Jeetjequote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:11 schreef StateOfMind het volgende:
Nt op tijd binnen
Op het moment dat ik de voordeur opende, begon het te regenen.
Zuidoostquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sorry maar hoe zie jij dikke dertigers terug in deze pluim?
[ afbeelding ]
Zonde, John Deere isquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:17 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik een boer was, dan ruilde ik mijn John Deere in tegen 2 ossen (staartsoep![]()
![]()
), de pet tegen een platte driehoekige strohoed en ging ik rijst verbouwen.
Zuidoost, was van de week stuk meer neerslag in de pluim dan nu. Overigens kijk ik niet naar volgende week voor de neerslag, die is nogal aan verandering onderhevig meestal 😀quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zat ook al te kijken. En neerslag bijna uit de kaarten, uhhhh niet bepaald
Met deze vrieskisttemperaturen moet ik eerder aan een andere Kees denken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:12 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ik zag dit filmpje voorbij komen van Kees Momma, ik moest denken aan dit topic gezien hoe er over weer gepraat worden.
Echt h. 15 graden morgenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Met deze vrieskisttemperaturen moet ik eerder aan een andere Kees denken.
Hoeveel dagen nog, MAKKER.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt h. 15 graden morgen
HET IS JUNI MENSEN
Vorig jaar hadden we met een hittegolf te maken. Nu kan je hitte weglaten want er is ook weer een golf aan neerslag onderweg
Vrijdag tot dinsdag regen volgens de voorspelling.
Cold Kees?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Met deze vrieskisttemperaturen moet ik eerder aan een andere Kees denken.
Watergolf 😱quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt h. 15 graden morgen
HET IS JUNI MENSEN
Vorig jaar hadden we met een hittegolf te maken. Nu kan je hitte weglaten want er is ook weer een golf aan neerslag onderweg
Maar na regen komt....... Nog meer regenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt h. 15 graden morgen
HET IS JUNI MENSEN
Yup, alles is hier zoals altijd vakkundig omheen getrokken. Wel paar druppeltjes regen, misschien een halve millimeter. Uiteraard nu gewoon weer volop zon.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:19 schreef INViCTuS het volgende:
Wel eindelijk regen in Spanje. Behalve bij ome @:dick_laurent
[ x ]
godver, het zou komend weekend weer zonnig zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt h. 15 graden morgen
HET IS JUNI MENSEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |