SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Het is ook fophef. Ja smakeloos en niet mijn smaak maar meer ook niet.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:46 schreef Document1 het volgende:
21, 30, 40, 18. Het zal wel. Hij heeft iig geen dickpics verstuurd.
In je geiligheid even je dode vrouw benoemen richting iemand die net schaamhaar heeft. Heel normaal gedrag binnen de Ajax organisatie.quote:Op maandag 10 juni 2024 18:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Het is ook fophef. Ja smakeloos en niet mijn smaak maar meer ook niet.
dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 10 juni 2024 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In je geiligheid even je dode vrouw benoemen richting iemand die net schaamhaar heeft. Heel normaal gedrag binnen de Ajax organisatie.
Heeft die nieuwe trainer ook Harvard gedaan?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:11 schreef Bugno3 het volgende:
Los van of het kan (haha, nee, dit kan echt niet Sjon), straalt de totale domheid ook wel uit die berichtjes. Wat een simpele. Gelukkig hebben we nu een trainer met dubbele Master. Ik ben klaar met luisteren naar trainers met 80 iq-punten.
En indien waar. Mega triest dat iemand het gaat screenshotten en online gooitquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:23 schreef StevenHyde het volgende:
Indien waar, dan is het een ouwe geilneef
Indien niet waar, dan is het echt mega triest dat iemand dit faked.
Als je dan als vrouw zijnde ook je eigen berichtjes delete voordat je de screenshots maakt.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En indien waar. Mega triest dat iemand het gaat screenshotten en online gooit
Inderdaad, en ik zou ook willen pleiten voor het afnemen van een IQ-test als onderdeel van de assessment voor een komende Ajax-trainer.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:11 schreef Bugno3 het volgende:
Los van of het kan (haha, nee, dit kan echt niet Sjon), straalt de totale domheid ook wel uit die berichtjes. Wat een simpele. Gelukkig hebben we nu een trainer met dubbele Master. Ik ben klaar met luisteren naar trainers met 80 iq-punten.
Niks. Geen kaars, geen minderjarige, geen seks, geen aanranding. Gewoon een tendens van deze tijd. Straks mag je de veters van een kind niet meer strikken omdat je in te veel gaatjes zat.quote:
Het is 'moker domme' en 'sjon' moet met een hoofdletter. Verder wil ik graag 'wat' inruilen voor 'dat.' Stop de tijd, want ik moet ff pissen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:56 schreef De_Pel het volgende:
Herman geniet lekker mee met de fantasietjes van mokerdomme sjon #2. Klinkt als het type wat met een verrekijker in de duinen ligt.
Dit.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:38 schreef Black-Death het volgende:
Mensen die dit geloven en hier zich druk om maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |