ik ken is er wel blij mee. Zijn op dat niveau natuurlijk ook weinig alternatieven beschikbaar.
Vreemd hè, dat je als trainer wil werken in de grootste competitie ter wereld en dan nog bij 1 van de grootste clubs.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:05 schreef De_Pel het volgende:
Hag is communicatief een beetje een zachtgekookt plattelandsei, maar in beginsel natuurlijk best een prima trainer. Zullen er weinig zijn die het in die afschuwelijke slangenkuil veel beter zouden doen. Zolang je geen trainer als Guardiola of Ancelotti kunt binnen hengelen, kun je hem net zo goed laten zitten.
Een contractverlenging valt te verdedigen onder het mom dat er anders dag en nacht aan z’n poten wordt gezaagd door de tabloids, wat het team niet ten goede komt.
Snap alleen niet wat hij er zelf te zoeken heeft, haar lekker naar Bayern gegaan dan.
Er wordt dag en nacht op de meest zwakzinnige wijze aan z’n stoelpoten gezaagd. Zit ie bij ‘zijn eigen’ Bayern toch beter? Ik had. Die baggerbende daar lekker lekker. De ziekte laten genieten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 06:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd hè, dat je als trainer wil werken in de grootste competitie ter wereld en dan nog bij 1 van de grootste clubs.
Wie kent deze speler?quote:Weer een Sánchez voor Ajax?
Ajax lijkt wederom een gooi te doen naar een Mexicaan met de achternaam Sánchez. Dit keer gaat het om de middenvelder Érick Sánchez, zo meldt de Mexicaanse sportkrant DIARIO RÉCORD. Sánchez staat onder contract bij CF Pachuca, de partnerclub van de Amsterdammers. De 24-jarige spelverdeler wil al langer een stap naar Europa maken en zijn voorkeur gaat uit naar Ajax. Afgelopen seizoen speelde hij 38 wedstrijden, waarin hij negen keer trefzeker was. Sánchez is ook opgenomen in de Mexicaanse selectie voor de Copa América, dat op 20 juni begint. (Bron: DIARIO RÉCORD)
Precies. Plus communicatief komt-ie een beetje boers over door z'n accent. Maar een Hagenees praat Haags en iemand uit Sexbierum Sexbierums. Happel sprak ook geen vloeiend Nederlands. Nu ESPN over ten Hag. Dat de fans hem ook niet weg wilden. Hij zelfs populair is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 06:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd hè, dat je als trainer wil werken in de grootste competitie ter wereld en dan nog bij 1 van de grootste clubs.
Bij Bayern is het nu al een paar jaar net zo'n grote puinhoop, die doen gewoon samen met United, Barca en Ajax mee voor de prijs van de slechtst geleide club van de afgelopen paar jaar.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er wordt dag en nacht op de meest zwakzinnige wijze aan z’n stoelpoten gezaagd. Zit ie bij ‘zijn eigen’ Bayern toch beter? Ik had. Die baggerbende daar lekker lekker. De ziekte laten genieten.
Is al bekend tegen wiequote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou voor een prikkie twee Europese wedstrijden op de 1e ring. In Farioli we trust.
Zal wat laat op gang komen door het EK.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
Waar blijven de transfers .....
Zelfs geen geruchten op het moment
Alleen die tijd is er niet door de voorrondesquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal wat laat op gang komen door het EK.
Balen johquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen die tijd is er niet door de voorrondes
Dat Kowet nu Europa in gaat zegt genoeg, dat had Ajax nooit gered.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:30 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Balen joh
Wees blij dat je de play-offs bent misgelopen.
Mij maakt het eigenlijk niks uit. Misschien wel beter zelfs je niet te plaatsen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Kowet nu Europa in gaat zegt genoeg, dat had Ajax nooit gered.
Even afwachten hoe het zich ontwikkelt maar je begint niet tegen Real in die voorrondes dus het moet te doen zijn.
dat is niet beter, alleen al vanwege sponsorcontracten begreep ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mij maakt het eigenlijk niks uit. Misschien wel beter zelfs je niet te plaatsen.
Altijd weer geld. Maar ik snap het wel.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dat is niet beter, alleen al vanwege sponsorcontracten begreep ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |