Dat maak ik er niet uit op.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus Rusland en de VS spelen onder 1 hoedje?
Obama/Biden hebben azov battalion neo-nazi's op "pro-eu" protesten laten schieten, en in de media gezegd dat het Russische kabinet dit deed. Zo kan je in elk land een coup plegen.quote:In late 2013 and into 2014, mass protests erupted in Kyiv, Ukraine, demanding
integration into western economies and an end to systemic corruption that had plagued the
country. At least 82 people were killed during the protests, which culminated on Feb. 21 when
Ukrainian President Viktor Yanukovych abdicated by fleeing the country.
Less than two months later, over the span of only 28 days, significant events involving the Bidens unfolded.
On April 16, 2014, Vice President Biden met with his son’s business partner, Devon
Archer, at the White House. Five days later, Vice President Biden visited Ukraine, and he soon
after was described in the press as the “public face of the administration’s handling of Ukraine.”
The day after his visit, on April 22, Archer joined the board of Burisma. Six days later, on April
28, British officials seized $23 million from the London bank accounts of Burisma’s owner,
Mykola Zlochevsky. Fourteen days later, on May 12, Hunter Biden joined the board of Burisma,
and over the course of the next several years, Hunter Biden and Devon Archer were paid
millions of dollars from a corrupt Ukrainian oligarch for their participation on the board.
The 2014 protests in Kyiv came to be known as the Revolution of Dignity — a revolution
against corruption in Ukraine. Following that revolution, Ukrainian political figures were
desperate for U.S. support. Zlochevsky would have made sure relevant Ukrainian officials were
well aware of Hunter’s appointment to Burisma’s board as leverage. Hunter Biden’s position on
the board created an immediate potential conflict of interest that would prove to be problematic
for both U.S. and Ukrainian officials and would affect the implementation of Ukraine policy.
Allereerst die mineralen zitten net in stuk wat Rusland bezet houd.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat maak ik er niet uit op.
Waarom denk je dat?
Ik zie ze niet onder een hoedje spelen eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Allereerst die mineralen zitten net in stuk wat Rusland bezet houd.
Rusland geeft geen fuck om de mensen daar, dit is gewoon al algemene kennis.
Oh en de reden waarom Rusland en VS onder een hoedje spelen..
Zie verhaaltje epicbeardman hier gelijk boven.
Tja, de werkelijkheid is anders.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:15 schreef epicbeardman het volgende:
@:Candymannetje heb jij trouwens deze al gezien?
Dit filmpje laat precies zien waarom EU/USA al ten tijde van de Maidan coup dit so hebben bekokstooft. Obama/Biden.
Als je dit er dan ook nog eens bij hebt als informatie.
[..]
Obama/Biden hebben azov battalion neo-nazi's op "pro-eu" protesten laten schieten, en in de media gezegd dat het Russische kabinet dit deed. Zo kan je in elk land een coup plegen.
Toen werden de plannen al gezet om van Oekraine een USA Proxyland te maken, om the never ending war against Russia te kunnen starten.
Deze oorlog had al in 2016 moeten plaatsvinden maar toen gooide Trump roet in het eten, daarom hebben ze nu een fake oorlog die ze pushen.
Putin isn't the baddy, Obama/Bidens are. We are.
Dit inderdaad en we moeten niet vergeten dat Oekraine het perfecte land is om voor USA/EU "oorlogje" te spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik zie ze niet onder een hoedje spelen eigenlijk.
Zie ze meer tegen elkaar strijden om de zeggenschap over Oekraine te krijgen.
Dan hebben we best veel coupes in Nederland gehad.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:22 schreef epicbeardman het volgende:
Even een hypothetisch voorbeeld in kindertaal voor de non-BNW'ers.
Wilders is aan de macht, links/groen is boos en gaat protesteren in Amsterdam tegen het extreem-rechtse kabinet.
Links/groen zet schutters op daken met leger/zwarte/politie kleding en opent het vuur op deze protesten in Amsterdam.
Links/groene media (NPO/NOS e.d) rapporteert dit en maakt dit wereldkundig.
De hele wereld valt over Wilders, hij moet nu geforceerd afstappen.
Dat is wat er dus in 2013 gebeurde in Oekraine.
Coups d'état for Dummies.
Oh en er was geen coup, Janoekovytsj switchte van zijn beloofde aansluiting naar de EU in een 180° en ging in zee met Rusland.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:22 schreef epicbeardman het volgende:
Even een hypothetisch voorbeeld in kindertaal voor de non-BNW'ers.
Wilders is aan de macht, links/groen is boos en gaat protesteren in Amsterdam tegen het extreem-rechtse kabinet.
Links/groen zet schutters op daken met leger/zwarte/politie kleding en opent het vuur op deze protesten in Amsterdam.
Links/groene media (NPO/NOS e.d) rapporteert dit en maakt dit wereldkundig.
De hele wereld valt over Wilders, hij moet nu geforceerd afstappen.
Dat is wat er dus in 2013 gebeurde in Oekraine.
Coups d'état for Dummies.
Vorige maand nog in Amsterdam.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan hebben we best veel coupes in Nederland gehad.
Waarom deden ze dat dan niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit inderdaad en we moeten niet vergeten dat Oekraine het perfecte land is om voor USA/EU "oorlogje" te spelen.
Welke false flag is er geweest in Oekraïne?quote:- Ze kunnen false flag aanvallen inzetten om te laten lijken dat Rusland ze daadwerkelijk aanvalt.
Ja dus?quote:- Met deze tactiek zullen ze trachten Putin een slecht beeld te geven bij de huidige Russen
- Als USA nu een atoombom zou laten afgaan in Oekraine zal iedereen wijzen naar Rusland
Waarom doen ze dat dan niet?quote:- Oekraine als Proxyland is voor USA een manier om Putin uit zijn macht te krijgen en druk uit te voeren op de grens
Jij verwacht dat pro Russische journalisten in Oekraïne worden toegelaten?quote:- Het is voor veel Europeanen een een verweg show en alleen "geverifieerde" pro-EU journalisten mogen in gebieden komen die Oekraine bepaald.
- Zijn al tal van europese journalisten verbannen omdat ze niet rapporteerden zoals Oekraine dit wilde (die hen propaganda ontkracht)
- Media van Russische kant is gecensureerd en verknipt.
Je hebt ook een groep die naar Amerika wijst als Rusland Oekraïne binnenvalt, gebieden annexeert, de bevolking verkracht en vermoord, of zelfs een atoombom op Oekraïne dropt.quote:Heck, zelfs als er hier een bom zou afgaan in NL zijn mensen zo brainwashed dat ze gelijk aan Puutin denken. Dat was de tactiek, dit wilde ze bereiken. Er is een vrijspel om Rusland/Putin van alles te betichen dat ze willen. En merendeel van MSM volk heeft niet de capaciteit om hier over na te denken.
Tja, kijken we naar de feiten:quote:Ik moet wel toegeven dat deze extreme spelletjes op globaal niveau echt top/slim worden aangepakt door Obama's oude oorlogscrimineeltjes. Ze krijgen het toch allemaal voor elkaar. Ze gaan voor totale werelddominatie en Putin staat nog in hen weg. Het liefste zien ze daar een pro-EU/USA communist.
Bijvoorbeeld, maar ik kan me ook herinneren dat jij tijd terug een lijst plaatste van kabinetten die gedwongen moesten aftreden.quote:
Je weet dat ik dit allemaal beschouw als fake news toch? Dit is precies wat ze jou willen laten denken. Het komt zelfs van onze staatspropaganda zender NOS.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh en er was geen coup, Janoekovytsj switchte van zijn beloofde aansluiting naar de EU in een 180° en ging in zee met Rusland.
https://nos.nl/artikel/22(...)tot-dertien-jaar-cel
Ja dankzij dat EU/USA de neo-nazi's van azov op pro-EU protesten liet schieten, de President wist dat hij nooit meer opnieuw zou kunnen verkozen worden en moest zelfs vrezen voor zijn eigen leven.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:52 schreef sp3c het volgende:
Was hoe dan ook geen coup want niamd heeft deacht gegrepen
Er waren demonstraties en aan het einde van de rit is de president hem gepiept waarna logischerwijs nieuwe verkiezingen zijn uitgeschreven
Volgens jou is het een Russische president.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dankzij dat EU/USA de neo-nazi's van azov op pro-EU protesten liet schieten, de President wist dat hij nooit meer opnieuw zou kunnen verkozen worden en moest zelfs vrezen voor zijn eigen leven.
Als zoiets zoals ik hierboven schetste met Wilders, zou hij ook "opgestapt" zijn.
Het volk had dit zelf besloten.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik zie ze niet onder een hoedje spelen eigenlijk.
Zie ze meer tegen elkaar strijden om de zeggenschap over Oekraine te krijgen.
Jeetje heb jij een alarm op je pc als ik post? EpicbeardmanSyndromequote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens jou is het een Russische president.
Die heeft sowieso niets te zoeken in Oekraïne...
Om mijn part zijn het Vietnamezen...quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jeetje heb jij een alarm op je pc als ik post? EpicbeardmanSyndromeElk topic zit je me op de hielen en kom je met vage knipsels uit mijn epische monologen.
Als je beetje geschiedenis hebt gehad vroeger op school, dan weet je dat Oekraine veelal bestond uit Russen. Kijk anders Tucker en Putin interview terug, die geeft wel een goede geschiedenis les voor je!
Azov werd pas opgericht in mei maanden nadat hij er vandoor was.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dankzij dat EU/USA de neo-nazi's van azov op pro-EU protesten liet schieten, de President wist dat hij nooit meer opnieuw zou kunnen verkozen worden en moest zelfs vrezen voor zijn eigen leven.
Als zoiets zoals ik hierboven schetste met Wilders, zou hij ook "opgestapt" "gevlucht" zijn.
Exact.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 20:52 schreef sp3c het volgende:
Was hoe dan ook geen coup want niamd heeft deacht gegrepen
Er waren demonstraties en aan het einde van de rit is de president hem gepiept waarna logischerwijs nieuwe verkiezingen zijn uitgeschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |